Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG makiaa menoa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miklu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MAG makiaa menoa

Tuolla MAG-alueella oleva SVER-rekrytöinti on levinnyt aivan hulvattomaan määrään. Hlökohtaisesti ei ole kauheasti kiinnostusta lähtä aivan noin valtavan sakin mukaan. Varsinkin kun voidaan varmasti olettaa, että seassa on sitä vähemmän fiksua pelaajakuntaa. Valitettavasti. Tai noin ainakin nyt alkuun.

Villakoiran ydin olisi kuitenkin se, että olisiko täällä osastolla mielenkiintoa pistää erikseen klaani pystyyn? Ehdot olisi samat kuin noissa muissa KOF-klaaneissa, mutta lisävaatimuksena pääsy tälle osastolle. Ja mitä tähän KFIN-modet sanoo?
Tai voihan tuon säätää myös erikseen vaikka tuolta KFP-yhteisön kautta, jossa itse pyörin aktiivisesti. Konsolifin papat (KFP)
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Tuolla MAG-alueella oleva SVER-rekrytöinti on levinnyt aivan hulvattomaan määrään. Hlökohtaisesti ei ole kauheasti kiinnostusta lähtä aivan noin valtavan sakin mukaan. Varsinkin kun voidaan varmasti olettaa, että seassa on sitä vähemmän fiksua pelaajakuntaa. Valitettavasti. Tai noin ainakin nyt alkuun.

Villakoiran ydin olisi kuitenkin se, että olisiko täällä osastolla mielenkiintoa pistää erikseen klaani pystyyn? Ehdot olisi samat kuin noissa muissa KOF-klaaneissa, mutta lisävaatimuksena pääsy tälle osastolle. Ja mitä tähän KFIN-modet sanoo?
Tai voihan tuon säätää myös erikseen vaikka tuolta KFP-yhteisön kautta, jossa itse pyörin aktiivisesti. Konsolifin papat (KFP)

Jokainenhan saa tehdä kuten haluaa.

Purimme nuo nyt siten, että jokainen joukko edustettuna. Veikkaan, että S.V.E.R. tulee kuitenkin eniten porukkaa.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Päätettiinkin vielä jakaa KOF kolmeen osaa, eli halukkaat voivat valita kaikkien kolmen eri joukkion välillä. SVER varmaankin tulee olemaan se suurin joka tapauksessa.

Mikään ei estä omien klaanien kokoamista, mutta itse ajattelin ainakin aluksi katsoa miten homma lähtee näin ison joukon kanssa pyörimään. Ainakin suomenkielistä peliseuraa luulisi olevan tarjolla aina. Lyhyissä mutta ytimekkäissä säännöissä todetaan, että peeloilusta potkikaan klaanista ulos, joten toivottavasti sillä saadaan pidettyä järki matkassa.

Tuomion antaminen voi tietysi olla hankalaa, jos on vain sana sanaa vastaan jonkun huonosta käytöksestä, mutta XShava on valistunut diktaattori tässä asiassa :D
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Huomatkaa että tässä kuitenkin pelataan 8 pelaajan ryhmissä. Veikkaan että vanhemmalla porukalla saa 22-24 välillä kerättyä hyvin 8 pelaajaa kasaan. Ja useampiakin ryhmiä
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Huomatkaa että tässä kuitenkin pelataan 8 pelaajan ryhmissä. Veikkaan että vanhemmalla porukalla saa 22-24 välillä kerättyä hyvin 8 pelaajaa kasaan. Ja useampiakin ryhmiä

Totta, ja tässä ketjussa voidaan sopia pappa-squadeille peliaikoja, jolloin kutsutaan omaan squadiin vain pappa-pelaajia vaikka saman klaanin alla ollaankin nuorempien kanssa,
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Jepjep. XShavalla ja hartzulla molemmilla jutuissaan ajatuksia, jotka itsellä tullut edes mieleen. On vaan vanhemmiten tullut sen verran kyyniseksi, että ajatus valtavasta laumasta hupparit päällä juoksevia nettipelaajia tekee vähän pahaa. ;P

Mutta taidan passailla hetken ja katsella miten toi alkaa rullaamaan. Pitää sen verran päästää jäärä pinnalle.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Noniin peli tuli ja liityin S.V.E.R:iin. Pappa ku oon niin peliajat ovat sitten aina klo 20:30->

Pappoja löytyykin jo listoilta jonkin verran mut heittelen pyyntöjä niille joita ei vielä ole.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Mulle saa laittaa kanssa ystäväpyyntöjä. Taitaa olla viimonen kerta, kun VPD:stä tilaan mitään. Ei minkäänlaista ilmoitusta siitä, että postitus myöhästyy, puhumattakaan uudesta toimitusajasta. Sivuille päivittivät vain, että saatavuus 28.1.2010.

