Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Eilen 23 maissa päättynyt matsi jäi erityisesti mieleen kun punapisteet pistivät puolustuslinjat matalaksi melko äkkiä mutta eivät saaneet ajoneuvoja varastettua tiukasta yrityksestä huolimatta.

hellspain in the ass herätti myös ihmetystä. Tuommoiset tyypit on kyllä parempi pistää lopullisesti kylmäksi. Muutamaan otteeseen tuli nähtyä kun joku sen hiilasi ja taas satoi lyijyä joka suunnassa. Miten se liikkuikin niin nopeasti? :confused:

Ja Tukulla 50-jotain tappoa ja 3 kuolemaa jossain sabossa. Eivit... kerropa millä loadilla pelaat :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ja Tukulla 50-jotain tappoa ja 3 kuolemaa jossain sabossa. Eivit... kerropa millä loadilla pelaat :D

Ihan tolla perinteisellä millä varmaan muutama muukin.

Tamsen vaimentimella, 4x tähtäimellä ja etukahval.
IZ-443, eli perus pistooli.
Lääkintävehkeet.
Tunnistinhäiritsin.
Ja 8c panssari, eli näillähän mä meen.

Eilen kyl tuntus uppoavan jokainen luoti johonkin ja juoksentelin vaan hulluna siel vihujen joukos, niillä niit tappoja tulee...
Aloittelijan tuuria.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Mä niin haluan päästä testaamaan Tamsenin jossain välissä. Pelin tässä vaiheessa tuntuu tyhmältä ostaa enää mitään kenttiä, mutta ehkä synttereillä tulisi jotain yllätystä vaikka tarjouksen muodossa :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tänään tuli vedettyä henkilökohtainen piste-ennätys kokonaisuudessaan tuli 2839 kp ja 4 rankkia ylemmäs. Domination oli matsimuotona, tosin jonkun verran lagasi. Tuli vähän viestiä kanssa pelaajalta että enkö viitsisi ryhtyä ryhmänjohtajaksi mutta vastasin vain että olen uusi pelaaja.

Tuli myös hieman päivitettyä taitoja ja varustusta. Onko tuo domination aina ollut laginen?
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Viimeinen huomio: Amppu ei ole enää Amppu, se on menettäny touchin, yhtä matsii lukuunottamat.

Nyt sen näkee, kun ei ole Sharkosta vieressä pehmittämässä vihuja. Varas on aina varas ja ilman helppoja tappoja amppu vaipuu unholaan.
Sharkonen is the beast :D

Tuli myös hieman päivitettyä taitoja ja varustusta. Onko tuo domination aina ollut laginen?

Ei todellakaan. Ainahan nettipeleissä lagia ilmaantuu, mutta domi oli pitkään käytännössä lag-free. Ehkä hieman enemmän lagia aina ollut huomattavissa kun esim sabossa, mutta nykyäänhän domia ei pysty pelaamaan ilman että ohjain lentää seinään. Silti sitä löytää ittesä aina pelaamassa domiakin :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tulee tuplapostaus, mutta menkööt. Pitänyt magista taukoa lähes kaksi kuukautta, jonka aikana käynyt vain muutaman kerran hetken kentillä heilumassa. Eilen illalla / yöllä sitten palailin magin pariin ja mitä ihmettä on tapahtunut ? Jengi puskee sabossa päälle ku viimeistä päivää ja ainoastaan yksi peleistä päättyi redline raiskaukseksi. Parhaimmillaan parikymmentä keqiläistä hyökkää ja itse pelailen täysin randomseurassa ja silti onnistutaan pitämään puolustus, vaikka c vilkkuikin vähän väliä. Lähestulkoon kaikki randomit nostavat ylös ja puhaltavat energiaa sen minkä kerkiää.

Tänään aamupäivästä magi takas tulille ja sama homma jatkuu. Perskeles, minä jo luulin että tälläiset pelit olisivat historiaa. Liekköhän sattumaa, että magleaderboardsin lopetettua jengi ei enää pysty seurailemaan ja kilpailemaan statseilla, niin nyt ollaan taas keskitytty itse oleelliseen ?

Voi kyllä olla, että satuin vain tuurilla niihin hyviin peleihin ja totuus on paljon karumpaa, mutta nautitaan nyt niin kauan kun aihetta on.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tässä tuli PS3 kytkettyä toiseen televisioon ja nyt ei toimi äänet pelissä. Siis yleiset äänet, musiikit jne. PS3 toistaa valikkoäänet joten vika ei ole konsolissa.
Kokeilaan poistamalla tallennus ja asentamalla pelin uudelleen laitteeseen. Toivotaan että lähtee pelaamaan.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Laita ääniasetukset uusiksi, ei taida tukea jotain dts 5.1 tms äänilähtöä tuo toinen telkkari.
Eli automaattiasetuksilla anna haistella tuetut ääniformaatit niin pitäisi ruveta pelittämään :)

-Z
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

[yksityisviesti] Sulla on Tku yksityisviestikansio täynnä [/yksityisviesti] ;)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Eilen oli aika hauskat pelit illalla vaikka kaikki pelit eivät aina menneet omalla kohdalla ihan nappiin. Ei varmaan kauaa mene niin saan sen tutkanhäiritsimen.

