Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
M
Mattix
vastasi viestiketjuun
Pelien hinnoista
.
Tottakai postikulut vaikuttaa. Kympin peli maksaakin posteineen esim. 16€ + kuplakuori. Toisin sanoen halvat pelit menevät postilla...
02.08.2026
MarcheM
reacted to
Sam Ruff's post
in the thread
Iloiset tapahtumat yms.
with
Like
.
Kiitos! Pitänee lomalla kaivaa rullikset esiin ja lähteä tuonne kaduille heilumaan.
02.08.2026
M
Mattix
reacted to
Darks's post
in the thread
Pelien hinnoista
with
Like
.
Itse myynyt ns "roskapelit" yleensä pakettina.
02.08.2026
D
Darks
vastasi viestiketjuun
Pelien hinnoista
.
Itse myynyt ns "roskapelit" yleensä pakettina.
02.08.2026
Hulikopteri
vastasi viestiketjuun
Pelien hinnoista
.
Kyllä, minulla jäljelle ovat jääneet sellaiset pelit, jotka olivat vuosia sitten suosittuja ja nykyään saa halvalla uutenakin. Siltikin...
02.08.2026
Remeded
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Kingdom Come: Deliverance II
with
Like
.
Aika perusjuttuja videopeleissä, varsinkin open worldeissä. AC Valhallassa eilen koputtelin eräässä tehtävässä ihmisten oville niin ihan...
02.08.2026
S
shamaniac
reacted to
Remeded's post
in the thread
Pelien ja laitteiden hankintaketju
with
Like
.
ADTMR (adjustable TMR stick moduels dual sense edgelle) Konsolinet 39,99kpl yhteensä 79,99€. Nämä on sitten ilmeisesti näitä parempia...
02.08.2026
Remeded
vastasi viestiketjuun
Pelien ja laitteiden hankintaketju
.
ADTMR (adjustable TMR stick moduels dual sense edgelle) Konsolinet 39,99kpl yhteensä 79,99€. Nämä on sitten ilmeisesti näitä parempia...
02.08.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
.
Aika perusjuttuja videopeleissä, varsinkin open worldeissä. AC Valhallassa eilen koputtelin eräässä tehtävässä ihmisten oville niin ihan...
02.08.2026
S
shamaniac
reacted to
Remeded's post
in the thread
with
Like
.
Juu oon mä käyttäny kerran sitä pimeänäköjuomaa, auttaahan se mutta ei aina muista lipitellä niitä juomia. :D Mut tää on nyt oikeesti...
02.08.2026
S
shamaniac
reacted to
kissanpoika's post
in the thread
Beast of Reincarnation
with
Like
.
Tästä näyttää olevan fyysinen kopio PS5:lle halvimmillaan 46,95e. Heti julkaisussa saa siis huomattavasti halvemmalla kuin uutuuspelit...
02.08.2026
S
shamaniac
reacted to
MarcheM's post
in the thread
Iloiset tapahtumat yms.
with
Like
.
Jarrupalan käyttö tuntuu itsestä ainakin ikävältä. Jotenkin todella ikävä tasapainon kannalta. Opettelin auraamisen ensin, mutta se...
02.08.2026
S
shamaniac
reacted to
Sam Ruff's post
in the thread
Iloiset tapahtumat yms.
with
Like
.
Miten olet jarrutellut alamäessä? Rullaluistimet tuli hommattua joskus, mutta eipä sitä tullut kovin paljoa sitten harrastettua. Mieli...
02.08.2026
S
shamaniac
reacted to
MarcheM's post
in the thread
Iloiset tapahtumat yms.
with
Like
.
Tuli tänä kesänä aloitettua rullaluistelu ilman aiempaa rullaluistelukokemusta ja tänään oli ensimmäinen kerta kun ei hirvittänyt...
02.08.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Pelien hinnoista
.
Postikulujen ei pitäisi vaikuttaa koska yleensä hinnoittelu menee näin: 10 euro + postikulut (ellei nouda). Itse suosin noutoja eli...
02.08.2026
Foorumi
Uudet
Bottom