Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Dragonfly
    Dragonfly reacted to Traveller's post in the thread Halo: Campaign Evolved with Like Like.
    Mä väittäisin melkein että voit aloittaa uudelleen sieltä saman chapterin alusta mihin pääsit. Näin se toimi jo alkuperäisessä...
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun Pelien ja laitteiden hankintaketju.
    Heräteostoksia prismasta kun siellä on taas asiakasomistaja päivät joten kortilla lähtee 15% pois hinnoista ja lisäksi mulle oli taas...
    • 2026-08-03-3551.jpg
  • T
    Traveller vastasi viestiketjuun Halo: Campaign Evolved.
    Mä väittäisin melkein että voit aloittaa uudelleen sieltä saman chapterin alusta mihin pääsit. Näin se toimi jo alkuperäisessä...
  • T
    Traveller reacted to pelle's post in the thread Halo: Campaign Evolved with Like Like.
    Minä olen juuri tuollainen. Viime vuosina tullut pelattua paljon kaikkea aina c-64 peleistä lähtien ja kaikki nuo suttupaska efektit...
  • ramse
    ramse reacted to Strooper12's post in the thread Alan Wake II with Like Like.
    Mää kanssa löysin pirkanmaalta Ahmaa: Piti ihan redditiin laittaa Oho. Redditin modet on näköjään vähän kukkahattuja tuolla...
  • Jirza
    Jirza vastasi viestiketjuun Varhaisin muistosi videopeleistä.
    90-luvun alussa isosisko sai joululahjaksi nesin jonka mukana tuli legendaarinen Super Mario Bros. Muistan vieläkin elävästi kuinka...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Halo: Campaign Evolved.
    Eikö ole muka mitään chspter listaa josta voisi aloittaa vaan viimesimmän kentän alusta.
  • janneus
    janneus vastasi viestiketjuun Gears of War: E-Day.
    En nyt jaksa erikseen lainalla jokaista viestiä ja kappaletta, eli tulee tälläinen yleisluontoinen tietoisku niistä osin kun koen että...
  • Dragonfly
    Pelaillut nyt pc:llä muutaman tunnin ja on kyllä hiton hyvä! Yksi mun suosikkigenreistä tällänen rakentelunaksuttelu.
  • Ac3way
    Ac3way reacted to Strooper12's post in the thread Alan Wake II with Like Like.
    Mää kanssa löysin pirkanmaalta Ahmaa: Piti ihan redditiin laittaa Oho. Redditin modet on näköjään vähän kukkahattuja tuolla...
  • Ac3way
    Ac3way reacted to Darks's post in the thread Pelien hinnoista with Like Like.
    Onkos tää ketju pelkästään pelien vai myös konsolien hinnoista keskusteluun? Pelithän nyt on vielä aika edullisina pysynyt ja hinnat...
  • Ac3way
    Ac3way vastasi viestiketjuun Halo: Campaign Evolved.
    Hemmetin hauskaa ollut pelata ja aina vaan ihmetyttää pelin hienous niin fiilikseltä kuin graffoilta. Varsinkin OLED + HDR kombolla...
  • Ac3way
    1 €:lla pääsen pelailemaan uutta Haloa, vähän lentelemään Flight Simulatorissa ja ajelemaan FH6:sta. Hauskaa, mutta... Todennäköisesti...
  • Ac3way
    Ac3way vastasi viestiketjuun Red Dead Redemption 2 -keskustelu.
    Itsekin edelleen uskon, että RDR2:sta tulee joko päivitys tai uusittu versio jossain vaiheessa. Nyt, kun ilmeisesti se ei tullut ennen...
  • Ac3way
    Itse edelleen uskon, että konsoleille tämä "next gen" -päivitys vielä tulee, mutta vasta GTA VI:n julkaisun jälkeen. Ehkä ensi vuonna?
Ylös Bottom