Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Mutta otetaan toiseksi esimerkiksi Pc maailma. Siellä olisi satoja pelejä joita haluaisin pelata, mutta mielestäni pc tyyppien keskelle mun on turha mennä jauhamaan mietteitäni siitä, miksi mun mielestä ei löydy ihmistä kenen olisi järkevä ostaa peli pc. Se ei vain hyödytä ketään. Saati, että menisin sinne joukkoon jonkun yksittäisen feikkikuvan perusteella selittämään jotain diibadaabaa.

Kuluttaja voi vaikuttaa vain äänestämällä lompakollaan. On hyvä tuoda epäkohtia ilmi, että ne mahdollisesti korjataan. Ehkä jopa tuoda ne sellaisten ihmisten tietoisuuteen, jotka eivät ole samaa informaatiota muualta saaneet, eivätkä näin ostaisi tuotetta sokkona. Tämä pätee myös PC:n puolella. Siellä vaan kamppailut käydään esimerkiksi komponenttivalmistajien välillä. Tässä homman jujuna on vaan se, ettei niitä Nintendon pelejä pääse pelaamaan muilla kuin Nintendon laitteilla. Tämähän nähtiin jo 3DS:n kanssa, että Nintendo on valmis radikaaleihinkin toimenpiteisiin, jos ei myynnit miellytä.

Jos tuodaan informaatiota ilmi, että esimerkiksi näytön naarmuuntuminen on mahdollista, niin hyvä niin. Se on hyvä tietää. Tuskin tätäkään asiaa esim. Nintendolife, DigitalTrends ja TechTimes nostaisivat esille, jos ei jonkun näköistä ongelmaa olisi.

Tottakai Nintendoa nyt kritisoidaan, kun sieltä löytyy kritisoitavaa. Ei se automaattisesti tarkoita mitään yleistä Nintendo vihaa. Eikä se niin ollen tarkoita, että sinun tarvitsisi hypätä barrikaadeille, joka kerta kun joku nostaa negatiivisen asian esiin Nintendon uudesta konsolista tai sen peleistä. Nintendon laitteista ja peleistä voi tykätä ja silti olla ostamatta Switchiä.
 
Niinkuin olen sanonut, niin päänaukominen ja kritisointi on aivan eri asia. Ja se menee päänaukomiseksi ja paisutteluksi tasan Applen ja Nintendon kohdalla.

Samsungilla oli akku ongelmia ja niistä kritisoitiin hyvinkin ankarasti, mutta niitä ei paisuteltu Samsungin ketjuissa kuten esim jos yhdessä ainoassa IPhonessa on jotain, se on sen jälkeen mukamas kaikissa.

Sama juttu Nintendolla. Se että on vikaa jossain ja siitä kritisoidaan niin kritisoidaan. Ei siinä mitään. Mutta jos viestit on luokkaa "mulla on yksi kuva netistä? Tää on roskaa, vaikka se kuva nyt voi olla ihan mistä vain tullut" tai "tämä on roskaa koska just minä haluan konsolista täysin erilaisen kuin mitä ne nyt jo julkaisi ja toi myyntiin", niin se nyt vain on turhaa.

Kuten olen sanonut itsekin, niin Dock olisi täytynyt suunnitella täysin toisenlaiseksi. Olen jopa kritisoinut sen usb porttien sijaintia mitä muut ei ole. Eli dock ei todellakaan ole hyvin tehty. Mutta naarmuttaako se näytön erittäin herkästi? Nykytietojen valossa ei, siitä olen useampaan kertaan pyytänyt jotain parempaa todistelua, mutta ei tule.

3DS:stä en löydä mitään hyvää sanottavaa, se on aivan syvimmästä ja pimeimmästä paikasta mitä tiedän, enkä ymmärrä miksi sitä ostetaan niin paljon. Pelejä olisi paljon mitä sieltä haluisin, mutta ei siitä tule kenellekään parempi mieli, että siellä sitä mollaan paisutellen.

Sonyn ketjuissa tullaan sanomaan, että ilmeisesti osalla on äänekäs konsoli ja osalla tatit kuluu rikki, uskaltaako sen silti ostaa?

Siihen vastataan, että vähän tuuri peliä millaisen saa, mutta voi sen palauttaa

"Kiitos vastauksesta, haen gigantista testiin."


Nintendon tapauksessa menee niin, että kommentointi on jo lähtökohtaisesti aggressiivisempaa:
"Dock naarmuttaa näytöt ja Joyconit ei toimi yhtään, en todellakaan osta ikinä tollasta paskaa"..

Siihen kun vastaat samalla tavalla kuin Sonyn ketjussa, jatkuu tuo sama paisuttelu ja väkisin paskaksi vääntäminen. Eli todennäköisesti edes aikeita ei ole ollut ostaa, vaan haluttiin tulla provoamaan.

