Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG makiaa menoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miklu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Miklu

Active Member
Onkos täällä, öööö, kypsempien puolella MAGista kiinnostuneita? Jos sattuis vaikka, että samaan porukkaan päädyttäisiin.

Vastaus: MAG makiaa menoa

Mulla on sellainen kutina, että MAG voi olla juurikin varttuneemman väen peli. Ainakaan se ei ole samanlaista reaktiohippaa kuin CoD, sellaisesta taktisesta lähestymisestä voi olla jopa enemmän iloa kuin salamannopeista reflekseistä.

Kaikkein upeintahan olisi, jos tähän saisi joskus sellaisen reilun sadan suomalaisen joukkueen pelaamaan muuta maailmaa vastaan. Itse ihan olen tykännyt, mitä tätä olen testaillut (vaikka Assassin's Creed onkin nyt viime päivinä vienyt kaiken mielenkiinnon uuden betan lataamisesta).

Mulla on sellainen kutina, että MAG voi olla juurikin varttuneemman väen peli. Ainakaan se ei ole samanlaista reaktiohippaa kuin CoD, sellaisesta taktisesta lähestymisestä voi olla jopa enemmän iloa kuin salamannopeista reflekseistä.

Samaa kutinaa täällä.

Ja Betassa nyt mukana ja aika varmasti koko versiossakin. Voitaisiin yrittää porukkaa kasata tämän ympärille, mutta ei pappa tyylillä. Vaan asiallisella, eli ei katsota sitä fyysistä ikää.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Samaa olen itsekin miettinyt. Tämä vaatii ihan eri lähestymisen, ja soveltunee erityise hyvin veteraaneille.

Aiempien kokemusten perusteella 30+ jengistä on yksinään vaikea saada isompaa joukkoa kasaan, joten minunkin puolestani asialliset untuvikot ovat tervetulleita jos vain haluavat. Suomi-pataljoonalla olisi kyllä hieno päästä pelaamaan.

Mikäs olisi hyvä nimi tiimille?

Onko kukaan löytänyt infoa, paljonko pelaajia mahtuu Klaaniin?

Klaanille pitäisi varmaan päättä missä joukkiossa pelaamme, SVER, Valor vai Raven. Itse olen nyt SVER palkkalistoilla.

Klaanille pitäisi varmaan päättä missä joukkiossa pelaamme, SVER, Valor vai Raven. Itse olen nyt SVER palkkalistoilla.

Juu tuokin pitäisi päättää tosiaan varmaankin. Mä en vaan tiedä, voiko sitten useampia profiileja tehdä. Siis jokaiselle joukolle, kun tosiaan etusivulla mielestäni olis tilaa. Ja kerta antaa nyt tuon ekan profiilin valita, niin mitä järkeä tuossa valinnassa olisi. Ellei usempaa profiilia saa.

Luulisi, että lopullisessa pelissä voi olla useampia profiileja. Saa nähdä. Täällä on klaanikeskustelua, mutta ei sattunut silmiin infoa kokorajoituksista: MAG - Clans - PlayStation MAG

Tosin taitaa kuitenkin olla niin, että yksi klaani voi olla vain yhdessä armeijassa, joten jokaiselle pitänee perustaa oma klaani "KFIN_SVER, KFIN_Raven, KFIN_Valor" jos haluaa olla vapaa valitsemaan, ja kutsu myös pelaajat erikseen jokaiseen, tai sitten voi vain kuulua yhteen klaaniin kerrallaan :confused:

Luulisi, että lopullisessa pelissä voi olla useampia profiileja. Saa nähdä. Täällä on klaanikeskustelua, mutta ei sattunut silmiin infoa kokorajoituksista: MAG - Clans - PlayStation MAG

Kysäseppäs tuolla profiileista + klaanin maksimi porukasta. Luulisi että ainakin 64 mahtuu, ellei enemmänkin. Jos viitsit.

Edit: no selvii nää kyllä aikanaan.

Tosin taitaa kuitenkin olla niin, että yksi klaani voi olla vain yhdessä armeijassa, joten jokaiselle pitänee perustaa oma klaani "KFIN_SVER, KFIN_Raven, KFIN_Valor" jos haluaa olla vapaa valitsemaan, ja kutsu myös pelaajat erikseen jokaiseen, tai sitten voi vain kuulua yhteen klaaniin kerrallaan :confused:

Niin tää voi olla kyllä totta.

Lyhenteet näin sittan

KFS

KFR

KFV

Pitää nuo varata heti, kun servut aukeaa :)

Laitoin kyselyn näistä asioista, vaikuttaisi että pelaajia voi klaanissa olla reilusti, joten se tuskin tulee olemaan ongelma. Tosin olisi hyvä, että pelaajamäärä olisi aina 8 jaollinen, niin saisi täydet squadit omista pelaajista. Yhdessä squadissa/tiimissä voi siis olla max 8 pelaajaa.

