Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG makiaa menoa

Vastaus: MAG makiaa menoa

FL ei omillaan lähde tuota pelaamaan. Meidän porukka on kuihtunut pelillisesti, eli ei saada tarpeeksi porukkaa kasaan minkäänlaiseen klaani pelaamiseen tällä hetkellä.

Itse olen halukas perustamaan "Suomi" klaanin, millä nimellä se sitten onkaan. Tai sitten KonsoliFIN

Ainakin seuraavat ovat "vanhempia" ja osa perheellisiä(Ikäää en tiedä) nykyisessä MAG Beta klaanissa.


XShava
MrPako
Nisu
Kojo
Haraldo
Kleihil
FinNiKaMa
TheMiklu
Deequu


Sitten hyvä pelaajia ovat nuo nuoremmatkin ja asiallisia kuten Commandofin, Suola jne. Tosin vissiin 20 paremmalla puolella hetin alkavat mielestäni olemaan.

Toisalta nuorempiakaan ei tuossa kannata karsastaa. Selvät pelisäännöt ja jos homma ei toimi -> pihalle. Tämä rauhottaa kuitenkin pelaajia.

Onko teille väliä, minkä ryhmän tuossa ottaisi?
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Toisalta nuorempiakaan ei tuossa kannata karsastaa. Selvät pelisäännöt ja jos homma ei toimi -> pihalle. Tämä rauhottaa kuitenkin pelaajia.

Onko teille väliä, minkä ryhmän tuossa ottaisi?
Asenne ratkaisee aika pitkälle munkin mielestä. Onhan jopa COD-piireissä tullut ihan asiallisia junnuja vastaan.

Ryhmittymästä en osaa sanoa. Paras tilannehan olisi, että klaanissa ollaan PSN-tunnuksen mukaan ja sitten pelataan jotain ryhmittymää mitä sille päivää on päätetty porukalla. Toi aloitusruutu antaa aihetta uskoa, että olisi useita puolia mahdollista pelata. Rajattu vaan tossa betassa, mutta ei koko versiossa. Suoraan sanottuna mänttiä, jos ei saa valita mitä pelaa milloin vaan. Toisaalta mitään virallista tietoa ei ole asiasta tihkunut ainakaan minun korviin.

Meneekö liian vaikeaksi, jos odotellaan julkaisua tai jotain tiedotusta asiasta ja sitten valitaan?

Peli muuten ennakkovarattu tältä päivältä alkaen.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

XShava
MrPako
Nisu
Kojo
Haraldo
Kleihil
FinNiKaMa
TheMiklu
Deequu

Psyke taisi olla myös ikämiehiä? Tai jollei ole, niin ainakin erinomainen pelaaja. Itsekin kannatan vapaata ikärajaa, kunhan asenne on kunnossa.

Alustavan ryhmävalinnan voisi tehdä kyllä ennen julkaisua, sillä jos sen jättää sen jälkeen on osa jo puolueensa valinnut ja mahdollisesti edennyt jo pitkällekin pelissä, ja vaihtaminen toiseen ei ehkä kiinnosta. Etenkin jos lopullisessa versiossakaan ei ole mahdollista useamman profiilin käyttämiseen.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Asenne ratkaisee aika pitkälle munkin mielestä. Onhan jopa COD-piireissä tullut ihan asiallisia junnuja vastaan.

Ryhmittymästä en osaa sanoa. Paras tilannehan olisi, että klaanissa ollaan PSN-tunnuksen mukaan ja sitten pelataan jotain ryhmittymää mitä sille päivää on päätetty porukalla. Toi aloitusruutu antaa aihetta uskoa, että olisi useita puolia mahdollista pelata. Rajattu vaan tossa betassa, mutta ei koko versiossa. Suoraan sanottuna mänttiä, jos ei saa valita mitä pelaa milloin vaan. Toisaalta mitään virallista tietoa ei ole asiasta tihkunut ainakaan minun korviin.

Meneekö liian vaikeaksi, jos odotellaan julkaisua tai jotain tiedotusta asiasta ja sitten valitaan?

Peli muuten ennakkovarattu tältä päivältä alkaen.


Oletan itsekkin, että ryhmittymää voi vaihtaa. No katson sen, kun saan myynti koodin käsiini. Pitäisi kaiken järjen mukaan tulla ennen myyntiin tuloa, niin palataan tähän sitten.

Psyke taisi olla myös ikämiehiä? Tai jollei ole, niin ainakin erinomainen pelaaja. Itsekin kannatan vapaata ikärajaa, kunhan asenne on kunnossa.

On juu ikämies.



Ja tosiaan asenne kun on kohallaan niin homma toimii nuorempienkin kanssa.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Tänne maistuu MAG myös. Itkuahan tuo MW2 lähinnä aiheuttaa, kun on kuolleen puuman refleksit.
MAG on juuri sitä, mitä oli vahoissa Socomitkin, taktisuutta. Enemmän vaikuttaa se, kuinka porukka pelaa yhteen, kuin se kummalla on reaktiorikkaimmat ampumamiehet ja tarkimmat sniput.