Ihan samalla tavalla se keskustelu menisi siellä Sonyn ketjussa, jos nämä mollaajat siellä jauhais tuohon tyyliin viestejä. Kun asiasta voisi esim kysellä ihan laitteen omistavien kokemuksia, kuten tehdään Sonyn ketjussa. Ero on vain siinä, että Nintendon kohdalla ne kaikki onkin vain fanipoikia, jotka ei epäkohtiin puutu. Eikä sitä edes nähdä, vaikka on pitkät ongelmakohdat listattu näiden "fanipoikien" toimesta.

Nintendo sanana jo tuhoaa ketjun täysin, koska siellä kukaan ei tule keskustelemaan asiasta samalla tavalla, kuin vaikka siellä Sonyn ketjussa. Tottakai siinä provosoituu ne jotka laitteen omistavat ja tietävät itse mikä ongelma on oikeasti häiritsevä ja mikä on ongelma, mutta ei kokonaisuuden kannalta juuri muuta mitään.
 
Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Saanko ehdottaa: Popcorn-saaren rauha. Mulle tulee jo ähky poopcornista ja tästä "tappelusta", joka ei johda mihinkään muuhun kuin Dragonflyn työpäivien ajan tappamiseen. :D Suosittelen että Omppu nyt kans vetää henkeä ja käyttää ajan vaikka Zeldan läpipeluun jatkamiseen ja peleistä nauttimiseen. Jotenkin tuntuu että ette ehdi kumpikaan nauttia pelaamisesta vaan ns. "nautitte" tästä hirveästä foorumi-fleimauksesta ja faightista. Hyvä sinänsä että se siirtyi Switch-ketjusta tähän / Switchin ongelmat ketjuun, jotta se ketju voidaan pyhittää asialliseen keskusteluun switchin uusista ominaisuuksista ja peleistä.

Tosiasiat on selvillä ja Omppu on ne myöntänyt myös. Ongelmia on. Myös se on kaikkien palstalaisten tiedossa, että ongelmia paisutellaan ja nintendoa haukutaan välillä syyttäkin, hakien maailmaa suurempia syitä joka hiton asiasta, joka varmasti saadaan korjattua (esim. ne tallennus-aivopierut). Laite ei ole kaikille, mutta niille joille se on sopiva, siitä tykkää todella paljon. Mä tykkään kans, mutta tykkään myös PS4:sta, Vitasta, Xboxista jne. Ymmärrän myös Dragonflyn kannan kun tekisi mieli pelata Switchin pelejä, mutta laite ei sovi hänelle.

Peace out kaverit. Pelaaminen ja diversiteetti on hyvä asia. On valinnanvaraa.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Onko tämä Exhorderin kaveri aina se sama vai onko näitä luotettavia lähteitä useitakin?

Kaveri käväisi tänään ja puhuttiin WiiU.sta ja hänkin kertoi, että kyllä se WiiU tulee olemaan rare konsoli eikä hän usko, että sen hinta tippuu ikinä käytettynä 70 euroon kuten muiden vanhempien Nintendon konsolien hinnat.

Mun kaveri sanoi, että Switchversio on re-make. Pitää tarkistaa siltä vielä asia, että onko tosiaan näin.

Kaveri kertoi ettei WiiU version ja Switchversion välillä hänen mielestään ole mitään muuta ero kuin piirtoetäisyys.
 
Vastaus: Keskustelua myyntiluvuista (NPD, FIGMA ja niin edelleen)

Kyllä mun mielestä lukijalla pitäisi olla omaa ymmärrystä sen verran, ettei tarttuisi tuollaiseen. Ihan naurettavaa puhua pohtimisesta ja julistamisesta, kun molemmilla tavoilla tarkoitettiin ihan samaa.
Juuri tuollaisten takertujien takia keskustelut menee uskomattomaksi väännöksi.

Ei tulevasta voi julistaa, se on aina pohdintaa ja ilman linkkejä se on omaa ajatusta. Sen nyt pitäisi jokaisen nähdä. Ja varmasti näkevätkin, mutta väkisin on tartuttava, jotta saadaan jotain negatiivista esiin..
 
Vastaus: Keskustelua myyntiluvuista (NPD, FIGMA ja niin edelleen)

Kyllä mun mielestä lukijalla pitäisi olla omaa ymmärrystä sen verran, ettei tarttuisi tuollaiseen. Ihan naurettavaa puhua pohtimisesta ja julistamisesta, kun molemmilla tavoilla tarkoitettiin ihan samaa.
Juuri tuollaisten takertujien takia keskustelut menee uskomattomaksi väännöksi.

Ei tulevasta voi julistaa, se on aina pohdintaa ja ilman linkkejä se on omaa ajatusta. Sen nyt pitäisi jokaisen nähdä. Ja varmasti näkevätkin, mutta väkisin on tartuttava, jotta saadaan jotain negatiivista esiin..

