Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hyvä idea toi pappajengin kokoaminen sieltä KFS:n sisältä.
Jep. Hyvä muistaa, että KFINin foorumeiden jäärät ja KFP:n jäärät on eri asia, vaikka jäsenistössä päällekkäisyyttä ilmeneekin.Mä en kuulu käpyihin muuta ku ikäni puolesta.
Omasta mielestäni nuo pelit KFS ovat hyvin pyörineet kaiken kaikkiaan. Eikä itselleni ole peliseurassa tullut mitänä ongelmia vastaan -> enkä edes vielä huomannut että yhtään "teiniä" olisi mukana sinällään höpinöitten puolesta ollut.
Samma här! Ja itse en näe mitään ongelmaa, että joukossa teinejä pyörisikin, jos vain asialinjalla pysytään.
XShava
Haraldo
Ukkosenjumala
Psyke
MrPako
Tunnettu
pouget
vonrampe
TheMiklu
pZiuz
GimbleFIN
jryi
gaddaf
Appice
ReQ-77
FinNiKaMa
Tämäkin harvinaisen hyvin toteutettu. Sama kuka lähtee, niin group pysyy kasassa. Ryhmän vetäjän lähtiessä vaihtuu tehtävä jollekin muulle. Ryhmään voi myös liittyä, vaikka muu porukka olisi taistelussa.Tietääkö kukaan mitä käy jos olen ryhmän kutsujana ja tipahdan pois linjoilta? Eiliseltä kellään omakohtaisia kokemuksia? Kaikki tipahtavat mukana vai jäävät normaalisti pelailee?
Vieläkö pääsee pappa klaaniin mukaan?
Jos pääsee niin mihin liityn S.V.E.R. vai Valor vai Raven joukkoihin?
Laskin tänään SVER klaanin jäsenmäärän: huikeat 180 jäsentä Ei tule suomalaisesta peliseurata todellakaan pulaa vähään aikaan.
Mutta siellä näyttää olleen tylsää, kerta oot päässy ne laskemaan
No, ei sentään Täytyy ihan "viran puolesta" seurata miten tuo jäsenmäärä kehittyy. En kyllä keksi miksi klaani-valikossa ei näytetä jäsenten kokonaismäärää, kun todella suuret klaanit on kuitenkin mahdollisia.