Mukana ja odotan innolla, mikä ryhmittymä valitaan.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Kahlannut noita MAGin virallisia foorumeita läpi ja päivitellyt tietoja pelistä. Noihin ryhmittymiin liittyen tulee vastaan aika laajalti se, että Ravenin porukka ainakin nyt betassa ei jaksa paljon tiimityöskentelyä harrastaa, Valorin kaiketi jonkin verran, mutta SVER vetää pisimmän korren. Ton pohjalta jos pitäs valita, niin SVER sitten siihen suomettumisklaaniin. Myös se, että tommoset huppari päällä juoksevat rääsyläiset on sen verran symppistä porukkaa, että sekin painaa vaakakuppia sille puolen.

Pahoja vieroitusoireita kuitenkin. Palvelimet toimineet ainakin minulla vähän miten sattuu, joten peli-ilo ollut kaukana. Ensin se 11:1-virheilmoitus ja siihen päälle satunnaiset PSN-katkot, niin pisin yhtäjaksoinen pelisessio on tainnut venyä tonne 10 minuutin pintaan. Kattos leffan ja laittas nukkumaan. Huomenna vielä ehtii. Sit onkin edessä kaksi pitkää viikkoa.

EDIT: Eiku melkein kolme.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Tää nyt ei tähän ketjuun kuulu, mutta tsekatkaa tuon MAG videon alkua. Kohta kun lähtee liikkeelle ja kääntyy ampumaan takana tulevan. Huomannee mitä tarkoitan?

Täytyy tunnustaa, että itse en keksi mitä tuossa pitäisi huomata muuta kuin että kaveri huitelee ramboilemassa, tosin hyvällä menestyksellä, ihan muualla kun puolustamassa A/B aluetta? En myöskään tajua mistä hän keksi kääntyä juuri tuossa kohtaa :D
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Tuota kääntymistä meinaan. Kääntyy nopeasti pätkän, pysähtyy ja kääntyy loppuun. Minusta outoa vai kuvittelenko vain ja tolleen padillä kääntyy.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Tuota kääntymistä meinaan. Kääntyy nopeasti pätkän, pysähtyy ja kääntyy loppuun. Minusta outoa vai kuvittelenko vain ja tolleen padillä kääntyy.

Jaa, tosiaan. Kieltämättä oma ukkoni ei noin ketterästi käänny vaikka on senssit täysillä. Minkäs teet, kun Sony antoi tähän avoimen valtakirjan tarvikevalmistajille ja mistään ei voi tietää käyttääkö jotain frag-ohjainta vai ei.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Jaa, tosiaan. Kieltämättä oma ukkoni ei noin ketterästi käänny vaikka on senssit täysillä. Minkäs teet, kun Sony antoi tähän avoimen valtakirjan tarvikevalmistajille ja mistään ei voi tietää käyttääkö jotain frag-ohjainta vai ei.

Juu ei voi tietää. Nyt kun kaveri kuvaa omaa pelaamistaan, niin tuosta näkee kyllä heti selvästi että hiiri käytössä. Heti huomasin kun katsoin ekaa kertaa ja sitten piti kaverin kirjoituksia tsekata foorumissa.

Huvittava kaveri:

http://www.konsolifin.net/bbs/yhtei...-fx-dopingia-fps-peleihin-22.html#post1001498
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Juu ei voi tietää. Nyt kun kaveri kuvaa omaa pelaamistaan, niin tuosta näkee kyllä heti selvästi että hiiri käytössä. Heti huomasin kun katsoin ekaa kertaa ja sitten piti kaverin kirjoituksia tsekata foorumissa.

Heh, varsinkin kun katselee miten snipu ampuu (0:45-) kuin kk (1:20-), ainakaan mun etusormi ei toimi noin nopeaan mutta en olekaan juuri pelannut pajatsoa nuoruudessani :)
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Klaanitoiminnasta kiinnostunut olen minäkin. Missasin tyhmyyttäni betan, mutta Haraldo sen verran hehkutti, että taidan hankkia pelin heti julkaisussa. En välttämättä ole kaikkein aktiivisin, kun on noita lapsia jne (kuten varmaan monella muullakin papalla), mutta kaikkeni annan, kun pelaamaan pääsen :D.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Mä tykkäsin myös tuosta betasta vaikka olikin kovat ennakkoluulot vastaan. Oon aikeissa ostaa pelin heti kun vaan ilmestyy. Ja toi porukassa pelaaminen on ainoa vaihtoehto mulle. Mua ei kiinnosta paljonko pojoja kertyy rundilta vaan se, että homma pelaa ja linjat ei vuoda jos jotain sovitaan. Mulla on myös pari muksua perheessä joten mikään superaktiivi en voi olla. Kuitenkin, aina kun vaan on aikaa niin mielelläni tulisin pelaamaan.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Itselläni kanssa 2 muksuu jatällä hetkellä vapaa-aika on 22-23 jälkeen. Satunnaisesti viikonloppuisin päivällä.