Ruvetaanko sitten kaikki puhumaan tuolla tavalla? Katsotaan kuinka paljon vähemmän tarttumista se aiheuttaa. Ei minusta yhden henkilön pitäisi saada ilmaista asioita näin, kun se aivan varmasti aiheuttaisi kärhämää, jos kaikki niin tekisivät.

Tosiaan kyllä minultakin on oltu heti tivaamassa lähdelinkkejä, vaikka nyt ilmeisesti kontekstista pitäisikin ymmärtää onko kyse omasta mielipiteestä vai faktasta. Ihan älytöntä.
 
Vastaus: Keskustelua myyntiluvuista (NPD, FIGMA ja niin edelleen)

En mä tarkoitakaan vaan tätä tilannetta. Vaan ylipäätään ihmisten jatkuvaa tarvetta foorumeilla tarttua päivänselviin asioihin ja ymmärtää ne, eikä väkisin tarttua niihin.

Ja kyllä, kaikkien pitäisi tuollainen lause voida kirjoittaa ihan miten vain, kun se lopputulos on aina sama, kuten kaikki ymmärtää. Päinvastoin pitäisi kaikkien ymmärtää lukemansa ja etenkin kokonaisuus keskustelussa. Ei yhtä sanaa, lausetta tai edes viestiä. Vaan kokonaisuus.
 
Vastaus: Keskustelua myyntiluvuista (NPD, FIGMA ja niin edelleen)

En mä tarkoitakaan vaan tätä tilannetta. Vaan ylipäätään ihmisten jatkuvaa tarvetta foorumeilla tarttua päivänselviin asioihin ja ymmärtää ne, eikä väkisin tarttua niihin.

Ja kyllä, kaikkien pitäisi tuollainen lause voida kirjoittaa ihan miten vain, kun se lopputulos on aina sama, kuten kaikki ymmärtää. Päinvastoin pitäisi kaikkien ymmärtää lukemansa ja etenkin kokonaisuus keskustelussa. Ei yhtä sanaa, lausetta tai edes viestiä. Vaan kokonaisuus.

Mutta kun ei se vaan mene näin, varsinkaan foorumeilla, jossa kirjoitetusta tekstistä ei niin helposti näe toisen henkilön mielialaa tai sanojen painotusta. Siksi on tärkeää kirjoittaa vähän liiankin selvästi, jotta kaikki ymmärtävät pointin. Virkkeen siis voi kirjoittaa useammalla eri tavalla, ja vaikka haluttaisiin tarkoittaa samaa, viestin sävy muuttuu riippuen siitä miten se kirjoitetaan.

Se, ettei ilmaise asian olevan oma mielipide, vaan kertoo jotain niin sanotusti faktana, on aiheuttanut foorumeilla nahistelua ammoisista ajoista asti. Kyllä tämän pitäisi olla kaikilla vähänkään keskustelupalstoja enemmän seuraavilla tiedossa.
 
Vastaus: Keskustelua myyntiluvuista (NPD, FIGMA ja niin edelleen)

Se on ainakin mun tapauksessa (ja Nisupulla vähän samanlainen) ihan se ja sama miten kirjoittaa, niin ihan käsittämättömiin asioihin tartutaan ja napataan ihan oudosti yksittäinen sana jopa irti koko keskustelusta. Ei siinä paljoa sen jälkeen jaksa miettiä miten kirjoittaa. Antaa tulla se mitä tulee.

Mut tätä keskustelua varten on omakin ketju foorumilla (henkilökohtaiset avautumiset), et jos joku jotai jatkaa, pistäkää sinne. Jutellaan täällä myyntimääristä.
 
Vastaus: Keskustelua myyntiluvuista (NPD, FIGMA ja niin edelleen)

Se, ettei ilmaise asian olevan oma mielipide, vaan kertoo jotain niin sanotusti faktana, on aiheuttanut foorumeilla nahistelua ammoisista ajoista asti. Kyllä tämän pitäisi olla kaikilla vähänkään keskustelupalstoja enemmän seuraavilla tiedossa.

Höpönhöpö. Jokainen kirjoitettu viesti on lähtökohtaisesti esittäjänsä näkemys. Ilman lähdelinkkejä se tulkitaan sellaiseksi automaattisesti.
 
Vastaus: Keskustelua myyntiluvuista (NPD, FIGMA ja niin edelleen)

Höpönhöpö. Jokainen kirjoitettu viesti on lähtökohtaisesti esittäjänsä näkemys. Ilman lähdelinkkejä se tulkitaan sellaiseksi automaattisesti.

Voisitko sitten pliis tulkita jatkossa myös minun viestini näin. Jätä se lähdelinkkien tivaaminen jonnekin muualle. Tie kulkee molempiin suuntiin.
 