Taitaa olla porukat Sveriläisiä lähinnä. Kukaan ei uskalla ottaa haastetta vastaan ja pelata Ravenilla :D

Pelaatko jryi missä joukoissa?

Varmaan eri kuin minä, kun normi PS# kaverilistassa pelaat MAG. Mutta pelin listassa et eikä hakukaan löydä.

Mulla on pelin päivitys käynnissä, kun on illan TV-katseluhetki. Mulla ei ole varsinaisesti mitään preferenssiä ton joukon suhteen, joten kunhan saan pelin pelikuntoon, niin ihan mikä tahansa käy.

Mulla on pelin päivitys käynnissä, kun on illan TV-katseluhetki. Mulla ei ole varsinaisesti mitään preferenssiä ton joukon suhteen, joten kunhan saan pelin pelikuntoon, niin ihan mikä tahansa käy.

Ah, eiku ihmettelin kun et löytynyt pelin listalta. No valkkaa SVER sitten tosiaan.

Samaa olen itsekin miettinyt. Tämä vaatii ihan eri lähestymisen, ja soveltunee erityise hyvin veteraaneille.

Khyll voisi harkita, en ole vain jaksanut imuroida tätä tai kokeilla aiempaa betaa. Mitä tämä "erilainen" lähestyminen ja Jryin "ei reaktiohippaa" sit tarkoittaa käytännössä? Millainen tämä pelimekaanisesti on? Oliko esim. ohjaus miten toteutettu? Halossa kasvaneelle esim. Killzonen ohjaus oli niin kuraa, että ei vain pystynyt pelaamaan sitä vaikka peli oli muutoin hyvin asiallinen.

Ja jos lataan niin mihin joukkoihin sitä pitäisi liittyä?

Nyt kannattaa ladata ja kokeilla, kun vielä ilmasiksi saa. Ja saadaan hyvä tiimi kasaan vielä betaan. Tänään 22-23 välillä partyä pystyyn :)

Ja liity S.V.E.R. :n joukkoihin.

Tässä näköjään ryhmään mahtuu vain 8 -pelaajaa. Jotka pelissä ovat sitten oma ryhmänsä ja pelin koosta riippuen on sitten muita ryhmiä. Varmaan koko versiossa klaani matsit hoidetaan sitten jotenkin viksusti, eli että klaani saa mukaan enemmän pelaajia kuin tuon 8.

Hangattu viime tiistaista asti. Suomijengiin liittyminen kiinnostaa, kun tuolla KFP-rintamalla porukka hankaa urakalla MW2:ta, joka itseä ei kiinnosta. Tällä hetkellä tommosessa beta-klaanissa mukana SVER:llä, mutta varsinaisen pelin tullessa pitää katella asiat uusiksi. Eniten kiinnostaa pelata porukassa, jota kiinnostaa enemmän matsin voitto, kuin hlökohtainen MVP.

Eniten kiinnostaa pelata porukassa, jota kiinnostaa enemmän matsin voitto, kuin hlökohtainen MVP.

KFIN porukalla tämä on omien kokemusten perusteella täyttynyt melko hyvin. En ole ihan selvillä miten monta KFIN beta-klaanissa olevia on 30+ porukkaa, mutta vajaa 10 nyt ainakin näyttäisi tutuilta. Osa on kyllä FL/zD veteraaneja, jotka jatkanevat omissa porukoissaan. Yhteensä jäseniä taitaa nyt olla n. 20. Tiedä sitten hankkivatko kaikki peliä lainkaan lopulta.

Hieman kyllä ärsyttää tuo klaani/group toiminnallisuus tällä hetkellä, koska klaani-lobbyssä ei näe mitä ryhmiä on koossa ja kuka on missäkin ryhmässä. Kun tulet lobbyyn pitää vain odotella että joku suvaitsisi kutsua mukaan groupiin tai aktiivisesti seurata mihin peliin muu porukka menee ja yrittää ehtiä samaan mukaan.

Jos missään, niin tässä pelissä pitäisi olla jonkinlainen klaanien yhdistäminen ja 2-tasoinen klaanimalli mahdollista, eli eri klaanit voivat olla jäseninä isomassa porukassa tyyliin "KonsoliFIN United". Näin FL/zD/KFP sun muut voisivat olla oma ryhmänsä, mutta kuitenkin samaa puolta ja me "kastittomat" sitten omana joukkonaan tai vajaiden klaanien täytteenä.

Ylös Bottom