Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
BaDari
reacted to
arit73's post
in the thread
Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista
with
Like
.
kyllä siiryn xbox kelkaan jos oikeesti on levyasema seuraavassa koneessa ja sonyssa ei olisi sitä se ratkaiseen minulle paljon
03.08.2026
T
Traveller
vastasi viestiketjuun
Halo: Campaign Evolved
.
Tälläinen muistikuva itselläkin olisi toki en muista oliko ne kestävämpiä eri vaikeusasteilla. Mutta pistooli oli kuningas niitä vastaan.
03.08.2026
pelle
vastasi viestiketjuun
.
Orkkis halossa hunterit kuolee laakista kun ampuu vaan pistoolilla siihen selän "lihaisaan" kohtaan.
03.08.2026
A
arit73
vastasi viestiketjuun
Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista
.
kyllä siiryn xbox kelkaan jos oikeesti on levyasema seuraavassa koneessa ja sonyssa ei olisi sitä se ratkaiseen minulle paljon
03.08.2026
A
arit73
vastasi viestiketjuun
Keskustelua konsolien suoratoistopalveluista (Netflix, Viaplay, Amazon, HBO, Disney+) sisältö, ongelmat
.
tuohan on selvää huijausta peritään kallismaksu eikä saa rahoilleen sitä mitä luvataan
03.08.2026
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
Beast of Reincarnation
.
Laitoin asentumaan. Positiivinen yllätys kuinka kuitenkin kompaktin kokoinen asennus kyseessä.
03.08.2026
T
Traveller
vastasi viestiketjuun
.
Heroic on mun mielestä aina tarjonnut parhaat mähinät jokaisessa Halossa yksinpelaavalle. Ihan reilut taistelut mutta silti haastetta...
03.08.2026
T
Traveller
reacted to
Ac3way's post
in the thread
with
Like
.
Okei, joo. Pitää aloittaa New Game ja valita vaikeustaso niin sitten ilmestyy Mission Select valikko. Se oli vähän piilossa. Pitää...
03.08.2026
HideoMiyamoto
reacted to
pelle's post
in the thread
Pelien ja laitteiden hankintaketju
with
Like
.
Heräteostoksia prismasta kun siellä on taas asiakasomistaja päivät joten kortilla lähtee 15% pois hinnoista ja lisäksi mulle oli taas...
03.08.2026
Lebe80
vastasi viestiketjuun
Keskustelua konsolien suoratoistopalveluista (Netflix, Viaplay, Amazon, HBO, Disney+) sisältö, ongelmat
.
Mikä tässä on naurettavaa? Se, että tuki on poistettu, se että on käytetty patentoitua tekniikkaa, se ettei hintaa ole pudotettu, se...
03.08.2026
Ac3way
vastasi viestiketjuun
.
Okei, joo. Pitää aloittaa New Game ja valita vaikeustaso niin sitten ilmestyy Mission Select valikko. Se oli vähän piilossa. Pitää...
03.08.2026
Minä
reacted to
DarkShadow's post
in the thread
Varhaisin muistosi videopeleistä
with
Like
.
Muistatko kuinka nuori olit kun aloitit pelaamisen? Mitä pelasit? Omalla kohdallani pelaaminen alkoi ennen kun aloitin peruskoulun Sega...
03.08.2026
Strooper12
reacted to
janneus's post
in the thread
Gears of War: E-Day
with
Like
.
En nyt jaksa erikseen lainalla jokaista viestiä ja kappaletta, eli tulee tälläinen yleisluontoinen tietoisku niistä osin kun koen että...
03.08.2026
Ac3way
reacted to
Traveller's post
in the thread
with
Like
.
Mä väittäisin melkein että voit aloittaa uudelleen sieltä saman chapterin alusta mihin pääsit. Näin se toimi jo alkuperäisessä...
03.08.2026
M
Mathael
vastasi viestiketjuun
Beast of Reincarnation
.
Tämän pääsee jo esilataan gamepassista koko noin 33 gigaa. Mielenkiintoisen oloinen peli tulossa. IGN previkasta saa aika hyvän kuvan...
03.08.2026
Foorumi
Uudet
Bottom