Vastaus: Keskustelua myyntiluvuista (NPD, FIGMA ja niin edelleen)

Voisitko sitten pliis tulkita jatkossa myös minun viestini näin. Jätä se lähdelinkkien tivaaminen jonnekin muualle. Tie kulkee molempiin suuntiin.

Lähdelinkkejä vaaditaan jatkossakin. Kyllä maailmaan ääntä mahtuu, mutta mikäli halutaan aitoa keskustelua, olisi hyvä olla tueksi takataskussa jotain mustaa valkoisella. Tarttuminen epäolennaisuuksiin, kuten tässä tapauksessa - viet keskustelua heti suoraan ohi aiheen. Me muut osamme kyllä lukea foorumeita esittäjiensä näkemyksinä.
 
Vastaus: Keskustelua myyntiluvuista (NPD, FIGMA ja niin edelleen)

Lähdelinkkejä vaaditaan jatkossakin. Kyllä maailmaan ääntä mahtuu, mutta mikäli halutaan aitoa keskustelua, olisi hyvä olla tueksi takataskussa jotain mustaa valkoisella. Tarttuminen epäolennaisuuksiin, kuten tässä tapauksessa - viet keskustelua heti suoraan ohi aiheen. Me muut osamme kyllä lukea foorumeita esittäjiensä näkemyksinä.

Okei, eli säännöt ovat eriävät riippuen henkilöstä. Hieno homma.

Ao. kaltaiset viestit ovat kaikkea muuta kuin aitoa keskustelua. Mitään tukeahan sinulla ei väittämälle ollut (tähän ei kelpaa tuotantomäärien tuplaaminen, kun se ei kuitenkaan takaa Wii U:n ohittamia myyntejä).
Nisupulla sanoi:
Switch menee ohi Wii U:n myyntien jo ensimmäisen vuoden aikana. Ei siihen sen kummempia korulauseita tarvita.

Hyvä, että puhut kaikkien suulla. Jos muut osaavat lukea foorumeita paremmin kuin minä, niin sen hyväksyn. Mutta tulen tosiaan jatkossa vaatimaan sinultakin ne lähteet viestiesi tueksi.
 
Vastaus: Persona 5 [Hype]

Tuli kyllä ihan puskista tämä! Vaikuttaa hiton kovalta peliltä parin luetun arvostelun perusteella.

Tällä hetkellä kesken ovat Withcer 3, UC4 & Tomb Raider, ja mieli tekisi ostaa Nier, Nioh,FFXV, Gravity Rush 2, Horizon Zero Dawn ja tämä. Aika ei tahdo riittää!. En muista milloin olis ollu näin monta hyvää peliä ostettavana, kyllä on PS4:n juhlavuosi tulossa!

Tähän ketjuun ihan täysi OT, mutta en tiedä missä ketjussa puhutaan yleisesti PS4:n pelitarjonnasta..

Noissa on vähän vain se, että jos tykkäät yhdestä, tykkäät melkeinpä noista kaikista. Mutta jos olet niitä (kuten minä), kenelle noista ei joku uppoa, niin käytännöss kaikki kuuluu siihen kategoriaan mikä ei uppoa. Itseä esim ei nappaa yliluonnollisuus, scifi, loitsut, fantasia, zombit jne. Senpä vuoksi tämä vuosi on ensimmäinen vuosi kun PS4:n tarjonta on aivan umpisurkeaa minulle ja kun yritin tuota Storen 10 takaisin saanti tarjousta hyödyntää, niin en vain löytänyt mitään ostettavaa 50 eurolla, koska kaikki vanha kiinnostava oli ostettu. Loka-marraskuun jälkeen ei ole tullut mitään oikeasti kiinnostavaa.

PS. Jos joku tietää sopivan ketjun, niin siirtäkää nää sinne. :)
 
Vastaus: Persona 5 [Hype]

Tähän ketjuun ihan täysi OT, mutta en tiedä missä ketjussa puhutaan yleisesti PS4:n pelitarjonnasta..

Noissa on vähän vain se, että jos tykkäät yhdestä, tykkäät melkeinpä noista kaikista. Mutta jos olet niitä (kuten minä), kenelle noista ei joku uppoa, niin käytännöss kaikki kuuluu siihen kategoriaan mikä ei uppoa. Itseä esim ei nappaa yliluonnollisuus, scifi, loitsut, fantasia, zombit jne. Senpä vuoksi tämä vuosi on ensimmäinen vuosi kun PS4:n tarjonta on aivan umpisurkeaa minulle ja kun yritin tuota Storen 10 takaisin saanti tarjousta hyödyntää, niin en vain löytänyt mitään ostettavaa 50 eurolla, koska kaikki vanha kiinnostava oli ostettu. Loka-marraskuun jälkeen ei ole tullut mitään oikeasti kiinnostavaa.

