Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oli kyllä eilen aivan helmipelit! Yöllä se muuttu teurastukseks. Harvemmin ittellä näkyy erän jälkee jotaan 1/16 K/D lukuja.
Mielummin pistän Puuceen päälle ja tykitän Allied assaulttia ton shaiben sijaan jos jotain nostalgian kihelmöintiä alapäähäni haluun.Onko kukaan jaksanut veivata mukana tullutta MOH: Frontlineä läpi? Millä fiiliksillä mentiin ja oliko sen kaiken vaivan arvoista.
Itse päässyt vasta alkuun, mutta tämä nostalgiapommi taisi jysähtää syliin jo rantahietikolla. Pitäisi antaa näiden luurankojen kolista rauhassa siellä kaapissa![]()
Onko kukaan jaksanut veivata mukana tullutta MOH: Frontlineä läpi? Millä fiiliksillä mentiin ja oliko sen kaiken vaivan arvoista.
Itse päässyt vasta alkuun, mutta tämä nostalgiapommi taisi jysähtää syliin jo rantahietikolla. Pitäisi antaa näiden luurankojen kolista rauhassa siellä kaapissa![]()
Aina tulee jostain osumaa ja päätin sen jälkeen olla koskematta koko klassikkoon.Olin positiivisesti yllättynyt noista grafiikoista, eikös tuo ollut aikoinaan PS onella?
Onko kukaan jaksanut veivata mukana tullutta MOH: Frontlineä läpi? Millä fiiliksillä mentiin ja oliko sen kaiken vaivan arvoista.
Onko pelissä mutea?