Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Parin kilpailun jälkeen ajatus tuli melko pakottavana mieleen. Onko tämä nyt se peli, jonka takia joudun vihdoinkin hankkimaan ratin ja polkimet?
En suosittele rattia pelkästään tämän vuoksi hommaamaan, ainakaan jos PS3:lla pelaat - peli ei nimittäin tue lainkaan ainakaan Logitechin ratteja (testattu on).
En suosittele rattia pelkästään tämän vuoksi hommaamaan, ainakaan jos PS3:lla pelaat - peli ei nimittäin tue lainkaan ainakaan Logitechin ratteja (testattu on).
Peliä mulla ei tosin ole, mutta harkinnassa on, mutta olin kuulevani tänään, että päivitys rattitukeen olisi jo tullut?
Ilmeisesti päivitys on tullut. Itselläni ainakin latasi 1.01 version.
Itse tykkään pelata oikeat autopelit aina ratilla, mutta ei mulla näiden "fantasiarallien" kanssa tulisi mieleenkään pelata muulla kuin padilla. Sen verran eroa kuitenkin enemmistöön, että nämäkin pelit pelaan aina konepeltikuvakulmasta. Suurin osa kai pelaa näitä auton takaa?
Peli jätti muuten pari trophya välistä, saa nähdä ilmestyvätkö ne tilastoihin koskaan. Sekä poliisien että roistojen etenemistilastossa jäi yksi trophy jostain ihmeen syystä kysymysmerkiksi...
Yksinpelipuolella tuli vastaan yli 50km pitkä kisa.
Erilainen pelikotelo sekä mukana tulevat kuusi autoa; kaksi joita ei normiversiossa ole ollenkaan ja neljä, jotka saa käyttöönsä saman tien (kun peruspelissä ne pitää ansaita/ostaa).Tietääkö kukaan mitä eroa on Need For Speed Hot Pursuitilla ja Need For Speed Hot Pursuit Limited Edition ??
Tietääkö kukaan mitä eroa on Need For Speed Hot Pursuitilla ja Need For Speed Hot Pursuit Limited Edition ??
Hah pronssia tuli tuosta ylipitkästä radasta. Mahtaakohan poliisikamppiksessa olla vastaava lopussa odottamassa![]()