PS. Jos joku tietää sopivan ketjun, niin siirtäkää nää sinne. :)

Ja mato nappasi koukkuun. Jos tuossa nyt huomasit, niin horizonia lukuunottamata jokainen peli liittyy tavalla tai toisella japanilaiseen kulttuuriin, jota itse fanitan. Laita googleen PS4 games 2017 ja siellä on kyllä sellainen läjä tulossa melkein jokaisen eri genren pelejä, että oksat pois. Mihin genreenn muuten Zelda kuuluu #loitsut, fantasia jne. Laitoin ihan piruuttani tuon maininnan PS4:n juhlavuodesta, koska jotenkin arvasin, että teikäläinen tulee heti kärppänä paikalle. Ja kohta hypit jossain Mario Kart reMaken tai 7 vuotta vanhan nurkkakunnan porkkanafarmari-switchversion ketjussa kertomassa kuinka Switchi on vaan nii hyvä ku voi sohvalla pelata löhötessä ja pelissä on kuusi uutta kenttää, tai kuinka valitat joka ketjussa kuinka et pelaa moninpelejä koskaan ku et tykkää venata jne. ja sitten julistat tunnin Splatoon 2 betakokeilun perusteella, että sen verkkopeli on sulavampi kokemus kuin yksikään PS4:lla kokemistasi. Koita ny herranen aika löytää joku punanen lanka noihin juttuihis.
 
Ja mato nappasi koukkuun. Jos tuossa nyt huomasit, niin horizonia lukuunottamata jokainen peli liittyy tavalla tai toisella japanilaiseen kulttuuriin, jota itse fanitan. Laita googleen PS4 games 2017 ja siellä on kyllä sellainen läjä tulossa melkein jokaisen eri genren pelejä, että oksat pois. Mihin genreenn muuten Zelda kuuluu #loitsut, fantasia jne. Laitoin ihan piruuttani tuon maininnan PS4:n juhlavuodesta, koska jotenkin arvasin, että teikäläinen tulee heti kärppänä paikalle. Ja kohta hypit jossain Mario Kart reMaken tai 7 vuotta vanhan nurkkakunnan porkkanafarmari-switchversion ketjussa kertomassa kuinka Switchi on vaan nii hyvä ku voi sohvalla pelata löhötessä ja pelissä on kuusi uutta kenttää, tai kuinka valitat joka ketjussa kuinka et pelaa moninpelejä koskaan ku et tykkää venata jne. ja sitten julistat tunnin Splatoon 2 betakokeilun perusteella, että sen verkkopeli on sulavampi kokemus kuin yksikään PS4:lla kokemistasi. Koita ny herranen aika löytää joku punanen lanka noihin juttuihis.

No eipä sieltä ihan kauheasti ole tulossa. Pcars 2, Dirt 4, RDR2. Sit vakio änäri/Fifa. Yli 360 peliä kuitenkin pleikalla, joten kyllä aika paljon kaikkea kuitenkin kelpuutan, mutta kyllä kaikki ison luokan pelit nyt on ollut noita fantasia mättöjä jne.

Ja Zelda..olen aika älyttömän monta kertaa sanonut, että Zelda kuuluu juuri genreihin mistä en yleensä pidä laisinkaan. Siinä ehkä tuo piirrosmainen keveämpi graafinen tyyli lievittää sitä ja viholliset näyttää lähinnä monsterit Oy leffan örkeiltä, kuin joltain todelliselta fantasialta. Olen jopa yrittänyt metsästää Zeldan tyyppistä peliä, joka olisi ns. realistinen. Eli kyllä tiedän mihin genreseen se kuuluu ja kun sen ottaa huomioon ja miten hyvä peli se mun mielestä on, nostaa vain pelin pisteitä.

Ja miten Mario Kart tai Stardew valley liittyy mihinkään? Pelaan sitä alkuperäistä MK8:ia Wii U:lla jatkuvasti, miksi en siis siitä olisi innoissani kun saan sen helposti jatkossa mukaan? Tai Lego Cityn remaken kanssa? Mikä siinä on niin ihmeellistä? (Edit: tai sitten vaikka tuleva disney kokoelma NES ajoilta. Siitä eniten mehuissani olen PS4 tarjonnasta. Mutta siitä ei varmaan saa edes perustaa ketjua, koska se on 25v vanha remake)

Stardew valley ja suurinosa indie peleistä on sellaisia, jotka on hyviä, mutta en vain jaksa niitä isolla ruudulla pelata, vaan juuri jollain kannettavalla laitteella. Siksi se Vitakin on hyvä kone. Tuon tyyppiset pelit sopii sille kannettavalle laitteelle mun mielestä paremmin. Eli miksi ostaisin ne ensin PS4:lle ja sitten Switchille uusiksi? Mikä siinä on sulle nyt se ongelma?

