Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vompatti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WRC [PS3]

^^ Beemer eihän kukaan sinua pakotakkaan ostamaan peliä, edes alelaarista.
Mutta kerta on ainoa WRC-peli, jolla on lisenssi, niin jo sentakia peli myy aikas hyvin... Kun siitä viimeisestä rallipelistä taitaa olla päivä tai korkeintaan kolme... ;)

Ei tietenkään ja sen tiedostan. Tämä kyllä sai kunnian olla kaikista nopeimmin poistettu tiedosto/peli. Tätä en suosittelisi edes pahimmalle vihamiehellenikään... edes warettamaan.

Tässä peliplaneetan arvostelussa Peliplaneetta.net :: Arvostelut :: WRC FIA World Rally Championship kiteytyy kaikki oleellinen.... Yhtäkään osa-aluetta ei olla viitsitty tehdä kunnolla loppuun asti. Äänet, grafiikka, ajettavuus, radat ym. shaissea. :mad:

Itse olen kyllä aivan eri mieltä tuon arvostelun kanssa monista asioista.

Ja ajettavuus on kyllä kaikkea muuta kuin leijuva. Jopa oma auto on enemmän sen oloinen et ajais kuulalaakereilla kun menee soralle vähän kovempaa ajamaan.

Kaiken kaikkiaan tän vuoden paras ajopeli toistaiseksi ja ihan kevyesti.

Itse olen kyllä aivan eri mieltä tuon arvostelun kanssa monista asioista.

Ja ajettavuus on kyllä kaikkea muuta kuin leijuva. Jopa oma auto on enemmän sen oloinen et ajais kuulalaakereilla kun menee soralle vähän kovempaa ajamaan.

Niinno eipä niitä ajopelejä ole kauheasti tullut tänä vuonna ainoastaan WRC:n kaltaista skeidaa, jonka jälkeen Dirtin driftailupeliäkin osaa arvostaa iha eri valossa, mutta rallin kanssa tällä on yhteistä ainoastaan nimi.

Dirt 2 oli mitä parhain ajopeli. Simulaatioko? ei todellakaan, mutta ratilla aivan loistava ajopeli.

F1 2010, wrc vie sitäkin kuin pässiä narussa vaikka sekin on hyvä peli.

RBR:ää ei kukaan odottanu edes, ja todella hyvä ettei rbr2:sta edes tullut, koska tota jaksaa pelata, rbr:ään ei riitä hermo.

Edelleen: autojen grafiikka on hyvää, maisemat riittää, niitä ei ajopelissä kattella. Paljon parempi kauttaaltaan kuin esim pc simut.

Vauriomallinnus ei ehkä vaikuta ajoon, mut yks kunnon mälli, ni etpä kärkeen pääse millään.

Ajaminen, käyttäytyy niin kuin pitääkin, ei mitään valittamista. Ratilla todella nannaa, mutta myös pädillä. auto puskee sillon kun pitää, ja menee sivuluisuun sillon kun pitää. Eri alustat tuntuu erilaisilta.

EK:lta loppuu kyllä tila kesken kun on vähän vaikeustasoa ja pitäis 6EK:ta putkeen vetää ihan limiiteillä..ei kauheasti valittamista, tulee mieleen ps2:n wrc pelit jotka nekin oli loistavia.

Kaikin puolin tämä on oikeastaan parempi kuin oli milestonelta edes odotettavissa...kasin peli helposti. :)

Ajatko rallia, kun kerran autot käyttäytyy kuten pitää? Mukaan ei lasketa siis amis corollalla käsijarrun vetämistä pellolla.

Onhan se nyt hassua, että kaikki radat ovat, kuin yhdestä muotista ja lumikin on kovempaa, kuin teräs. Kyllä grafiikalla on merkitystä sillä tämä näyttää huonommalta, kuin Tommi Mäkinen joka on vuodelta kivi ja miekka. Grafiikka on yksi syy miksi saatan jättää myös GT:n ostamatta, kun rosoiset 2d puut eivät vain kuulu nykypäivään. Mikä vauriomallinnus? Kyllä luulis, että autolle tapahtuis jotain jos ajat satasta sivuluisussa suoraan kiveen? Autojen äänet ovat jotain aivan hirveää ja mielikuvituksetonta.

