Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Nyt kun nuista animaatioista alkoi puhumaan, niin välillä tulee rasittavia kuolemia Armor Lockin kanssa kun hahmo tekee pitkät animaatiot ennenkuin lock virallisesti on käytössä ja saattaa kuolla sen aikana esim. granaattiin. Edelleen komiaa, mutta aivan turhaa, lockin pitäisi olla päällä samaan aikaan kun nappia painaa.

Ei kyllä missään nimessä pitäisi aktivoitua välittömästi, se tekisi Armor Lockista liian ylivoimaisen esimerkiksi lähitaisteluissa. Jo nykyisellä mallilla tuota voi käyttää liiankin nopeasti noissa tilanteissa: Bungie.net : Halo Reach : File Details.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Kaverin kanssa pitkälti pelannut split-screeninä, jossa löytyi ärsyttävä ominaisuus: kaverin laittaessa Active Camon päälle toinenkin menettää kuuloaistinsa (sinänsä ihan oikein tosin, mutta toisaalta... meh).

Loppu se postailu sitten täällä tähän ja yleinen foorun puolustus maailmalla. Kauppa teen kyllä. Voi että.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

MMMMMMitä! Onko split-sceeni betassakin!?

Onhan se. Meikäläistä vastaan on tullut jo monta questtagilla pelaavaa. Jos en ihan väärin muista niin olisiko jopa kerran vastapuolen tiimi näyttänyt tältä:
Joku Gamertag
Joku Gamertag(1)
Joku Gamertag(2)
Joku Gamertag(3)

Eli pelasivat nelistään samalta koneelta.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Vielä ei ole selvää, onko kyseessä jonkinlainen bugi Arenassa tai johtuuko ilmiö vain vielä toistaiseksi alhaisesta kriteerit täyttävästä pelaajamäärästä, mutta meitsille ainakin näytetään divisioonaksi Onyx tuolla Bungie.netin profiilisivulla. Uujea.

Bungie.net : Reach : Service Record
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Vielä ei ole selvää, onko kyseessä jonkinlainen bugi Arenassa tai johtuuko ilmiö vain vielä toistaiseksi alhaisesta kriteerit täyttävästä pelaajamäärästä, mutta meitsille ainakin näytetään divisioonaksi Onyx tuolla Bungie.netin profiilisivulla. Uujea.
Tarkottaako se, että oot yhtä kova kun mälgin miehet? Oon kuullu, että mälgin miehet saa naista aina kun haluavat.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Heti ensimmäisen pelin jälkeen tuntu hyvältä. :cool:

Stalkerilla pelailin , melkeinpä koko ajan. Ei ole tehty edes ylivoimaiseksi, kun kartta menee sekaisin kun käyttää näkymättömyyttä. Jet packilla pääsi myös kivasti yllättämään vastustajan.
Se sprintti on varmasti hyvä jossain objecti peleissä. Vielä yksi classi testaamatta. Ja mikä parhainta oli heti ensimmäisessä pelissä : Kunnon haulikko ja energy sword yhdistelmä. :cool:

Vielä kerkiää pelata, ainakin 11 päivää?

Njoo, hyvä maku on jäänyt kyllä. Takaisin testailemaan.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Tänään tuli pelattua paras pelini tähän asti.

Peli oli Stockpile powerhousessa, ja olin sinisillä. Meidän maalissa oli jo kaksi lippua, joten päätin puolustaa. Needle Riflellä aseistautuneena nousin ilmoihin jetbackila. Huomasin että yksi punainen tulitti yhtä sinistä, joka oli yhden lipun. Pudotin hänen suojansa lennosta, ja viimeistelin hänet piikillä päähän. Laskeutuessani toimistonkatolle, huomasin yhden punaisen kantavan lippua alapuolellani. Juoksin hänen vierellään ja täytin hänet neulilla, joilloin hän räjähti pinkiksi pilveksi. Nappasin lipun maasta, ja löin kohti tulevaa punaista. Kääntyessäni ympäri huomasin vierelläni olevan Hammerilla aseistautuneen punaisen, mutta onneksi oli nopeampi, ja hän olin pian maassa.