Ja Splatoon. En jaksakaan pelata moninpelejä. Sen toin ilmi nimenomaan Splatoon ketjussa...
Splatoon oli poikkeuksellisen hyvä kokemus moninpeliksi, mutta jos olisit vaivautunut yhtään lukemaan, olisit huomannut pohtivani juuri siinä yhteydessä noita asioita. Eli en varmaankaan ole ostamassa Splatoonia juuri sen takia, kun ei moninpeli kiinnosta.
Mutta ilmeisesti sun mielestä jos moninpeli ei kiinnosta, niin kaiken on oltava täysin p*skaa?

Eli kerro nyt tarkemmin missä ei ole punaista lankaa. Pikemminkin sun viestissä ei sitä ollut. Repisit täysin irrallisia juttuja irti asiayhteyksistä, hieman vielä vääristellen jotta sait omasta kommentistasi raflaavamman, mutta mitään logiikkaa tai yhteyttä niillä ei ollut minkään kanssa..
 
Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

No eipä sieltä ihan kauheasti ole tulossa. Pcars 2, Dirt 4, RDR2. Sit vakio änäri/Fifa. Yli 360 peliä kuitenkin pleikalla, joten kyllä aika paljon kaikkea kuitenkin kelpuutan, mutta kyllä kaikki ison luokan pelit nyt on ollut noita fantasia mättöjä jne.

Ja Zelda..olen aika älyttömän monta kertaa sanonut, että Zelda kuuluu juuri genreihin mistä en yleensä pidä laisinkaan. Siinä ehkä tuo piirrosmainen keveämpi graafinen tyyli lievittää sitä ja viholliset näyttää lähinnä monsterit Oy leffan örkeiltä, kuin joltain todelliselta fantasialta. Olen jopa yrittänyt metsästää Zeldan tyyppistä peliä, joka olisi ns. realistinen. Eli kyllä tiedän mihin genreseen se kuuluu ja kun sen ottaa huomioon ja miten hyvä peli se mun mielestä on, nostaa vain pelin pisteitä.

Ja miten Mario Kart tai Stardew valley liittyy mihinkään? Pelaan sitä alkuperäistä MK8:ia Wii U:lla jatkuvasti, miksi en siis siitä olisi innoissani kun saan sen helposti jatkossa mukaan? Tai Lego Cityn remaken kanssa? Mikä siinä on niin ihmeellistä? (Edit: tai sitten vaikka tuleva disney kokoelma NES ajoilta. Siitä eniten mehuissani olen PS4 tarjonnasta. Mutta siitä ei varmaan saa edes perustaa ketjua, koska se on 25v vanha remake)

Stardew valley ja suurinosa indie peleistä on sellaisia, jotka on hyviä, mutta en vain jaksa niitä isolla ruudulla pelata, vaan juuri jollain kannettavalla laitteella. Siksi se Vitakin on hyvä kone. Tuon tyyppiset pelit sopii sille kannettavalle laitteelle mun mielestä paremmin. Eli miksi ostaisin ne ensin PS4:lle ja sitten Switchille uusiksi? Mikä siinä on sulle nyt se ongelma?

Ja Splatoon. En jaksakaan pelata moninpelejä. Sen toin ilmi nimenomaan Splatoon ketjussa...
Splatoon oli poikkeuksellisen hyvä kokemus moninpeliksi, mutta jos olisit vaivautunut yhtään lukemaan, olisit huomannut pohtivani juuri siinä yhteydessä noita asioita. Eli en varmaankaan ole ostamassa Splatoonia juuri sen takia, kun ei moninpeli kiinnosta.
Mutta ilmeisesti sun mielestä jos moninpeli ei kiinnosta, niin kaiken on oltava täysin p*skaa?

Eli kerro nyt tarkemmin missä ei ole punaista lankaa. Pikemminkin sun viestissä ei sitä ollut. Repisit täysin irrallisia juttuja irti asiayhteyksistä, hieman vielä vääristellen jotta sait omasta kommentistasi raflaavamman, mutta mitään logiikkaa tai yhteyttä niillä ei ollut minkään kanssa..

