Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Iloiset tapahtumat yms.

Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Ei ei, varovasti pojat nyt! Elkää lähtekö tinauslinjalle! :)
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Sorry OT!
Onko näissä eväksissä samanlaisia verojuttuja kuin esim peleissä ne 38e/45e rajoitukset tullin kanssa?
Ehkä täytyy tarkastaa tuon puljun tarjonta ;)

Ei tarvitse huolehtia lisäkustannuksista, kerta tavara tulee Saksasta. Tullista en tosin mene täysin takuuseen, jos tilaus ylittää 150e, niin tullimaksu voi tulla? En tiedä - mutta jos "maltillisesti" tilaat, niin ei hätää.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Ei tarvitse huolehtia lisäkustannuksista, kerta tavara tulee Saksasta. Tullista en tosin mene täysin takuuseen, jos tilaus ylittää 150e, niin tullimaksu voi tulla? En tiedä - mutta jos "maltillisesti" tilaat, niin ei hätää.

No niinpä tietenkin... :eek: jäi sitten huomaamatta että tilaukset lähtee saksasta :eek:
Jotenkin kuvittelin heti että roinat ja romppeet tulee aameriikoista :D
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Juupajuu.. Kiitosta rookie. Tulee varmaan pistettyä joku satkun tilaus tuonne jossai välissä... Halvempihan tuolta on postikuluineenkin ostaa esim Code Rediä kuin Suomesta ryöstöhinnoin. 24kpl täältä halvimmillaan 45,6e ja samaan hintaan saat 48tlk ja reipas puolet postikuluistakin on jo maksettu :D i like it!
Toi Mist on niin jännän näköinen että oli pakko jättää pyyntö et ne ilmottaa maililla sit ku sitä voi taas tilata. Code Rediä ainakin lähtee varmaa toi 24tlk...
Cherry Pepsikin on namnam... Dr. Pepper vanilla :p

Rookie perhana tonnehan uppoo vaan kaikki rahat :D

Niin ja iloisia tapahtumia tälle päivälle: kesätyöt varmistuivat ja ehkä juuri sinäkin saat pian meikulta puhelun joka alkaa näin; "No se on Joel täältä A-Lehdiltä tervepä terve!" Be aware!
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Niin ja iloisia tapahtumia tälle päivälle: kesätyöt varmistuivat ja ehkä juuri sinäkin saat pian meikulta puhelun joka alkaa näin; "No se on Joel täältä A-Lehdiltä tervepä terve!" Be aware!

Eli täytyy muistaa tuo ja painaa punaista luuria jos tuollainen aloitus puhelussa on.. ;)

Mutta okei, iloinen tapahtuma minulle tänään oli se, että mopo vihdoin valmis. Enään peili puuttuu, pitää joku kiinnike sille vain keksiä. : )
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Eilen tapahtui jotain uskomatonta. Olen jo pienestä pitäen haaveillut moottoripyörästä ja viimeiset viisivuotta on kulunut tulevan pyörän tekniikkaa opetellessa (tulevaa ylläpitoa varten), sekä käytettyjen prätkien hintoja selaillessa. Moottoripyöräkorttiakaan ei vielä ole, mutta jos jonkinlaista kaksipyöräistä on tullut ajettua monttupyöristä GSX-750:seen ja tunturi paavosta baotiaan. Haave on siis tosi lujassa eikä mikään lyhytjänteinen sellainen.

Tyhjätasku kun olen niin on viimeiset viisivuotta on mennyt myös elämän realiteeteille kumartaessa. Eli elämäntilanne (lue: Avovaimo on käskenyt) on vaatinut pistämään kaikki rahat säästötilille ja unohtamaan koko unelman hetkeksi. Mutta ei enää!!! Emännän kanssa eilen yhdessä pohdittiin, että kyllä se taitaa ensivuonna olla mahdollista!

Todennäköisesti tänävuonna ajan moottoripyöräkortin ja rupean etsiskelemään pyörää koeajojen merkeissä. Ja ensivuonna saan oikein luvan kanssa lähteä lähteä ostamaan itselleni tulevaa pyörää. Ette voi kuvitella minkälaiset fiilikset on päällä, vaikka tuohon H-hetkeen onkin vielä pitkä aika.

Niin ja se unelmieni kohde: Käytetty Suzuki Savage 650cc. Eli ei mikään elvistelyn aihe, elimenjatke tai ajonautintokaan, mutta perkules niin kyseinen prätkä on vienyt sydämen. :D
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Ainakin yksi pätevä paikka noiden amerikkalaisten limonadien tilaamiseen on Americanfood4you.com. Nuo 24:n tölkin pakkaukset ovat normaalisti 19,90€. Postikulut 9,90€ / tilaus ja minimitilaus 20€.

hihkastaan nyt tännekkin jos vaikka jotain kiinnostaa.. nyt 9.90€ 7up laatikot..

