Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sorry OT!
Onko näissä eväksissä samanlaisia verojuttuja kuin esim peleissä ne 38e/45e rajoitukset tullin kanssa?
Ehkä täytyy tarkastaa tuon puljun tarjonta
Ei tarvitse huolehtia lisäkustannuksista, kerta tavara tulee Saksasta. Tullista en tosin mene täysin takuuseen, jos tilaus ylittää 150e, niin tullimaksu voi tulla? En tiedä - mutta jos "maltillisesti" tilaat, niin ei hätää.
Niin ja iloisia tapahtumia tälle päivälle: kesätyöt varmistuivat ja ehkä juuri sinäkin saat pian meikulta puhelun joka alkaa näin; "No se on Joel täältä A-Lehdiltä tervepä terve!" Be aware!
Ainakin yksi pätevä paikka noiden amerikkalaisten limonadien tilaamiseen on Americanfood4you.com. Nuo 24:n tölkin pakkaukset ovat normaalisti 19,90€. Postikulut 9,90€ / tilaus ja minimitilaus 20€.
Juuri minä toki tuosta tiesin, mutta iloinen asia se joka tapauksessa on. Pitää laittaa digiboksi nauhoittamaan.Eli sinä, juurikin sinä siinä joka nyt luet tätä viestiäni, no, en ehkä tarkoita jokaista sinua, mutta juurikin sinua kyllä, elikkäs tässä olisi sinulle illaksi juttu josta varmaan tiesitkin, mutta jos et niin vielä parempi
Katsotaas onnistunko...
Eli sinä, juurikin sinä siinä joka nyt luet tätä viestiäni, no, en ehkä tarkoita jokaista sinua, mutta juurikin sinua kyllä, elikkäs tässä olisi sinulle illaksi juttu josta varmaan tiesitkin, mutta jos et niin vielä parempi
Juuri minä toki tuosta tiesin, mutta iloinen asia se joka tapauksessa on. Pitää laittaa digiboksi nauhoittamaan.
Sain palkankorotusta vaikka rahalla nyt ei sinäänsä ole merkitystä mutta kait se ilon aihe on..
Ei ole pelaaminen ollut aikoihin ihan aidosti näin hauskaa.. onko vika uudessa konsolisukupolvessa vai minussa sitten, enpä osaa sanoa.
Leikkasin lapseni hiukset tänään ja olen hohottanut koko illan sen kaljulle päälle. Vähän piristystä tähän sairauden täyttämään päivään.
Leikkasin lapseni hiukset tänään ja olen hohottanut koko illan sen kaljulle päälle. Vähän piristystä tähän sairauden täyttämään päivään.