Tämän takia tuo KOF tässä MAGissa olisi hyvä, niin oletan että seuraa löytyisi paremmin. Kuin, että jakaannutaan useaan pikku klaaniin.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Itseni uhraan tiimipelaamisen alttarille mieluusti kun kokoversio saapuu. Uhraan siis sillä mielellä, että K/D ratiolla ei ole hevonmerkitystä, kunhan vain oma joukkue menestyy. Sain jo betassa parhaimmat tulokset/mielen, kun otin asenteen, että jos ei muut niin minä sitten vedän tulen puoleen. Yllättävän hyvin publallakin sai aikaan, kun yllätti vihujen tuliryhmän(silloin kuin pelaajat tajusivat sellaisia muodostaa) yksinään ja veti heidän huomion itseensä, jolloin omien tuliryhmä sai helposti niitattua koko lauman. Näin yhdessäkin matsissa tapahtui 5 kertaa. Vihut eivät päässeet kertaakaan edes lähelle lähetintä. Itselle vaivaiset 11 tappoa, kun taas asemissa ollut kk-mies napsi 33.

Mutta kuten sanottua. Klaaniin saa liittää heti kun peli julkaistaan. Mikki on ja peliajat on viikolla 9-17 ja viikonloppuna 10-24. Puolivuotias lapsi on, joten ymmärrätte, että linja saattaa joskus "katketa". Tai pikemminkin jurtti jäädä seisomaan spawnipaikkaan.

Näin perheellisen mieltä on mietityttänyt vielä se, että mahtaako tuota Xboxin MW2 kurkkumikkiä saada toimimaan pleikalla. Se lähtisi hutista nyt alta 15€ ja on kuulema ihan pätevä laite. Tuo toimintaan saattaminen pleikalla kiinnostaa. Googlasin, mutta onnistuin vain löytämään kysymyksiä ilman vastausta.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Perhe ja työ rajoittaa harmittavasti peliaikaa itselläkin, ja näitä pelejä ei viitsi pelata ennen kuin 8v peluri on unten mailla, eli siinä 22-23 aikoihin itsekin pelaamaan vasta pääsen.

Betassa KOF toimi todella hyvin "seuralaispalveluna" ja melkein aina löytyi klaanilistalta pelaajia ainakin yhden All-Finn squadin muodostamiseen. Headsettiä ei kyllä kaikilla ollut, tai eivät ainakaan sitä käyttäneet.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Zavvista irtoais halvalla tämä mutta taidan tyytyä verkkikseen tällä kertaa. JOS sattuis, että tulis nopsempaa tuolta kotimaiselta Jerseyn saarelta. Jäi nimittäin hemmetin hyvät kutinat pelistä päälle ja ei kyllä malta odotella.

Meikä ehtii pelaileen norpisti siinä 20-> kun lapset alkaa mennä nukkumaan. Mikki löytyy mutta siihen ei viitti paljon mölistä alkuillasta ku 7v poika on (yllätys) sangen kiinnostunut tietämään mitä se iskä taas pelaa (OFP aiheutti valtavan kysymystulvan seuraavana aamuna kun edellisen illan tehtävää oli salaa kuunneltu omasta sängystä yksipuolisen radiokeskustelun perusteella...)

Yleensä pelejä pelaan huvin vuoksi. Siis kun kerran arvokasta vapaa-aikaani uhraan pelaamisen niin hauskaa pitää olla niin itellä ku muillaki. Vähä taktisempi meno kiinnostaapi pelkän refleksihipan sijaan. Mikä sekin kyllä tarvittaessa luonnistuu mutta se on siis niinq niin codii ja silleen :D

Jännityksellä odottelen niitä isompia matseja. Teoriassa olis mahdollista pelata kommandoryhmää, jossa parin kolmen äijjän tiimeissä pidetään tutkat ja ohjukset aisoissa tai vaihtoehtoisesti porukka pyrkii pysymään tiukasti yhdessä ja valtaamaan kohteet.
Molempia tapoja on nähty ja pelattu ja kumpaakin tarvitaan. Saapa nähä mitä tästä tulee :)
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Nyt lähti tilaukseen Affenanmaan Verkosta. Eli kyl mä tulen tätä peliä nyt sitten pelaamaan ainakin sen 44,40€:n edestä....

EDIT: katsos jryi ku ei ole aivoissa paljoa sisältöä niin tekstitkin voi olla sisällöttömiä. No joo, sori vaan tää turha postaus.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom