Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG makiaa menoa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miklu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MAG makiaa menoa

Nyt lähti tilaukseen Affenanmaan Verkosta. Eli kyl mä tulen tätä peliä nyt sitten pelaamaan ainakin sen 44,40€:n edestä....
Ei harrasteta täällä pappapuolellakaan näitä pelkkiä ostoilmoituksia. Yritetään panostaa sisältöön, kun ollaan vanhempia ja viisaampia, eiks jeh!
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Kiinnostaa kyllä tämmöinen super klaani, jos klaanin johto olisi konsolifinin moderaattoreita. Peli on tilattu, mut betaa en ole palannu enää aikoihin.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Kiinnostaa kyllä tämmöinen super klaani, jos klaanin johto olisi konsolifinin moderaattoreita.
Ei siitä kai mitään muuta iloa olisi kuin se, että klaanista voitaisiin kenkiä foorumiperseilyn johdosta tai päin vastoin. Tavallisia tunareita me peleissä ollaan. Paitsi mä, joka olen tavallista tunarimpi.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Ei siitä kai mitään muuta iloa olisi kuin se, että klaanista voitaisiin kenkiä foorumiperseilyn johdosta tai päin vastoin. Tavallisia tunareita me peleissä ollaan. Paitsi mä, joka olen tavallista tunarimpi.
Toimiva ratkaisu tommonen, palvelee molempiin suuntiin.

Taitaa muuten olla jo valmiiksi valittu toi SVER? Ainakin kun tota yleisen osaston MAG-ketjua lueskelee, niin ainakin yhteen SVER-jengiin on materiaalia.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Ei harrasteta täällä pappapuolellakaan näitä pelkkiä ostoilmoituksia. Yritetään panostaa sisältöön, kun ollaan vanhempia ja viisaampia, eiks jeh!

Eiku täällä paappapuolella kysellään että joko minä ostin sen pelin... Se on tuo emmentaali :D

Tuota firma hommaa mietiskelin kun minusta tuota on koko ajan puffattu sellaisena tappauksena jossa yksi pelaaja voi edustaa vain yhtä firmaa. Ainakin meikällä olis mielenkiintoa pelailla muillakin joukoilla kuin Sverillä, joka on KOFin suosikki (ja varmaan suosituin noista muuallakin maailmassa). Meinaan kiinnostaisi hyökätä Sveriä vastaan sabossa... :D

Jos kokoversio ei tue useampaa "tiliä" sisäisesti niin luulisi, että tuon voi kiertää luomalla uuden käyttäjän konsolille. Se vain kuulostaa vähän kömpelöltä.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Noniin tämähän peli vaikuttaa hauskalta kun perustuu tiimipohjaiseen toimintaan ja massiiviseen sodan käyntiin. Pelistä ei muuta kokemusta kui videot mitä katsonut ja vähän näitä kommentteja lukenut täältä. Porukka taitaa olla aika innostunut tälläiseen peliin eikä vain tuohon sähköjänis touhuun.

Millaiset kokemukset teille tuli tuosta Betasta (itselläni se meni täysin ohi kun MW2:sta vain tässä pelannut). Toimiko hyvin tuo käskyjen jakaminen? Oliko se mitä tasoa yleensä.

Millaista se liikkuminen oli ja kääntyminen oli, tuleeko siinä jotain yllätystä?

Varmasti suomipoppoolla tämä peli aukeaa todella hyvin. Peli tilattu ja mukana ollaan.

vonrampe nimimerkin voi lisätä ystävälistaan.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Millaiset kokemukset teille tuli tuosta Betasta (itselläni se meni täysin ohi kun MW2:sta vain tässä pelannut). Toimiko hyvin tuo käskyjen jakaminen? Oliko se mitä tasoa yleensä.
Ryhmänjohtajana pääsin testailemaan ja ihan toimiva oli. Onnistui suoraan pikanapeista tai sitten kartan kautta, jossa pystyi pikkasen taktisemmin tarkkailemaan tilannetta. Käskytys kuitenkin nojaa vahvasti puheeseen, joten ainakin ryhmänjohtajalla headset on pakollinen. Muille ryhmän jäsenille myös hyvin suotava lisälaite.
Millaista se liikkuminen oli ja kääntyminen oli, tuleeko siinä jotain yllätystä?
Hidas toi CODiin verrattuna on, mutta ei yhtä hidas kuin KZ2:ssa. Tää kai se on se isoin kompastuskivi ollut useimmille pelimekaniikan puolelta. Mulle sopiva, ei mene pirihipaksi ja autoaim, jos sitä edes on, ei ole yhtä voimakas kuin CODeissa. Mun teoria on, että kaikissa konsoliammuskeluissa on jonkinlainen autoaim, johtuen ihan ohjaimesta. Toiset osaa tehdä sen vaan paremmin kuin toiset.
Varmasti suomipoppoolla tämä peli aukeaa todella hyvin. Peli tilattu ja mukana ollaan.

Joukkuelaji, ehdottomasti. Yksin säntäillessä tästä ei jää käteen paljon mitään. Toki ulkomaaneläjien kanssa peli monesti sujui, mutta omalla porukalla hauskempaa.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Pitäskö laittaa *köhpthyi* äänestys pystyyn? ;)

Tarkoitus on katsoa, miten tuo homma toimii. Voiko samalla tunnarilla pelata jokaisessa jne. eli toivomme saavamme arvostelukappaleen ennen julkaisua. Jos ei ala kuulumaan, arvotaan tai jotakin.

Eli ennen julkaisua tavalla tai toisella päätetään.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Tarkoitus on katsoa, miten tuo homma toimii. Voiko samalla tunnarilla pelata jokaisessa jne. eli toivomme saavamme arvostelukappaleen ennen julkaisua. Jos ei ala kuulumaan, arvotaan tai jotakin.

Eli ennen julkaisua tavalla tai toisella päätetään.

Kaksi päivää julkkariin. Mitäs päätetään?
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Aika sama. Mutta mun mielestä kaikkien suomalaisten ei kannata välttis ängetä samaan, jotta saadaan myös jännittäviä suomalaiset vs suomalaiset spektaakkeleita.

Nimimerkillä pelannut ihan riittävästi Socomia Suomalaiset vs randomit = 7 - 0 tms. päättyy aika usein ja se on molemmin puolin todella tylsää pelaamista.

Ite olen tämän viikon melkolailla pois peli ja foorumikuvioista, mutta ruotuun olisi tyarkoitus liittyä perjantaina. Tuun sitten kattoon, että millaseen ratkaisuun ootte päätynyt. Tsemiä!
 
Ylös Bottom