Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• S
    Soylent Green (1973) Dystooppisessa tulevaisuusvisiossa maailma on kärsinyt ekokatastrofin, valtameret ovat kuolemassa ja ihmiset...
  • S
    shamaniac reacted to Sensenoi's post in the thread The Blood of Dawnwalker with Like Like.
    Pelaan näköjään Dawnwalkeria kolmatta kertaa läpi. :D Mun piti muistaakseni arvostella joku muuki peli mut mää vaa veivaan tätä kolmatta...
  • S
    shamaniac reacted to Ulukai's post in the thread Indiepelit yleisesti with Like Like.
    Tänään on arviossa toinen pienen tiimin peli. Sniper Dan on kiikarikivääripeli koko perheelle. Kyllä luit aivan oikein, koko perheelle...
  • S
    shamaniac reacted to J.Sunderland's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Tässä hyvä artikkeli liittyen Sonyn vetäytymiseen Physintistä ja miten Kojima ei tosiaan olisi voinut ilman rahoitusta säästää koko...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun The Blood of Dawnwalker.
    Toinenkin bugitus tuli vastaan, nimittäin Lunar Game ei tykkää edistyä. Siinä kohtaa kun pitäisi aloittaa hommat, niin pelkkä...
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun Mortal Shell 2.
    Tässä häröilin ja tutkin mestoja ja löysin aivan törkeen helpon ja hyvän gloom grindauspaikan. Menee joku 10 sekunttia max yhteen runiin...
  • Jirza
    Tänään oli vähän vaikeampaa ja oli jo pakko ottaa helpotuksia käyttöön. Joo, ehkä nössö ratkaisu, mutta ei mulla ole nykyään aikaa tai...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun Dying Light 2.
    Vähän matkaa eteenpäin pelattu ja Open World avautui enemmän. Eli näyttäisi olevan ihan perus-settiä kakkosesta. Ehkäpä muutaman...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to FIN100NX's post in the thread The Witcher 3: Wild Hunt with Like Like.
    Itse tulen korkkaamaan Witcher-maailman suoraan Witcher 3 Remasteredilla. Mutta ennen sitä luen kaikki kirjat. Eka onkin jo lopuillaan...
  • F
    feogla reacted to FIN100NX's post in the thread The Witcher 3: Wild Hunt with Like Like.
    Itse tulen korkkaamaan Witcher-maailman suoraan Witcher 3 Remasteredilla. Mutta ennen sitä luen kaikki kirjat. Eka onkin jo lopuillaan...
  • R2zapiN
    R2zapiN reacted to FIN100NX's post in the thread The Witcher 3: Wild Hunt with Like Like.
  • BaDari
    BaDari reacted to FIN100NX's post in the thread The Witcher 3: Wild Hunt with Like Like.
  • F
    FIN100NX vastasi viestiketjuun The Witcher 3: Wild Hunt.
  • JLunen
    JLunen reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Control Resonant with Like Like.
    Iso suositus Skill Upilta.
  • F
    feogla reacted to Hulikopteri's post in the thread Dying Light 2 with Like Like.
    Päätin sitten aloittaa The Beastin. Yllättävän virkistävää pelata tälläistä mättöpeliä pitkästä aikaa. Toimii hyvänä välipalana ennen...
Ylös Bottom