Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Ippenator
    Ippenator reacted to Subi's post in the thread World of Warcraft with Like Like.
    Joo tämän takia tämä eniten oikeastaan kiinnostaakin. Vois kasuaalisti pelailla välillä eteenpäin just sillä asenteella ettei ole kiire...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to HideoMiyamoto's post in the thread World of Warcraft with Like Like.
    Nyt kun tuo virallinen ohjain tuki on tulossa marraskuussa niin kyllä se herättelee toiveita siitä että nextgen Xbox saisi oman...
  • Remeded
    Remeded reacted to Pelaaja44's post in the thread Pelien ja laitteiden hankintaketju with Like Like.
    Tämä tuli ostettua aiemmin Avatar last airbender PS4.
  • Remeded
    Lisää pelattavaa hyllyyn Coolshopista. Koko läjälle tuli hintaa noin 160e. Final Fantasy-kokoelma nosti keskihintaa huomattavasti...
  • Remeded
    Remeded reacted to Darth Vader's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    Onhan siinä karttasumussa se hyöty, että kun aloittelee peliä ja tutkii pelimaailmaa, tietää missä on käynyt ja missä ei. Ilman tuota...
  • Remeded
    Remeded reacted to DarkAges's post in the thread Mortal Shell 2 with Wow Wow.
    Jostain tämmönenkin peli löysi tien meikän hyllyyn. Jostain pitäs tähänkin aikaa löytää, ku ootte niin menny tätä kehumaan. Ku päästään...
  • Remeded
    Remeded reacted to BaDari's post in the thread Crimson Desert with Wow Wow.
    "Jos mä nyt ihan vähän pelaan vielä" 3 tuntia myöhemmin: "Ei jumalauta." Siis tämä peli koukuttaa. Tuo seikkailu ja tutkiminen. Huh...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Hulikopteri's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    Oli karttasumua V:ssä myös. Ei se minua häirinnyt vaikka oli modernia aikaa.
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun The Blood of Dawnwalker.
    Nyt tuli sitten viikonlopun reissun jäljiltä palattua pelin äärelle, ja pelattua muutama tunti, sekä edeten aika haipakkaa. Nimittäin...
  • BaDari
    BaDari vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    "Jos mä nyt ihan vähän pelaan vielä" 3 tuntia myöhemmin: "Ei jumalauta." Siis tämä peli koukuttaa. Tuo seikkailu ja tutkiminen. Huh...
  • Subi
    Subi vastasi viestiketjuun Mortal Shell 2.
    Joo tää on muuten hauska poikkeus mulla. Elden Ringin pelasin velholla ensimmäisen kierroksen, mutta kaikissa muissa genren peleissä...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Oli karttasumua V:ssä myös. Ei se minua häirinnyt vaikka oli modernia aikaa.
  • DarkAges
    DarkAges vastasi viestiketjuun Mortal Shell 2.
    Jostain tämmönenkin peli löysi tien meikän hyllyyn. Jostain pitäs tähänkin aikaa löytää, ku ootte niin menny tätä kehumaan. Ku päästään...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to DarkAges's post in the thread Onimusha: Way of the Sword with Like Like.
    No kannattaa. Oikeestaan ainut juttu mikä on vähän meh, on noi pomot joita pitää väistellä. Oon vaan niin tohon väistä-lyö kaavaan...
  • DarkAges
    DarkAges vastasi viestiketjuun Onimusha: Way of the Sword.
    No kannattaa. Oikeestaan ainut juttu mikä on vähän meh, on noi pomot joita pitää väistellä. Oon vaan niin tohon väistä-lyö kaavaan...
Ylös Bottom