Kaikki tapahtui kymmenessä sekunnissa. Lopuksi olin tiimimme toisiksi paras pelaaja, ja K/D lukuni oli 7, mikä on minulta hyvä suoritus.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Tarkottaako se, että oot yhtä kova kun mälgin miehet? Oon kuullu, että mälgin miehet saa naista aina kun haluavat.

Kuulemma MLG prot saavat valita haluamansa naaraan parittelukumppanikseen.

Tämän päivän areenamatsit olivat jälleen totaalista suossa tarpomista. Tiedä sitten vaikuttaako tilanteeseen se, että pelasin komponentilla VGA:n sijaan, heikentynyt kuvanlaatu alkaa pidemmän päälle rasittaa silmiä.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

GL eli Grenade Launcher on ollut aika hauska kapine, vaikka jotkut tapoistani sitä käyttäessä ovat olleet myös vähän tuurista kiinni. Pari kertaa olen onnistunut tekemään niin, että kun näen vihollisen, ammun räjähteen häntä kohti, siirryn muualle, esim. suojaan ja päästän liipaisimesta irti arviolta oikealla hetkellä. Ja pum, vihollinen kuolee.
Opin sellaisen yksinkertaisen asian ettei kannata ampua Pro Pipellä vihollista jos se on oman tiimitoverini lähituntumassa. Yhden matsin aikana petin puolivahingossa kaksi toveria (yrittäen tietysti osua vain viholliseen), jonka seurauksena minut sitten potkittiin pelistä pihalle. Damn, pitääpä vielä hioa taitoja, ettei sentään tule tavaksi.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Invasionin pitäisi tulla linjoille siinä yhdeksän maissa illalla. Grrauh.

Niin ja tuon Arena-divisioonansa näkee Bungie.netistä, kun valitsee Service Recordista vaikkapa Game History. Leiskan oikeassa ylälaidassa näkyy numero ja tähti, jotka kertovat divisioonan. 5 = Onyx, 4 = kulta jne.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Pari kuvaa taistelukentältä:

Runner.jpg


Shotgun.jpg


Teloitus2.jpg


Nojoo, reso jäi vähän korkeammalle kuin oli ehkä tarkoitus, mutta kertokaa, jos häiritsee, niin vaihdan pelkkiin linkkeihin. Joka tapauksessa uppailin enemmänkin otoksia alkuperäisresolla: Index of /Kuvia/Reach.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Harmi kun mulla herjaa jotain NAT juttua ja ilmeisesti siksi jään täysin ulos 16:sta pelaajan otteluista. 4v4 kisat kyllä saa pystyyn :(
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Pitääpi avata NAT.
Itse olen hoitanut asian niin että mulla on boksipelaamiseen tuossa alkeellisempi modeemi jonka otan käyttöön aina boksilla pelatessa. Ei tarvitse sitten ruklailla eestaas modeemin asetuksia. Jos Englanti taipuu niin tuossa on ihan hyvä topikki josta löytynee apu:

How to open your NAT. - Halo 3 Forum | Halownage
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Myös Halo 3:n bonuslevyllä oli video, jossa opastettiin tuo NATin avaaminen.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Ensi kertaa pääsin pyörimään Elitellä taistelukentillä, kaksi kertaa tuli peräjälkeen Covy Slayer ja voi pojat! Kieriminen on upeaa, pääsee hyvin iholle kiinni ja karkuunkin pääsee nopiaan. Makiaa. Tämä ja SWAT ovatkin olleet parhaimmat muodot mitä olen pelannut.

