Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
timinax on keskiverto pelaajaa parempi kyllä, mutta aina aukomassa..myös kavereilleen, joku uhmaikä tms? on se junnu kova, lukeutuu ehottomasti musta siihen top 5 mw2 masta pwnerZxiin :]
mutta aina aukomassa..myös kavereilleen, joku uhmaikä tms? on se junnu kova, lukeutuu ehottomasti musta siihen top 5 mw2 masta pwnerZxiin :]
Mutta valitettavasti juuri tuollainen pään aukominen yms. ei ole kovin imartelevaa.
Jotkut tykkää keskivertoa paremmista päänaukojista ja toiset sitten niistä keskiverroista ja vähemmän päätä aukovista.
Pleikalla nyt on vähän semmosta, et kaikki aukoo päätä toisilleen, mut 15min päästä kukaan ei muista asiaa ollenkaan. Ainakin mun peliseurassa.
???Ei mun pleikal ainakaa kukaan auo päätään. Ne meinaan poistuu aika äkkiä listalta ja/tai blokkaan ne. Simple. En mä ainakaa kestä kuunnella jonku vittuilua montaa minuuttia, eikä muidenka tarvi, mut jos tykkää siitä ni mikäs siinä sit.
Sä tulet sit MarCConi meille! dRun tulee olee sun uus koti. Heimoneuvosto on puhunut.
Tai vedän rypäleet niin syvälle nenään että takaapäin voi tarkistaa oliko ne siemenettömiä.
Etsisin mw2 klaania -.-
Headset on.
Kesän aikana aikana pelaan 10.00-17.00 tauoilla.
Cod4 pelattu 12d Mw2 22d. Mw2 K/D 3.20-3.30
Ei paljon kokemusta klaanipeleistä.
GB ukko on, mut en käytä.
<3 sydämmeissä ollut.
Jos on jotain muuta niin kysele ihmeessä.