Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Iloiset tapahtumat yms.

Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Mopossa sain ajovalot ja äänimerkin toimimaan. Mikään sähkömies en ole, mutta silti siinä onnistuin ja olen iloinen asian suhteen. Tosin ajovalojen pitäisi toimia niin että kun pitää lyhyillä, palaa 1 polttimo ja pitkillä kaksi niin nyt pitkillä ja lyhyillä palaa 1 polttimo. Sitten täytyy vielä kahvaan kolvata sammutus-napin ja äänimerkin johdot uudestaan kun työn ohessa ne sattui irtoamaan.. : D
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Reilun viikon mittainen loma ja muutto takana.
Roinat vielä hakevat paikkaansa, mutta alkaa jo näyttää asuttavalta.
Onneksi pääsi jo töihin lepäämään :D
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Iloinen tapahtuma kohtasi jälleen, iso paketti saapui perille.

nb5gf5.jpg
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Ainakin yksi pätevä paikka noiden amerikkalaisten limonadien tilaamiseen on Americanfood4you.com. Nuo 24:n tölkin pakkaukset ovat normaalisti 19,90€. Postikulut 9,90€ / tilaus ja minimitilaus 20€.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

rookie!!!!!!!! Löytyykö foorumilta tosiaan muitakin limufriikkejä/keräilijöitä meikäläisen lisäksi!? :)
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Rookie:

Mistä? Miten? Millä (hinnalla)?
Tuossa Kazi paikan jo ilmoittikin.

Yhteensä 52 tölkkiä ja postikuluineen hintana 50 €, ei paha ollenkaan.
Haisee muroilta :) Itekki tekis mieli tilata tuolta jotain oikein päräyttävää.
Sieltäpä juuri. Suosittelen kyllä kyseistä puljua, tavara saapui todella nopeasti.
rookie!!!!!!!! Löytyykö foorumilta tosiaan muitakin limufriikkejä/keräilijöitä meikäläisen lisäksi!? :)
"Uuden" Cherry-Colan innoittamana piti laittaa satsi tulemaan ja kun ei noita Suomesta löydy - ainakaan tuolla hinnalla.
Ainakin yksi pätevä paikka noiden amerikkalaisten limonadien tilaamiseen on Americanfood4you.com. Nuo 24:n tölkin pakkaukset ovat normaalisti 19,90€. Postikulut 9,90€ / tilaus ja minimitilaus 20€.
Ditto.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Mistähän saisi Coca-colaa? Tuolla näytti olevan vain Pepsiä. :( Kirsikkacolaa (pulloissa, yök!) saa nykyään kyllä Suomestakin ja vaniljacolaa ovat jotkin kaupat tuoneet itse ulkomailta, ei ole vaan mulle tullut vastaan.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.


Nam. Olen iloinen kun Brothers in arms HH saapui tänään ja kokeetkin meni yllättävän hyvin. Perjantaina sitä ollaan erittäin iloisia kun saapuu 4 uutta peliä pelattavaksi =).52 € 50 tölkkiä aika halpaa kun katsoo mistä päin tellusta on tuo tullut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Yhteensä 52 tölkkiä ja postikuluineen hintana 50 €, ei paha ollenkaan.

Sorry OT!
Onko näissä eväksissä samanlaisia verojuttuja kuin esim peleissä ne 38e/45e rajoitukset tullin kanssa?
Ehkä täytyy tarkastaa tuon puljun tarjonta ;)
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Näinhän se on, meinaakkos taas lähteä kesken keikkaa menemää :D entä maistuukos holialko? :p

Luulen, että tällä kertaa jää alkomaholit väliin kun sen verran tuli tinattua viime viikonloppuna ja en meinaa lähteä koska Tarot ei ole paska livena kuten eräs toinen orkesteri. :cool:
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Makunsa kullakin sano Kaini ku ilma olutta joutu olemaan :p

Jaa, tästäkö tulee se seuraava tinaamisesta kertova ketju, jonka ylläripitäjät julmasti sulkee? :(

Anyways, aiheeseen! Tilasin itelle pelikuulokkeet ja toivon syvästi että ne saapuisivat jo piakkoin. Odottamisen tuska on kuitenkin suloista ja mehustelen jo ajatuksilla ja mielikuvilla! Eikä siinä kaikki, neljä sotapeliä on myös hankittu joita voidaan systemlinkissä frendin kanssa vääntää, omnomnom. :p
 
Ylös Bottom