Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uudet profiiliviestit

Moro, voisi tuota H1Z1 mennä duelina tai viiden porukalla jos saadaan party kasaan? Pelailin siis aiemmin Harakka-nimellä (nykyisin Riben_) ja vanhoja tuttuja tullu vasta muutama vastaan, mut katellaan, nyt vkl reissuun
Olisi Magic The Gathering: Arenan suljettuun betaan muutamia (pc) koodeja tarjolla. Laittakaa priva viestiä jos tahdotte läiskimään pahvia !
Kiinnostaisko horizontti zero daen vaihtaa south park fractured but wholeen?
Hei olen 13v poika pieksämäelt etsin peliseuraa pelaan gta5 ww2 fortnitea ja overwhatchii mun boxi nimi on fingamer97 pelaan vaa lomill
Etsin peli seuraa mä pelailen gta5 overwhatch ww2 ja fortnitea olen iältäni 13 ja pelailen vaan viikon loppusin ja lomilla omistan pelikuulokkeet ja mikin
Onko a way out vielä myynnissä? Haluaisin ostaa sen jos on vielä vapaana
Laitetaan kauppapalaute tänne, kun muutakaan paikkaa ei enää ole. Eli onnistuneet pelivaihdot, suosittelen.
Terve, jos vielä yakuza vaihtamatta niin olisi tarjota sniper elite 4 ja south park fractured. saat molemmat.
P
  • Poistettu jäsen 6395 kirjoitti jäsenen Ippenator profiiliin.

2.5vuotias on minun poikani. Aika harvassa nykyään hyvät tasoloikka pelit. Siihen tarpeeseen just hyvin sopinut toi super luckys tale. Taisi tällä hetkellä olla storessa tarjouksessa. Siihen on myös tullut ranta loma kohde lisä osa 5e on lisärin hinta.
Moikka, kiinnostasko vaihtaa Nioh peli watch dogs 2, mafia3 tai dying light peliin?
Mikäli shadow of war on vielä myynnissä niin voisin ostaa pois? :)
D
Darkrain
Moi! Pahoittelut hitaasta vastauksesta, kiire ollut viime aikoina. Peli kyllä löytyy edelleen ja jos vielä tarvetta niin voin sen kyllä myydä :) Olen itse pääkaupunkiseudulla/Helsingissä, tehdäänkö kaupat postilla vai kasvotusten? -Tapio
Olisko vaihdossa shadow of war ja hitman firdt season ps4 peleihis kiinostanut gravel? :)
Ylös Bottom