Ja myös samaisten matsia jälkeen varmaan betan tämän hetken paskin matsi, 4 vs. 4 Stockpile... tai käytännössä minä vs.4... huoh, kivaa on koittaa lippuja itsekseen hakea, puolustaa niitä kun muut kolme hakivat tuntumaa vissiin jetpackeihin ja lentelivät vain tappojen perässä. Olihan se hienoa seurata poikien "kuvio"lentoja lippujen ohitse. Mutta ei muuta kuin kohti uusia haasteita!
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Ja myös samaisten matsia jälkeen varmaan betan tämän hetken paskin matsi, 4 vs. 4 Stockpile... tai käytännössä minä vs.4... huoh, kivaa on koittaa lippuja itsekseen hakea, puolustaa niitä kun muut kolme hakivat tuntumaa vissiin jetpackeihin ja lentelivät vain tappojen perässä. Olihan se hienoa seurata poikien "kuvio"lentoja lippujen ohitse. Mutta ei muuta kuin kohti uusia haasteita!

Sama homma oli täällä viimeisessä pelissä. Ite hain lippuja ja muuta vain kiertelivät ympäri kenttää tappaen vihollisia. Oli välillä tiukkaa kun piti samalla hakea lippuja, puolustaa maalia ja puolustaa itseään. Onneksi vastassa oli ollut mitään PRO-pelaajia, muutaman kerran tuli listittyä koko tiimi yhdellä lipun haku reissulla.

Yksi asia joka ärsyttää on se että kukaan ei tunnu käyttävän headsettiä. Kerrankin yhdessä Stockpile pelissä yksi meidän tiimistä vei lippua vihollisen maaliin. Juoksin hänen peräänsä ja huusin häntä pysähtymään. Hän ei ilmeisesti kuunnellut (tai ei saanut sönkötyksestäni mitään selvää) ja jouduin ampumaan hänet.

Pelit ovat yleensä paljon hauskempia kun jollain on headset (ja kun hän käyttää sitä).

"Take the flag! I'll cover you!"
Bang! Bang! Bang!
"Behind you!"
Smack!
"Oh fuc..."
Boom!



Jee! Nyt minullakin on viisi tähteä profiilissani!
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Invasion has begun! Eli Invasionia voi nyt käydä pelaamassa.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Invasion has begun! Eli Invasionia voi nyt käydä pelaamassa.

Muuten loistavaa meininkiä mutta tällä hetkellä tuntuu suurin osa olevan täysin pihalla, huitelehtivat tappojen perässä kun pitäs noita kohteitakin capata, tai suojella sitä joka kantaa corea. Hermo mennyt monasti siihen että joku nappaa coren puolivälistä ja rupeaa kantamaan sitä vieläpä väärään suuntaan...
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Joku 40 matsia pelannut, Arenassa pisteet jotain 1610 ja hyvin yleisesti tuntuu sujuvan. Alkufiilis oli PASKA näin vannoutuneena Halo- faninakin. Tämä siitä että oli pitkä aika edellisistä Halo- peleistä ja turpaan tuli huolella. Näppäimetkin tuntu oudoilta. Tästä alkukankeudesta kun päästiin, tajusin hetivälittömästi että kyseessähän on selvästikkin paras Halo. Jo näin betana.

Kummatkin kentät on ihan jees, aavikkomappi tosin selvästi parempi. Tossa tuli parisen tuntia pelattua Invasionia myös, helvetin siisti pelimuoto, odotan tältä paljon lopulliseen peliin !

Uudet loadoutit on tosi jees, sprinttiä tulee eniten käytettyä, huomannut varsin käytännölliseksi. Näkymättömyys myös mahtava, siisti väijyä vihuja ja vetää puukkoa kurkkuun, JOKA MYÖSKIN on mahtava uudistus. Eihän se käytännöllinen ole mutta siisti kyllä !
Armor lock toimii myös, hieman sitä kun parannellaan niin hyvää tulee. Jetpackille myös peukku.

Uudet aseet on jees, normirynkyn tehoa hieman isommaksi tai vähän enemmän kuteja lippaaseen niin maistuu. DRM (DMR?) on hyvä, alkuun vaikutti paskalta mutta nyt kun OSAA käyttää niin tappoja tulee hyvin.

Pari kuvaa Invasionista:





^ semi-kuumottavat oltavat tossa alemmassa.
 
Ylös Bottom