Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Strooper12
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
The Ascent - Isometristä räiskintää Alienationin tapaan Cyberpunk-ympäristössä
with
Like
.
Pistetään tänne kans jotta keskustelu jatkuu täällä mielummin. Olen pelin suuri ystävä mutta siinä on ollut aika pahoja bugeja jotka...
13.09.2026
Strooper12
vastasi viestiketjuun
The Ascent - Isometristä räiskintää Alienationin tapaan Cyberpunk-ympäristössä
.
Pelasin ja tykkäsin, jotain vuosi sitten tms. Tuli game stopper bugi ni jäi sitten jonnekin trashcaniin. Olin varmaan jotain 75% tms...
13.09.2026
Remeded
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
No kyllä nyt oli semmoset myyntipuheet että taitaa olla seuraava peli minkä ostan. :oops: Mut silti aloitan tän pelaamisen vasta...
13.09.2026
Remeded
reacted to
Huttu's post
in the thread
Crimson Desert
with
Wow
.
Hemmetin komee armori! Heh ootas vaa ku pääset päätarinas eteenpäin :D Siin mul tuli jo vähä et come oooon täs on tällastaki?! Mut...
13.09.2026
Remeded
reacted to
BaDari's post
in the thread
Crimson Desert
with
Love
.
Tuo pelotti itseäkin. Kaikki mitä tästä lukenut sai vaan ajattelemaan, että kuinka helvetissä pystyn tätä edes pelaamaan. Mutta kyllä se...
13.09.2026
Hulikopteri
reacted to
Juuberi's post
in the thread
Control - Yliluonnollisia voimia ja agenttitarina
with
Like
.
Mulla otti kaksi yritystä, että tämä lähti kunnolla sytyttämään. Tuli silloin joskus julkaisun aikoihin mentyä läpi vähän sellaisella...
13.09.2026
HideoMiyamoto
reacted to
Juuberi's post
in the thread
with
Like
.
Mulla otti kaksi yritystä, että tämä lähti kunnolla sytyttämään. Tuli silloin joskus julkaisun aikoihin mentyä läpi vähän sellaisella...
13.09.2026
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
World of Warcraft
.
Nyt kun tuo virallinen ohjain tuki on tulossa marraskuussa niin kyllä se herättelee toiveita siitä että nextgen Xbox saisi oman...
13.09.2026
H
Huttu
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Hemmetin komee armori! Heh ootas vaa ku pääset päätarinas eteenpäin :D Siin mul tuli jo vähä et come oooon täs on tällastaki?! Mut...
13.09.2026
Juuberi
vastasi viestiketjuun
.
13.09.2026
Juuberi
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
with
Like
.
Tulipa aloitettua uusintakierros tässä kun jatko-osa kolkittelee ovella. Ei kyllä ole pisaraakaan menettänyt laatua vaikka tässä on...
13.09.2026
Juuberi
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
with
Like
.
Itsekin yllättäen aloin tätä pelaamaan Yotein rinnalla. Tämä jäi aikoinaan kesken, joten miksei nyt antaisi mahiksen. sillä tuleva...
13.09.2026
Juuberi
reacted to
JLunen's post
in the thread
with
Like
.
Täällä kanssa menossa kertaus. Eka kerta oli julkaisussa perus PS4:llä, nyt Ultimate XSX:llä. Tämähän on ollut paljon parempi kuin...
13.09.2026
Juuberi
reacted to
shamaniac's post
in the thread
The Blood of Dawnwalker
with
Like
.
Yksi asia on tökkinyt jo pidemmän aikaa, tai siis aina kun se eteen tulee, nimittäin tehtävävalikko. Se on käytännössä vain hirveän...
13.09.2026
Juuberi
reacted to
stammy's post
in the thread
The Blood of Dawnwalker
with
Like
.
Olen pelissä hyvin alussa, kuutisen tuntia on takana. Ihan kyllä ylikylän peli on omaan makuun. Erityisesti tuo tarina, tunnelma ja...
13.09.2026
Foorumi
Uudet
Bottom