Tänään tuli pelattua mutta tuo sieppaus meni vähän sekamelskaksi kun vihollinen pääsi läpi. Ikävää että eilisissä matseissa loppui akku headsetistä ja se on latauksessa joten en tämän tapauksen takia voinut olla ryhmänjohtaja. Tuli myös kohdattua sabotaasissa headshot mestari. Kyseinen kaveri sai lähestulkoon joka kerta headshotin eikä ollut recon kaveri.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Pikku hiljaa alkanut pelit sujumaan. Ainut oikeastaan mikä ehkä on tullut viimeaikoina huomattua on esineiden vierellä oleva näkymätön seinä. Välillä kun olen kävellyt esimerkiksi betonikuutioiden vierestä niin niiden vieressä on ollut ehkä 0.5 m säteellä luotien osumia tyhjään, näkymättömään seinään.

Olen huomannut että nyt parina päivänä aina joku vihollistiimistä juoksee meidän spawnin lähelle ja jää red linelle kyttäämään. Eipä tuo kauheasti ole haitannut mutta vihollistiimille olisi ollut hänestä enemmän apua esim. A tai B lähettimellä. Kyseessä on ollut että vihollinen hyökkää.

Eilen tuli lagimaton domination matsi ja se oli hyvää pelattavaa.

Tänään tuli saavutettua lvl 40. Nyt enää 6000 kp ja sitten saan tuon tunnistimenhäiritsimen.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Olipa mukavat mätöt lähes kolmen ryhmän voimin illalla, lupailee hyvää synttäreitä varten. Toivottavasti huhut pitävät paikkansa ja salaperäinen Mr. Z tekee paluun kentille lauantaina, saattaisi jopa innoittaa suklaajunan ennätysmittoihin. Killicatin kanssa jäi sen verran hampaan koloon, että toivottavasti pääset illalla paikalle.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Mä voisin ainakin tulla tänään mukaan sotimaan. Eilinen jäi väliin, kun piti hankkia irtopisteitä leffaillan muodossa :).
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Killicatin kanssa jäi sen verran hampaan koloon, että toivottavasti pääset illalla paikalle.

Jos tulen illalla käymään MAGin parissa niin voin luvata, että Amppu ei pääse edes omalle punaviivalle asti. Olen edelleen järkyttynyt selkään ampumisesta haulikolla.

Kaikenkaikkiaan oli erittäin mukava käydä pelaamassa pitkästä aikaa ja kuulipa tuttuja ääniäkin!
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Jos tulen illalla käymään MAGin parissa niin voin luvata, että Amppu ei pääse edes omalle punaviivalle asti. Olen edelleen järkyttynyt selkään ampumisesta haulikolla.

Kaikenkaikkiaan oli erittäin mukava käydä pelaamassa pitkästä aikaa ja kuulipa tuttuja ääniäkin!

Juu juu, kannattais ehkä kattoa peiliin noiden selkään ampumisten kanssa. Parhaimmillaan meikäläisen ympärillä pyöri kuusi omaa aseet laulaen.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Juu juu, kannattais ehkä kattoa peiliin noiden selkään ampumisten kanssa. Parhaimmillaan meikäläisen ympärillä pyöri kuusi omaa aseet laulaen.


Ja sitten ammuit ainoon sivullisen koko kekkereissä :D Mutta hienot pelit oli ja tänään iltasella uudelleen?
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ja sitten ammuit ainoon sivullisen koko kekkereissä :D Mutta hienot pelit oli ja tänään iltasella uudelleen?

Ilman muuta, minut ainakin löytää kentiltä viimeistään seitsemästä eteenpäin. Muutama syrjähyppy on tullut parin vuoden aikana tehtyä, mutta taas olen viikon aikana huomannut, että ei siitä pääse mihinkään: MAG on tämän konsolisukupolven paras peli enkä tule luultavasti koskaan pelaamaan mitään muuta peliä yhtä paljon.

Ja sinuun tais tosiaan osua muutama harhaluoti :rolleyes: Noh, näinkin massiivinen sota vaatii aina välillä sivullisia uhreja.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ja sinuun tais tosiaan osua muutama harhaluoti :rolleyes: Noh, näinkin massiivinen sota vaatii aina välillä sivullisia uhreja.

Taisit jopa pahoitella tuota Juliukseen osunutta ja Krapulakeijuun osunutta siinä "taistelun" tiimellyksessä.
Mä juoksin vaan ympyrää ja nostin vuorotellen Amppua ja bluedotseja, otin sen tärkeän statistin roolin.

Yritän itekin illalla päästä kentille. Pitkästä aikaa vapaapäivä duunista eikä tarttis stressata, toisaalta olis maailman huonoin syy ryypätä tänään ja lähteä baariin, että saapas nähdä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Olisiko pelaajia ensi viikon tiistaille? Ainakin silloin olisin itse paikalla pelailemassa. Olisi mukavaa jos olisi pelaajia silloin.
 
Ylös Bottom