Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
F
feogla
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
Silent Hill Townfall
with
Like
.
Ensimmäinen tunti takana. Lähdin pelaamaan normaalilla ja puzzlet myös normaalilla. Erittäin mielenkiintoinen alku ja koukuttava...
Torstai klo 16:46
F
feogla
reacted to
Remeded's post
in the thread
Silent Hill Townfall
with
Like
.
Mulla sama, jotenkin just noi pikkukaupungin mysteerit, niin leffoissa/sarjoissa ja varsinkin peleissä. Tämä kyllä alkoi kiinnostaa...
Torstai klo 16:46
JLunen
reacted to
Dingypack's post
in the thread
Marvel's Wolverine
with
Like
.
Pakko mainita että tässä saattaa olla itselle vuoden viihdyttävin peli tältä vuodelta. Minun kiinnostuksen herättää aina hyvä tarina...
Torstai klo 16:26
Remeded
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
Silent Hill Townfall
with
Like
.
2 ja F ovat kyllä loistopelejä. Pitäisi itsekin pelata ne joskus loppuun kyllä. Mutta nyt tämä pelisuma on niin iso, että pelaan tämän...
Torstai klo 16:25
JLunen
reacted to
stammy's post
in the thread
SENUA
with
Like
.
Hellbladet olen pelannut ja ne ovat hienoja pelejä. Teknisiä taidonnäytteitä vahvalla sanomalla ja näkemyksellä. Pirun epäkaupallisia ne...
Torstai klo 16:25
TT-2k
vastasi viestiketjuun
PS5: Lisälaitteet ja tarvikkeet
.
PlayStation Portalin käyttöjärjestelmä päivittyi pienen tauon jälkeen. Versionumero on vähän erikoinen 7.1.7 (kun edellinen oli 7.0.2)...
Torstai klo 16:14
BaDari
reacted to
FleeingNevada's post
in the thread
Elokuvien ja oheistuotteiden hankintaketju
with
Like
.
Festareilla oli avattu Criterionin kivijalkamyymälä, joten pitihän sitä käydä noukkimassa muutama nimike talteen.
Torstai klo 16:04
koomikko
reacted to
Strooper12's post
in the thread
Koska välillä pitää syödä ruokaakin
with
Like
.
Jottei ketju kuole, jotain tännekin Tokkopa tarttee kummemmin reseptiä laittamaan. Paistettua ahventa, perunamuusia ja...
Torstai klo 15:47
Hulikopteri
vastasi viestiketjuun
Silent Hill Townfall
.
2 ja F ovat kyllä loistopelejä. Pitäisi itsekin pelata ne joskus loppuun kyllä. Mutta nyt tämä pelisuma on niin iso, että pelaan tämän...
Torstai klo 15:43
R
rauttiz
vastasi viestiketjuun
Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu
.
Päivitin alkuperäistä viestiäni, koska päivämääräformaatit menevät ohi keskustelun aiheesta. Uusi Resident Evil -elokuva oli hyvä...
Torstai klo 15:40
Hulikopteri
reacted to
Remeded's post
in the thread
Silent Hill Townfall
with
Like
.
Mulla sama, jotenkin just noi pikkukaupungin mysteerit, niin leffoissa/sarjoissa ja varsinkin peleissä. Tämä kyllä alkoi kiinnostaa...
Torstai klo 15:39
JLunen
reacted to
Remeded's post
in the thread
Silent Hill Townfall
with
Like
.
Torstai klo 15:37
Remeded
reacted to
DarkShadow's post
in the thread
Pelien ja laitteiden hankintaketju
with
Like
.
Joo levyasemaa tarkoitan ettei hurise kuin helikopteri missään vaiheessa kuten og ps5 tekee.
Torstai klo 15:28
M
m_vierimaa
vastasi viestiketjuun
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
.
Hieman samantapainen mutta erilainen ongelma. Steamin ja muiden storejen kautta löytyy jo yli tuhat peliä ja nyt kun hankin...
Torstai klo 15:28
Remeded
vastasi viestiketjuun
Silent Hill Townfall
.
Torstai klo 15:27
Foorumi
Uudet
Bottom