Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG makiaa menoa

Vastaus: MAG makiaa menoa

Omasta mielestäni nuo pelit KFS ovat hyvin pyörineet kaiken kaikkiaan. Eikä itselleni ole peliseurassa tullut mitänä ongelmia vastaan -> enkä edes vielä huomannut että yhtään "teiniä" olisi mukana sinällään höpinöitten puolesta ollut.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Omasta mielestäni nuo pelit KFS ovat hyvin pyörineet kaiken kaikkiaan. Eikä itselleni ole peliseurassa tullut mitänä ongelmia vastaan -> enkä edes vielä huomannut että yhtään "teiniä" olisi mukana sinällään höpinöitten puolesta ollut.

Samma här! Ja itse en näe mitään ongelmaa, että joukossa teinejä pyörisikin, jos vain asialinjalla pysytään. :)
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Samma här! Ja itse en näe mitään ongelmaa, että joukossa teinejä pyörisikin, jos vain asialinjalla pysytään. :)

En minäkään.

Ja jännä ilmiö, miten hyvin porukka "pelaa" yhteen. Tarkoitan, ettei mitään ongelmia ole ollut, vaikka nyt monesta eri klaanista porukkaa, jotka yleensä pelaavat vastakkain muissa peleissä.

Ja kait kaikille mennyt jakeluun, että epämiellyttävät potkastaa "yhteisöstä" pois.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Toudellakin hämmentävän hyvin! Olen mietiskellyt että mistä moinen johtuu. Riittääkö pelkkä foorumi vai onko kuitenkin taustalla se, että on foorumiporukan lisäksi samastuu tietysti siihen "suomalaiset vastaan muut" tilanteeseen.

BTW Kävin eilen pari peli vetämässä sekaporukalla ja ihailtavan hyvin meni sekin vaikeki mitään hienouksia sinällään ollut. Hyvä saada vähän perspektiiviä niin osaa arvostaa Konsolifinin porukkaa :)
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

XShava
Haraldo
Ukkosenjumala
Psyke
MrPako
Tunnettu
pouget
vonrame
TheMiklu
pZiuz
GimbleFIN
jryi
gaddaf
Appice
ReQ-77
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

XShava
Haraldo
Ukkosenjumala
Psyke
MrPako
Tunnettu
pouget
vonrame
TheMiklu
pZiuz
GimbleFIN
jryi
gaddaf
Appice
ReQ-77
FinNiKaMa
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Tietääkö kukaan mitä käy jos olen ryhmän kutsujana ja tipahdan pois linjoilta? Eiliseltä kellään omakohtaisia kokemuksia? Kaikki tipahtavat mukana vai jäävät normaalisti pelailee?

Nimittäin koska olen tällainen pappa ja mun oikea nukkumaanmeno aikani on jossain 22-23 välillä mutta joskus se pelin tuoksinassa unohtuu olen asettanut sähköajastimen mediakeskukseeni, arkisin kaikki vempeleet toivottelevat hyviä öitä @0100 ja vkonloppuisin @0300, näin saan varmistettua edes muutaman tunnin kauneusunet kolottaville jäsenilleni :)

Tuolta ylläolevalta listalta bongasin muutamia eilisiltana ryhmässäni pelanneita ja jos te tipuitte pelistä minun myötä niin olen syvästi kovasti pahoillani, olin laskenut ennen pelin alkua että aika riittää mutta ei sitten riittänytkään ja sekös v...tti, selkeä voitto oli tulossa ja statsit varmaan kovat mutta ennen kaikkea tilanne tiukassa hallinnassa (olin siellä 'vasemmalla ylhäällä piippuhyllyllä' kleikaamassa'), itse olin juuri taas kerran ampumassa jotain makiasti selkään kun kliksahti.

Lupaan laskea ajan vastaisuudessa paremmin...
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Tietääkö kukaan mitä käy jos olen ryhmän kutsujana ja tipahdan pois linjoilta? Eiliseltä kellään omakohtaisia kokemuksia? Kaikki tipahtavat mukana vai jäävät normaalisti pelailee?
Tämäkin harvinaisen hyvin toteutettu. Sama kuka lähtee, niin group pysyy kasassa. Ryhmän vetäjän lähtiessä vaihtuu tehtävä jollekin muulle. Ryhmään voi myös liittyä, vaikka muu porukka olisi taistelussa.

EDIT: Siis voi liittyä, jos kutsu on lähetetty aikaisemmin. 'Join group'-vaihtoehto sais olla myös.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

XShava
Haraldo
Ukkosenjumala
Psyke
MrPako
Tunnettu
pouget
vonrame
TheMiklu
pZiuz
GimbleFIN
jryi
gaddaf
Appice
ReQ-77
FinNiKaMa
Timppa1978 (kai tällänen junnukin mahtuu mukaan :D)
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Pentele ku unohtu tuo Greyn anatomia niin jäi makia domi erä kesken! Meinaan vihollisen vyöry oli jo aika väkevää rytinää vaan rouvvan rynnäkkö oli luokkaa totaalinen vaikka talteen kys. jakso parhaillaan menikin :D
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Vieläkö pääsee pappa klaaniin mukaan?

Jos pääsee niin mihin liityn S.V.E.R. vai Valor vai Raven joukkoihin?
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Vieläkö pääsee pappa klaaniin mukaan?

Jos pääsee niin mihin liityn S.V.E.R. vai Valor vai Raven joukkoihin?

KonsoliFIN:n klaaneihin pääsee mukaan, eivät tosin ole ikärajattuja, mutta erittäin asiallista ja hyvää seuraa ovat nuoremmatkin, ainakin MAG:n pelaajat. Yhtään "heliumia" ei ole tullut vastaan muutenkaan. Jokaiselle joukolla on oma klaaninsa, joten voit vapaasti valita haluamasi.

Niistä lisätietoa täällä: http://www.konsolifin.net/bbs/mag-varvayskeskus/79387-konsolifin-mag-klaanit.html

Laskin tänään SVER klaanin jäsenmäärän: huikeat 180 jäsentä :eek: Ei tule suomalaisesta peliseurata todellakaan pulaa vähään aikaan.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Laskin tänään SVER klaanin jäsenmäärän: huikeat 180 jäsentä :eek: Ei tule suomalaisesta peliseurata todellakaan pulaa vähään aikaan.

heh... tänään juuri juttelin parille paapalle, notta eipä tässä ole tullut niin tylsää hetkeä, että alkaisisin laskemaan klaanin jäseniä :rolleyes: ... Mutta siellä näyttää olleen tylsää, kerta oot päässy ne laskemaan :D
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Mutta siellä näyttää olleen tylsää, kerta oot päässy ne laskemaan :D

No, ei sentään ;) Täytyy ihan "viran puolesta" seurata miten tuo jäsenmäärä kehittyy. En kyllä keksi miksi klaani-valikossa ei näytetä jäsenten kokonaismäärää, kun todella suuret klaanit on kuitenkin mahdollisia.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

No, ei sentään ;) Täytyy ihan "viran puolesta" seurata miten tuo jäsenmäärä kehittyy. En kyllä keksi miksi klaani-valikossa ei näytetä jäsenten kokonaismäärää, kun todella suuret klaanit on kuitenkin mahdollisia.

täällä lasketaan myös. Kiinnostaa tosiaan "viran" puolesta + että montako siihen nyt oikein mahtuu. Suurin klaani lista, mitä peleissä on tullut vastaan. Jos/kun täyttyy, alkaa olla jopa uutisoinnin aihe.
 
Ylös Bottom