Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
VanDamScum
reacted to
Kirai's post
in the thread
Fire Emblem: Fortune's Weave
with
Like
.
Katsoin osan, ilmeisesti tuo spoileri tulee directin lopussa niin jätin sen katsomatta. Tai ainakaan alkupuolella en mitään ihmeellistä...
04.08.2026
Kirai
vastasi viestiketjuun
.
Katsoin osan, ilmeisesti tuo spoileri tulee directin lopussa niin jätin sen katsomatta. Tai ainakaan alkupuolella en mitään ihmeellistä...
04.08.2026
BaDari
reacted to
Lebe80's post
in the thread
Keskustelua konsolien suoratoistopalveluista (Netflix, Viaplay, Amazon, HBO, Disney+) sisältö, ongelmat
with
Like
.
No nyt on jo osa UHD-toiminnoista palautettu, mutta patentista johtuen ei se vielä toimi aivan kaikilla laitteilla. Mä luulen, että...
04.08.2026
Z
Zak
reacted to
kissanpoika's post
in the thread
Beast of Reincarnation
with
Like
.
Pelivideoiden perusteella tämä näyttää vähän sellaiselta muutaman eri idean tilkkutäkiltä, joka on valmistettu ilman suurempaa...
04.08.2026
Z
Zak
reacted to
Pertsa69's post
in the thread
Laatusarjat televisiossa ja muualla
with
Like
.
Varmaan täällä jo mainittu The White Lotus sarja yllätti minut täysin. Sarja nappasi mukaansa heti ensimmäisestä jaksosta. Kauden...
04.08.2026
Z
Zak
reacted to
Jonza85's post
in the thread
Keskustelua konsolien suoratoistopalveluista (Netflix, Viaplay, Amazon, HBO, Disney+) sisältö, ongelmat
with
Like
.
Sain hyvitystä 2,50 euroa. Ihmeen kivuttomasti ja helposti tuo onnistui. Olin henkisesti valmistautunut kunnon asemasotaan. Todella...
04.08.2026
Z
Zak
reacted to
Thablad's post
in the thread
with
Like
.
No nyt on tiedotettu ja jollain sirkustempuilla saa hyvitystäkin vähäsen. Disney reagoi vasta kun tuli paskamyrsky, mikä ei kyllä yllätä.
04.08.2026
Z
Zak
reacted to
BaDari's post
in the thread
with
Like
.
Naurettavaa on se, ettei kuluttajia ole informoitu asiasta, edelleen on mahdollista ottaa se kalliimpi tilaus ja veloitetaan edelleen...
04.08.2026
Z
Zak
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista
with
Like
.
Kävin pikaisesti lukemassa mitä muut tästä kirjoittavat ja ainakin Vergen eilen julkaistu artikkeli sanoo näin: Artikkelissa puhutaan...
04.08.2026
Z
Zak
reacted to
kissanpoika's post
in the thread
with
Like
.
Minusta tässä on ennemmin huhuiltu tämän toimivan niin, että käyttöoikeus siirtyy levyn mukana. Eli kun työntää levyn konsoliin...
04.08.2026
Z
Zak
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
with
Like
.
Tästähän uumoiltiin että se menisi juuri toisinpäin. Eli kun levyn lainaa tai myy eteenpäin, niin digitaalinen käyttöoikeus poistuisi...
04.08.2026
Poro24
reacted to
Mossy's post
in the thread
Viimeksi pelatut pelit
with
Like
.
Nioh Tämä tuli pelailtua läpi. Pitkään tämä pelisarja on ollut sellainen, jonka olen halunnut aloittaa ja nyt vihdoin löytyi sopiva...
04.08.2026
Pertsa69
vastasi viestiketjuun
Laatusarjat televisiossa ja muualla
.
Varmaan täällä jo mainittu The White Lotus sarja yllätti minut täysin. Sarja nappasi mukaansa heti ensimmäisestä jaksosta. Kauden...
04.08.2026
MarcheM
reacted to
ripulipamaus's post
in the thread
with
Like
.
Itse en edes ajatellut katsoa. Eiköhän sieltä kuitenkin vähintään perus hyvää Fire emblemiä ole tulossa. Mitä vähemmän juonesta tietää...
04.08.2026
Hulikopteri
reacted to
kopolanpoika's post
in the thread
Pelien ja laitteiden hankintaketju
with
Like
.
Tässä näette livekuvaa mun selkärangasta Niin se selkä vaan napsahti poikki ja laitoin tilaukseen Switch 2 + Pokopia setin...
04.08.2026
Foorumi
Uudet
Bottom