-Siis mitä ****. Touhotat Switchin säälittävästä pelivuodesta jotenkin erikoisena ja sitten pokkana laitat tuollaisen listan PS4:n peleistä. Eli kerrataanpa: PS4:lle saat ostettua tänä vuonna (ilman suurempaa perehtymistä):
-Vuoden parhaan scifi-seikkailun (horizon zero dawn/ME)
-Vuoden parhaan japskiropen (Persona tai FF)
-Vuoden parhaan autopelin (GT tai Pcars2)
-Vuoden parhaan avoimen maailman pelin(?) (RDR2)
-Vuoden parhaan kauhupelin: Resident evil
-Vuoden parhaan mätkintäpelin...
-Vuoden parhaan mätkintämoninpelin (for honor)
.......lista jatkuu vaikka kuinka
-Äijällä on 360 peliä pleikka 4:lle. Eli olet n. kolmena päivään pelannut keskimäärin jokaista ostamaasi peliä jos otetaan huomioon paljon PS4:n julkaisusta on aikaa. Ei hyvää päivää.
-Eli olet innoissasi kun saat pelata peliä, jota olet pelannut vuosikaupalla, anopin sohvalla ja vielä tekoälyä vastaan kun et verkkomoninpeleistä välitä? Ei hyvää päivää jälleen kerran. Kait se ohjaimen katkaisu ja pelaaminen appiukon kanssa 6" näytöltä on ihan ältsin siistii.
-Jos kerrot vihavaasi verkkomoninpelejä=eli tuskin niitä paljoa olet pelannut, niin on se silti jännä juttu ku heti iskee switchin moninpeli Splatoon yllättävän lujaa ja toimiikin vielä paremmin kun mikään aikaisemmin kokeilemasi verkkopeli PS4:lle. Tuo on nyt vain yksi esimerkki noista hölökynkölkyn trollikommenteistasi, joissa ei ole päätä eikä häntää kunhan vaan jollain tavalla saat Switchista väännettyä jotain positiivista sanottavaa. On täällä tainnut joku muukin hermonsa menettää kun spämmäät puolta foorumin ketjuista (kuten nyt Persona 5:n) noilla järkyttävän tärkeillä kommenteilla. "Oon pyöriny niinku täällä foorumilla 13 vuotta, mutta en tienny mihin ketjuun voisin kirjottaa, että en tykkää pleikan tän vuoden peleistä, joten aattelin tänne sen nyt tulla sanomaan sitte". Ei tsiisus variksetkin nauraa.
 
Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

-Siis mitä ****. Touhotat Switchin säälittävästä pelivuodesta jotenkin erikoisena ja sitten pokkana laitat tuollaisen listan PS4:n peleistä. Eli kerrataanpa: PS4:lle saat ostettua tänä vuonna (ilman suurempaa perehtymistä):
-Vuoden parhaan scifi-seikkailun (horizon zero dawn/ME)
-Vuoden parhaan japskiropen (Persona tai FF)
-Vuoden parhaan autopelin (GT tai Pcars2)
-Vuoden parhaan avoimen maailman pelin(?) (RDR2)
-Vuoden parhaan kauhupelin: Resident evil
-Vuoden parhaan mätkintäpelin...
-Vuoden parhaan mätkintämoninpelin (for honor)
.......lista jatkuu vaikka kuinka

Öö hetkonen. En mä ole sanonut PS4 pelitarjontaa huonoksi. Olen sanonut että siellä ei ole mulle aikaisempiin vuosiin verrattuna juurikaan mitään. Ja et vaivautunut sen vertaa lukemaan, että mainitsin noistakin esim Pcars2:n ja RDR2:n. Loput noista ei sitten kiinnostakaan MINUA. Ei se tarkoita, että PS4:lle ei tulisi tolkuton määrä hyviä pelejä. Ei Horizon ole huono peli jos en siitä pidä. Yrität väkisin taas saada väännettyä mun viestistä ihan muuta kuin se on..

Switchille mulle on tänävuonna tulossa paljon kiinnostavia pelejä. Olen myös sanonut, että ostan monet multiplattarit juuri Switchille ja odotan niitä ennemmin sille. Koska haluan tietyt pelit kannettavana. Tässä on ainut ongelma vain se, että sinä et tykkää kannettavana samoista peleistä. Sen jälkeen näet aina punaista jos joku muu nauttii peleistä eritavalla kuin sinä..

-Äijällä on 360 peliä pleikka 4:lle. Eli olet n. kolmena päivään pelannut keskimäärin jokaista ostamaasi peliä jos otetaan huomioon paljon PS4:n julkaisusta on aikaa. Ei hyvää päivää.
Pelaan päivittäin keskimäärin ehkä kymmentä eri peliä. Tällä hetkellä ehkä 6-10h päivässä. Se on kyllä totta, että todella monet pelit jää aika vähälle peluulle alkuinnostuksen jälkeen, koska uutta mielenkiintoisempaa pelattavaa on puskenut tähän asti niin paljon. Plus tietyt pelit on vieneet ison osan ajasta ja muut hyvät pelit jää vähemmälle huomiolle. En minä ole sellainen, että pelaisin yhtä peliä platinaan asti ennen kuin siirryn seuraavaan. Miksi se on sinulle ongelma, jos nautin useasta eri pelistä putkeen?

