Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Tosi hyvä, että olet lyönnissä. Mulla oli eilen todella vaikeeta päästä Darienissa C:lle. Koko porukka Salanirhaajaa myöten raiskas mua rajan tuntumassa niin, että tuli äiten lihapullia ikävä
Ei oikeen tahtonu koko meidän klaanista (FIN) päästä kukaan eteenpäin lentokone-spawnilta.
Täytyy vaan koittaa nostaa ukkoa, niin eiköhän se pikkasen parane.
Oon vaan aina ollut enempi tukimies, ku tappaja (lue: pelaan joukon hyväksi omasta hengestä piittaamatta )
Meitä toivottavasti kans tarvitaan, kun suuret geimit alkaa.
Kannattaa ehkä tehdä jotain sotasuunnitelmaa ennen kunnon matseja. Esimerkiksi ettei kaikilla ole samaa load-outtia, vaan osa sitten hiilaa ja toiset tahkoavat sen kuuluisan suon yli niin, että heilahtaa.
Eilen tuli taas pelikokemusta lisää sillä pääsin tykkiin sieppauksessa. Kyllähän tuo ihan hyvin sujui. Muut tiimipelaajat pitivät hyvin huolen ettei vihollinen pääse tuhoamaan. Sain eilen kutsun Team Finlandiin. Onko tuo nyt KFS:n korvaava klaani?
Ei ole kuulemma tyhmiä kysymyksiä, vaan pelkästään tyhmiä kysyjiä joten kysytään nyt sitten: miten ryhmän kärjestä saa valittua pelimoodit? Nimittäin jo muutaman kerran käynyt siten, että kun (tahtomattaan) päätyy ryhmän kärkeen, niin sitten ei mistään voi valita mitään? Bugi vai kädettömyyttä?