Ja otsikosta että ilonen olen kun kuulin tosta paikasta ja tilaus lähti menemään...
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Katsotaas onnistunko...
Eli sinä, juurikin sinä siinä joka nyt luet tätä viestiäni, no, en ehkä tarkoita jokaista sinua, mutta juurikin sinua kyllä, elikkäs tässä olisi sinulle illaksi juttu josta varmaan tiesitkin, mutta jos et niin vielä parempi :p
Raptori tänään klo 21 alkavassa Maria! -showssa Nelosella!
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Eli sinä, juurikin sinä siinä joka nyt luet tätä viestiäni, no, en ehkä tarkoita jokaista sinua, mutta juurikin sinua kyllä, elikkäs tässä olisi sinulle illaksi juttu josta varmaan tiesitkin, mutta jos et niin vielä parempi :p
Juuri minä toki tuosta tiesin, mutta iloinen asia se joka tapauksessa on. :) Pitää laittaa digiboksi nauhoittamaan.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Katsotaas onnistunko...
Eli sinä, juurikin sinä siinä joka nyt luet tätä viestiäni, no, en ehkä tarkoita jokaista sinua, mutta juurikin sinua kyllä, elikkäs tässä olisi sinulle illaksi juttu josta varmaan tiesitkin, mutta jos et niin vielä parempi :p

Enpäs tiennyt. pitää kattella. Itse Maria ei kiinnosta, vaan Raptori tietysti :D
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

"Niin ja se unelmieni kohde: Käytetty Suzuki Savage 650cc. Eli ei mikään elvistelyn aihe, elimenjatke tai ajonautintokaan, mutta perkules niin kyseinen prätkä on vienyt sydämen. :D[/QUOTE]"

Itsellä eka pyörä juurikin tämä yks sylinterinen hirmu. Ei huono valinta ekaksi pyöräksi(edullinen ylläpitää). Mutta kun kesän ajaa, niin kaipaa jo lisää tehoja. Moottoripyörä kuume on paha sairaus, jokainen sen kokenut ymmärtää mistä puhutaan.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Sain palkankorotusta vaikka rahalla nyt ei sinäänsä ole merkitystä mutta kait se ilon aihe on..
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

On tullut innostuttua edelliseen konsolisukupolveen tässä.. jokuset pelit joskus missasin kun ps2 hajosi ennen aikojaan ja siirryin sitten xboxiin.. senkin menin myymään muuton yhteydessä.
No.. uusi ps2 tuli kaupasta mukaan.. ja huuto netistä lähes uudenveroinen (suojakalvot vielä ja ohjaimista ei huomaa mitään käytön jälkiä) xbox parilla kympillä. Pelejäkin jotka missasin on työn alla:

Forza, PGR2, Gran Turismo 4, MGS3 snake eater... ja lisää hankintalistalla.

Ei ole pelaaminen ollut aikoihin ihan aidosti näin hauskaa.. onko vika uudessa konsolisukupolvessa vai minussa sitten, enpä osaa sanoa.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Ei ole pelaaminen ollut aikoihin ihan aidosti näin hauskaa.. onko vika uudessa konsolisukupolvessa vai minussa sitten, enpä osaa sanoa.

Kunnon retroilussahan kyse on yleensä älyttömän laajasta valikoimasta pelejä. Lisäksi nämä retropelit ovat testattu maailmalla ja niistä on kirjoiteltu iso kasa arvosteluja. Tämän lisäksi legendat ovat jääneet elämään pelaajien keskuuteen. Tarkoitan siis sitä, että retrokakusta on helppo poimia mansikat päältä. Hienoa, että retroilukärpäsen purema on tuonut sinullekkin ehtaa peli-iloa. Itse aina vähän väliä muistutan itseäni siitä, että tehot, grafiikat ja muut eivät korvaa sitä yksinkertaista juttua, eli hyvää peliä.

Viimeisin muistelma oli Silent Hill 2. Oi mikä peli!
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Näinhän se taitaa olla.. parasta tässä on se että on jäänyt aika monta tosi hyvää peliä pelaamatta kokonaan.. eli ovat ihan tuoreita kokemuksia.. ja tosiaan ei tuo grafiikka mitään ratkaise.. valot pois, kuulokkeet päähän, ohjain käteen ja kunnolla fiilistelemään niin ei hyvää peliä pelatessa mitkään suttuiset tekstuurit tai vähäiset polygonit juuri pääse haittaamaan.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Leikkasin lapseni hiukset tänään ja olen hohottanut koko illan sen kaljulle päälle. Vähän piristystä tähän sairauden täyttämään päivään. :D
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Leikkasin lapseni hiukset tänään ja olen hohottanut koko illan sen kaljulle päälle. Vähän piristystä tähän sairauden täyttämään päivään. :D

Ja lapsi kiittää :p
Minkäs ikäinen, poika- vai tyttölapsi?

Itse muistan aina, kun pienempänä meni hiustenleikkuu pieleen, niin sitä vollotettiin monta päivää vanhempien nauraessa.. Voi niitä aikoja.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Leikkasin lapseni hiukset tänään ja olen hohottanut koko illan sen kaljulle päälle. Vähän piristystä tähän sairauden täyttämään päivään. :D

Tässä syy miks en anna ikinä äitin / iskän leikata mun hiuksia :D
 
Ylös Bottom