-Eli olet innoissasi kun saat pelata peliä, jota olet pelannut vuosikaupalla, anopin sohvalla ja vielä tekoälyä vastaan kun et verkkomoninpeleistä välitä? Ei hyvää päivää jälleen kerran. Kait se ohjaimen katkaisu ja pelaaminen appiukon kanssa 6" näytöltä on ihan ältsin siistii.
Tämä vain korostaa sitä, ettet ole lukenut yhtään viestejäni, vaan haluat vain keksiä toisesta täyttä paskaa ilman mitään faktaa.

Minulla on pienet lapset joiden kanssa pelaan omalla sohvalla koko perheen voimin juurikin Mario Kartia ja Legoa, kuten myös esim Just Dancea. Ja kyllä. Se on ollut Switchillä erittäin kivaa jopa siltä pieneltä ruudulta. Mutta koska et ole viestejä lukenut, olen kyllä antanut erittäin negatiivista kommenttia Switchistä monelta osin, myös tabletop moodista. Etpä vain niihin kiinnitä huomiotasi, koska ne tukee sun mielipidettä. Parempi siis jauhaa vain sitä paskaa mikä mieleen juolahtaa..

-Jos kerrot vihavaasi verkkomoninpelejä=eli tuskin niitä paljoa olet pelannut, niin on se silti jännä juttu ku heti iskee switchin moninpeli Splatoon yllättävän lujaa ja toimiikin vielä paremmin kun mikään aikaisemmin kokeilemasi verkkopeli PS4:lle.
En mä tiedä onko se jännää. Varmasti olisit voinut ymmärtää jos olisit halunnut..mutta et edes halua.
Ihminen joka ei moninpelejä juuri jaksa pelata, ei niitä varmaan ihan kauheasti ole voinut silloin myös kokeilla. En ole sanonut etteikö PS4:lla ole hyvin toimivia moninpelejä. Mutta niin käänsit asian väkisin, jotta pääset jälleen vähän mun sanomisia vääristemään sinun paskanjauhantaan sopivaksi.
Ne moninpelit mitä olen pelannut, ovat toimineet pääpiirteittäin surkeasti. Esim F1, Pcars, Dirt, Assetto Corsa jne. Ongelmia ja puutteita vailla muille jakaa. Splatoon toimi nopeasti, lagimatta, kaatuilematta, eikä heittänyt ainuttakaan pelaajaa ulos. Se vain toimi hyvin ja mainitsin asiasta.. mutta eihän se sulle käy. Olen vain fanipoika mikä kehuu vain ilman syytä kaikkea..

Tuo on nyt vain yksi esimerkki noista hölökynkölkyn trollikommenteistasi, joissa ei ole päätä eikä häntää kunhan vaan jollain tavalla saat Switchista väännettyä jotain positiivista sanottavaa.
Kuten jo aikaisemmin sanoin, et ole yhtään lukenut viestejäni.. en ole vääntänyt Switchistä ainuttakaan positiivista kommenttia ilman etten ole sitä tarkoittanut. Switch on tällä hetkellä MINUN..ymmärrätkö...MINUN. Ei sinun, ei naapurin Kallen...siis mulle se paras konsoli tällä hetkellä. Sulle ongelma on se, että et voi ymmärtää että sellainen mikä sulle ei sovi, voi sopia minulle ihan aidosti. Switch on muuttanut mun pelaamisen täysin, lisännyt pelaamista ja tuonut vapauden siihen.

Mutta koska et niitä mun viestejä ole lukenut, olen hyvinkin paljon negatiivisia asioita tuonut esille kyseisestä laitteesta jo avaus viikonloppuna ja sen jälkeen. Et sä niitä lue, koska tukee sun omaa kantaa..

On täällä tainnut joku muukin hermonsa menettää kun spämmäät puolta foorumin ketjuista (kuten nyt Persona 5:n) noilla järkyttävän tärkeillä kommenteilla. "Oon pyöriny niinku täällä foorumilla 13 vuotta, mutta en tienny mihin ketjuun voisin kirjottaa, että en tykkää pleikan tän vuoden peleistä, joten aattelin tänne sen nyt tulla sanomaan sitte". Ei tsiisus variksetkin nauraa.

Hetkonen. Sinä ja aikaisempi viesti oli jo noilta osin OT, johon jatkoin. Minä jopa yritin miettiä ja etsiä haulla ketjua jossa eri peleistä keskusteltaisiin yleisesti PS4 tarjonnasta. Pyysin jopa jotain kertomaan ketjua..etpä sinäkään sitä tähänkään linkittänyt, vaikka rivien välistä tuot ilmi ylivertaisuutesi tällä foorumilla ja tiedät sopivan ketjun.

Eli jos nyt väkisin alat vääntämään toisesta paskaa, niin voisit edes yrittää lukea koko sisällön ilman yksittäisiä lauseita irroitettuna ja liitettynä siihen sun omaa puhdasta valhetta, jotta saat toisen huonompaan valoon.
 
Ylös Bottom