Hartzun linjoilla olen tuossa klaanimeiningissä. Eli iltamyöhäsellä varmaankin saadaan kasaan papparykelmiä. Toisaalta on hyvä muistaa, ettei ihan kaikki nuoremmat ole ärsyttäviä :p.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Hartzun linjoilla olen tuossa klaanimeiningissä. Eli iltamyöhäsellä varmaankin saadaan kasaan papparykelmiä. Toisaalta on hyvä muistaa, ettei ihan kaikki nuoremmat ole ärsyttäviä :p.
Jep, jopa CODin piireissä tavannut harvinaisen täyspäisiä ripari-ikäisiä kavereita. Olispa itelläkin ollut teininä yhtä paljon järkeä päässä. :D
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Mulle saa laittaa kanssa ystäväpyyntöjä. Taitaa olla viimonen kerta, kun VPD:stä tilaan mitään. Ei minkäänlaista ilmoitusta siitä, että postitus myöhästyy, puhumattakaan uudesta toimitusajasta. Sivuille päivittivät vain, että saatavuus 28.1.2010.

Näin se menee, Itsekin omaa kopiotani vielä odottelen. Jos haluaa pelin julkkaripäivänä 100% vamuudella, niin unohtaa suosiolla kaikenmaailman tilaukset ja saapastelee lähimpään Prismaan/Cittariin ja nappaa hyllystä juuri sen version minkä haluaa. Hieman preemiota tästä taatusta saatavuudesta joutuu pulittamaan, mutta v*tuksellekin voi laskea hinnan :D
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

No jos lohduttaa (ei lohduta, I know) niin ei se taistelu vielä yhdessä viikossakaan ole ohi :D

On se vaan hyvä. Vielä suomipoikain kans kun pääseepi mättmään niin avot! Tuli pakollinen tauko ku rouvva Greyn anatomiaa vahtaa...
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Mulle saa laittaa kanssa ystäväpyyntöjä. Taitaa olla viimonen kerta, kun VPD:stä tilaan mitään. Ei minkäänlaista ilmoitusta siitä, että postitus myöhästyy, puhumattakaan uudesta toimitusajasta. Sivuille päivittivät vain, että saatavuus 28.1.2010.
.

Olisit valinnut sen toisen toimiston samalta saarelta vai tilasitko saaresta? Itse sain toisesta puljusta keskiviikkona pelin.

Noniin nyt on sitten ensimmäiset mätöt pelattu ja suomi voimin. Betaa en pelannut ollenkaan, joten eilinen pelailu oli tuon pelin korkkaus minulle. Kyllähän se iski ja kovaa. Pikkasen olin pihalla ekoissa peleissä kun ei mäppejä, kartan merkkejä, valikoita ja muutenkin itse pelaamista oikein tuntenut mutta kaverit ryhmässä jakoivat hyvin neuvoja pelin aikana.
Huomasin et jotkut sai aika koviakin pistemääriä eli tapoista kun ei saa niin paljon pisteitä niin ne varmaan tulevat sitten ryhmätoiminnasta. Esim. jos meidän pitää vaikka suojella kohde B:tä niin riittääkö se et on B:n ympärillä ja oman ryhmäpäällikön lähellä et niitä pisteitä tulee?
Mitä muuta pitäisi ottaa huomioon et saisi niitä ryhmätoiminta kokemuspisteitä vai miksi niitä kutsutaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG makiaa menoa

Huomasin et jotkut sai aika koviakin pistemääriä eli tapoista kun ei saa niin paljon pisteitä niin ne varmaan tulevat sitten ryhmätoiminnasta. Esim. jos meidän pitää vaikka suojella kohde B:tä niin riittääkö se et on B:n ympärillä ja oman ryhmäpäällikön lähellä et niitä pisteitä tulee?
Mitä muuta pitäisi ottaa huomioon et saisi niitä ryhmätoiminta kokemuspisteitä vai miksi niitä kutsutaan.

Tavoitteen (objective) lähellä tehdyistä tapoista ja toimenpiteistä ylipäätään saa enemmän pisteitä kuin jossain muualla tehdyistä, lisäksi kaverin elvyttämisestä lääkintapakkauksella saa enemmän pisteitä kuin taposta, ja siinäkin on tavoite-bonus olemassa. Tietysti pommin asettaminen ja sen räjähtäminen tuo kivasti pisteitä, kuten myös vihollisen pommin purkaminen. Avainsana siis toiminta tavoitteen eteen. K/d ratio tässä pelissä yhdentekevää statistiikkaa, ja parhaan k/d ration omaava ei suinkaan ole erän paras useinkaan, mutta hyviltä pelaajilta onnistuu tietysti molemmat hienosti. Parhaat pisteet tulee kun niittää vihollisia oman kohteen liepeillä, elvyttää kaverit siinä sivussa ja onnistuu vielä kohteen tuhoamisessa/puolustamisessa. Etulinjassa pisteitä on siis parhaiten jaossa, ja taas puskasta kykkien tarkka-ampujana saa töitä tehdä oikein tosissaan pisteiden eteen,

