Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vapaat agentit (MW2)

Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Nyt jäitä hattuun ja muihin paikkoihin. On taas sen verran älytöntä meininkiä. Seuraavat toisilleen vinoilevat vekkulit saavat suoraan punaista korttia.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

timinax on keskiverto pelaajaa parempi kyllä, mutta aina aukomassa..myös kavereilleen, joku uhmaikä tms? on se junnu kova, lukeutuu ehottomasti musta siihen top 5 mw2 masta pwnerZxiin :]
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

timinax on keskiverto pelaajaa parempi kyllä, mutta aina aukomassa..myös kavereilleen, joku uhmaikä tms? on se junnu kova, lukeutuu ehottomasti musta siihen top 5 mw2 masta pwnerZxiin :]

Joo kyllä mä kans olen nähnyt Timin muutaman kerran pelaamassa samassa servussa (ja partyssa?). Hyvinhän se pelaa ja keskivertoa parempi onkin. Mutta valitettavasti juuri tuollainen pään aukominen yms. ei ole kovin imartelevaa.
Jotkut tykkää keskivertoa paremmista päänaukojista ja toiset sitten niistä keskiverroista ja vähemmän päätä aukovista. :)
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

mutta aina aukomassa..myös kavereilleen, joku uhmaikä tms? on se junnu kova, lukeutuu ehottomasti musta siihen top 5 mw2 masta pwnerZxiin :]
Mutta valitettavasti juuri tuollainen pään aukominen yms. ei ole kovin imartelevaa.
Jotkut tykkää keskivertoa paremmista päänaukojista ja toiset sitten niistä keskiverroista ja vähemmän päätä aukovista. :)

Pleikalla nyt on vähän semmosta, et kaikki aukoo päätä toisilleen, mut 15min päästä kukaan ei muista asiaa ollenkaan. :) Ainakin mun peliseurassa. :)
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Pleikalla nyt on vähän semmosta, et kaikki aukoo päätä toisilleen, mut 15min päästä kukaan ei muista asiaa ollenkaan. :) Ainakin mun peliseurassa. :)

???Ei mun pleikal ainakaa kukaan auo päätään:D. Ne meinaan poistuu aika äkkiä listalta ja/tai blokkaan ne. Simple. En mä ainakaa kestä kuunnella jonku vittuilua montaa minuuttia, eikä muidenka tarvi, mut jos tykkää siitä ni mikäs siinä sit.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

???Ei mun pleikal ainakaa kukaan auo päätään:D. Ne meinaan poistuu aika äkkiä listalta ja/tai blokkaan ne. Simple. En mä ainakaa kestä kuunnella jonku vittuilua montaa minuuttia, eikä muidenka tarvi, mut jos tykkää siitä ni mikäs siinä sit.

Ei mikään ihme ettei sul kavereit :D
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Thimmppa iisist ny jäbinski 69 jos pyytäsin sua meiä klaaniiiiin ni ei sun tarvis riageellailla tääl vapaat agentit osastol.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Viestejä poistettu ketjusta.
Tämä tapaus ei tarvitse enempää kommentoitia ainakaan tässä ketjussa.

Terveisin Valvoja
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Hoi.

Kiimainen märkä sinkku täälläkin, ikää 15+, headsetti löytyy ja huumorintaju on mitä on... Sherlockeille palkinnoksi PSN. Hoi.

E: COD 4 pelailtu n.15d, MW2 puolet vähemmän, noin kahdenksan päivää. Kesäisin pelailen siitä asti mistä heräilen (15-16:00 maissa), aina sinne aamuviiteen asti jos ei ole menoa kaupungilla tms. Ei aiempaa kokemusta klaanipeleistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Joo elikkä etin vieläkin mw2 normi eu klaania. :rolleyes:

Mikki / Headset: Löytyy.
Ikä: 16
Aktiivisuus: 12.00 - > 00.00 joka päivä (15minuutin tauoilla.) :)
Cod4 Pelattu n. 20d. Mw2 pelattu n. 25d.
Kokemusta klaanipeleistä on.
Gb rank: n. 105 000.


Kysymykset mieluiten tänne konsolifiniin kiitos!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Etsisin mw2 klaania -.-

Headset on.
Kesän aikana aikana pelaan 10.00-17.00 tauoilla.
Cod4 pelattu 12d Mw2 22d. Mw2 K/D 3.20-3.30
Ei paljon kokemusta klaanipeleistä.
GB ukko on, mut en käytä.
<3 sydämmeissä ollut.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Joo aloitin tämän modern warfare 2 pelaamisen tossa pari päivää sitten ja kaveri sanoi et täält vois löytää klaanin :)
Siis en ole mikään ihan ''aloittelija'' olen pelannut kaverin luona PALJON tuota Search and Destroy pelimuotoa.
Joten älkää sit heti ottako sellasta asennetta. ''Toi on pelannu vast pari päivää, ei se osaa mitään.'' vaikka ehkä olette oikeassa. :D
Kokemusta löytyy niin 1st person shooter peleistä kuin 3rd person shoottereist.
Esim. Killzone 2, socomeja, MAG, Borderlands, warhawk, lead & gold, lost planet 1/2 jne.

Mikki hajos viikko sitten saan huomenna uuden
Ikä: 16
Pelaan päivässä sen 4-10tuntia jos kaverit ovat paikalla
Kokemusta klaanissa pelaamisesta löytyy aika vähän
Jos jotain unohtui niin kysy ihmeessä ;)

Ja vaikka ei klaania löytyisi niin kaikki jotka luette tämän laitatte minulle ystävä pyynnön :) okei? Yksin kun ei noita matseja paljon jaksa pelailla

EDIT: en oo varma tosta mikistä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Onko sun PSN nimi sama kuin KFIN nimi? Vihje: Mene omista asetuksista laittamaan PSN nimi näkyviin jos et halua sitä salata. Sit ei tarvi enää erikseen kysellä.

Onnea klaaninhakuun.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Nyt on alkanu taas pelaaminen kiinnostaa siinä määrin, et matseihin ois halukkuutta.. Ohessa ehkä joitain tärkeitä tietoja..

Nimi: Markus A.K.A MarCConi, puoliksi Italiaista verta
Ikä: Ikävä kyllä yli 30 vuotta, voin ehkä silti oppia uusia temppuja vielä.
Mikki: löytyy, mutta voit joutua käyttämään myös mutea.
Pelikokemus: mw n.50d, waw n.10d ja mw2 n.14d. Klaanimatseja tullu pelailtua aikoinaan vaan mw.
Ratiot: Ei kiinnosta hiukkaakaan, mutta voit lisätä kaveriksi ja katsoa ne. Pyrin pelaamaan aina pelimuodon mukaan, niin että joukkueen tilanne menee kaiken edelle.
Peliväline on padi ja senssi on 1-10.
Peliajat: Ovat epäsäännölliset, yleensä iltaisin parhaiten aikaa.

MInussa on positiivista: Huumorintaju
Minussa on huonoa: Liian nopea pelityyli. En jaksa/halua istua paikallani, pakko vaan liikkua.

Pelimuodoista lähes kaikki menee. Pääasiassa pelaan publalla S&D.

Kaikenkaikkiaan oon sellanen keskitason pelimies, joka ei ihmeisiin pysty, mutta tarvittaessa saattaa vielä pelimiehenä kehittyä. Jos kiinnostaa, niin laita YV:tä tänne tai ota rohkeasti yhteyttä pleikalla.

Edittii: Olen löytänyt uuden kodin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Sä tulet sit MarCConi meille! dRun tulee olee sun uus koti. Heimoneuvosto on puhunut.

Tai vedän rypäleet niin syvälle nenään että takaapäin voi tarkistaa oliko ne siemenettömiä.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Sä tulet sit MarCConi meille! dRun tulee olee sun uus koti. Heimoneuvosto on puhunut.

Tai vedän rypäleet niin syvälle nenään että takaapäin voi tarkistaa oliko ne siemenettömiä.

Hehehheheh, asia on edennyt ;) En ois millään pystyny tuseeraamaan sun äsyriä... :eek:
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Etsisin mw2 klaania -.-

Headset on.
Kesän aikana aikana pelaan 10.00-17.00 tauoilla.
Cod4 pelattu 12d Mw2 22d. Mw2 K/D 3.20-3.30
Ei paljon kokemusta klaanipeleistä.
GB ukko on, mut en käytä.
<3 sydämmeissä ollut.

Mikä on sun psn id? voisin ottaa sut trai outille. Lisää PSN: Nikezu

E: GB rank pitää olla alle 100k jos haluaa klaaniin.

läppä
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Sain vihdoin ja viimein ostettu mahtavan arcade pelin Call of duty:Modern warfare 2 ja tässä kuin olen tunteja nyt vääntänyt deathmatcheja ja mapitkin alkaa olla tuttuja niin voisi harkita jopa klaanipelaamisen!

Eli jos on olemassa joku klaani minne mahtuisi niin voisi kokeilla, pelaan ainoastaan illalla noin klo. 19.00 ->

Olen kohta 30v (eli syyskuussa pääsen viralliseksi KonsolifinPapaksi!!) ja omistan jopa mikkiä vaikka en välttämättä puhu siihen.

Jos olisi joku ei niin teini klaani minne pääsis pelaamaan verenmaku suussa niin olkaa yhteydessä.

psn:nylund

Jos on jotain muuta niin kysele ihmeessä.
 
Ylös Bottom