Jos snipua pelaa, niin siinä pääasia ei ole, että vihollista kaatuu, vaan oleellista on, että napsit vihuja sen oman ryhmän kohteen lähellä ja samalla voi toimia myös tähystäjänä omalle ryhmälleen, sillä vihollisten liikkeet eivät näy kartalla ennenkuin joku omasta joukosta on heidät nähnyt tai he avaavat tulen.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Mulle saa laittaa kanssa ystäväpyyntöjä. Taitaa olla viimonen kerta, kun VPD:stä tilaan mitään. Ei minkäänlaista ilmoitusta siitä, että postitus myöhästyy, puhumattakaan uudesta toimitusajasta. Sivuille päivittivät vain, että saatavuus 28.1.2010.

Hartzun linjoilla olen tuossa klaanimeiningissä. Eli iltamyöhäsellä varmaankin saadaan kasaan papparykelmiä. Toisaalta on hyvä muistaa, ettei ihan kaikki nuoremmat ole ärsyttäviä :p.

Ite soitin VPD:lle 26 päivä klo 11 aikoihin ja sain vartauksen, et peliä ei ole viel varastossa. Näin saisin sen aikaisintaan torstaina tai perjantaina. Klo 14-15 26.1 sain kuitenkin viestin et peli on postitettu ja peli saapui 27.1 eli julkkaripäivänä.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Näin se menee, Itsekin omaa kopiotani vielä odottelen. Jos haluaa pelin julkkaripäivänä 100% vamuudella, niin unohtaa suosiolla kaikenmaailman tilaukset ja saapastelee lähimpään Prismaan/Cittariin ja nappaa hyllystä juuri sen version minkä haluaa. Hieman preemiota tästä taatusta saatavuudesta joutuu pulittamaan, mutta v*tuksellekin voi laskea hinnan :D

Totta, oma syyhän toi on, kun piti pihistellä :). No aamulla tuli viesti, notta postitettu. Eli pääsee viikonloppuna mättämään. Tänään ei olisi ehtinytkään, kun pitää perkele illallakin töitä tehdä :mad:. (Tosin voi olla, että olisi pelannut silti ja karsinut sitten yöunista...)
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Jos jossain välissä halutaan koota puhdas käpy-kopla MAG:iin, niin voisi listata käpy-MAGittäjien nimet niin osaa lähettää group kutsuja klaani/frendilistalta oikeaan suuntaan. En ainakaan itse millään muista kaikkia ulkoa. Laitoin tähän nyt ne, jotka ovat tässä olleet keskutelussa mukana ja betan jälkeen pelin hankkineet:

XShava
Haraldo
Ukkosenjumala
Psyke
MrPako
Tunnettu
pouget
vonrame
TheMiklu
pZiuz
GimbleFIN
jryi
gaddaf

saa jatkaa... :)
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Laitoin tähän nyt ne, jotka ovat tässä olleet keskutelussa mukana ja betan jälkeen pelin hankkineet:

Mahtiskaa ja kiitos. Kattoo jos on tarvetta. Toistaiseksi ihan hyvin peliseuraa irtoaa, kun on tosta KFS-klaanista porukkaa kaverilistoilla kohtuudella.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Jos jossain välissä halutaan koota puhdas käpy-kopla MAG:iin, niin voisi listata käpy-MAGittäjien nimet niin osaa lähettää group kutsuja klaani/frendilistalta oikeaan suuntaan. En ainakaan itse millään muista kaikkia ulkoa. Laitoin tähän nyt ne, jotka ovat tässä olleet keskutelussa mukana ja betan jälkeen pelin hankkineet:

XShava
Haraldo
Ukkosenjumala
Psyke
MrPako
Tunnettu
pouget
vonrame
TheMiklu
pZiuz
GimbleFIN
jryi
gaddaf

saa jatkaa... :)

Appice nyt ainakin tulee mieleeni.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Hyvä idea toi pappajengin kokoaminen sieltä KFS:n sisältä. Mulle voi heitellä kans niitä frendikutsuja. Ja laittakaa siihen samalla joku KFP maininta (niin kuin osa teistä on jo tehnytkin) tai se et on jo sen riparin ainakin suorittanu...

Tänään illalla/yöllä ois tarkoitus pelailla. Pitää vaan yrittää keksiä et minkä vuoksi meidän pöytäkone ei lähde normaalisti käyntiin. Saatais rouvallekin tekemistä iltaan ku pääsis hänkin koneelle... Nytkin oon safe moden kautta linjoilla. Eikä auta sekään etten ole mikään expertti näissä kone asioissa. Katsellaan ja kokeillaan.

Mut illalla nähdään...
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Meikäläinen on tämän viikonlopun reissussa, mutta sunnuntai-iltana tai ens viikolla sitten.
 
Ylös Bottom