Rallimiähet sanovat, että tämä ei ole rallia nähnytkään.

Jos simulaatiota haluat ajaa niin miks olet tässä ketjussa? Alusta asti on sanottu ettei simulaatiota tule nyt eikä tulevaisuudessa. Ja jos ajat simulaatioita niin kerros mitä? Koska rfactoria jne et kyllä pysty pelaamaan kun silmät vuotaa verta.

Wrc4/5 oli valovuosia grafiikassa edellä Tommi mäkistä, ja tää on siitä aivan törkeästi edellä wrc 4/5:sta..ja kyllä, vertaillu olen vierekkäisillä telkkareilla kun se kert onnistuu. Ps3 grafiikaksi maisemat on ehkä rumaa, mutta ei ajaessa haittaa pätkääkään, kyllä RBR paljon rumempi on.

Ja montako pelaajaa esim Suomessa on, tai maailmalla? Kerro sen jälkeen montako "rallimiestä" on Suomessa tai maailmalla.

Kerro sen jälkeen kenelle luulet että wrc peli tehdään, "rallimiehille" vai pelaajille ja pelaajille jotka seuraa rallia?
Ja otathan huomioon että tässä tehdään bisnestä, eli rahaa seuraaviin parempiin versioihin.

Esim motorstormit on aivan loistavia ajopelejä, mutta rallimiehet ei varmasti voi niitä pelata.

Itseasiassa sähän et voi pelata mitään. Ei ole viel tehty rallipeliä missä ois grafiikat kuin aidosta incar kamerasta ja ajettavuus kuin oikeassa autossa, edes simracin auto ei kelpaa kun grafiikka puuhkoo silmät :(

nyt loppuu bemmihemmolta pelit... kymysys kuuluu, mitä pystyy pelaamaan - siis grafiikoiden puolesta?

Ei voi enää pelata ollenkaan. Vain oikea elämä tarjoaa kunnon grafiikat ja realismin, jos sekään? Vähän on ehkä rosoiset nuo tienreunat ja lehdet vähän väärän sävyisiä. Corollassakaan ei ole ajotuntuma kovin realistinen.

Oikeasti Mäksä tuossa jo noita pointteja toikin hyvin esille ja täysin samaa mieltä olen. Aivan turhaa oli odottaa tästä mitään ultimate rallisimulaatiota, kun tiedetään ettei sellainen myy. Aina kun on virallinen kilpasarjan lisenssi pelissä, niin tottakai siitä tehdään aloittelijoille ja arcademättäjille helposti lähestyttävä.

Tuo Tommi Mäkinen -rallipeli kortin käyttö kummastuttaa. Eikö sen toistaminen käy jo vanhaksi? Ainut asia mikä itseä häiritsee grafiikassa on tuo formulassakin olevan bloom/sepia -efekti. Kaikki näyttää aika tummalta ja harmaalta ja häiritsee jossain määrin.

Ei kannata huomioida tän beemerin sanomisia, kun kaikki viestit mitä olen siltä nähnyt oli sitten peli ihan mikä tahansa niin aina vaan valittaa. Mikähän rölli lieneekään.

Ja onkohan beemer itse mahdollisesti ajanut rallia. Jos et niin sillon on aika turha sanoa muille siitä.

Olen tässä miettinyt, että viittiikö tätä ostaa. Kaipa sen voisi ostaa.

Muuten tuosta peliplaneetan arvostelusta tuo, että lumivalleista voi ottaa tukea oli muka huono juttu. Oikeastihan niihin juurikin nojaillaan ja otetaan tukea. Tosin tässä pelissä ne ilmeisesti on sellaisia, ettei niistä pääse mitenkään läpi.

Mäksä sano kyllä asioita vallan hienosti...Beemer, miks olla tommonen grafiikkahuo*aaja? Et ilmeisesti pysty noitten puheitten perusteella pelaamaan mitään, ainakaa autopelejä! Kaikki varmasti pystyy tälläkin foorumilla myöntämään että pelissä on puutteensa, vain esimerkkinä ne ruattin teräspenkat, mutta onhan tämä ny hyvä...Ainaki jos aattelee niitä ennakkoluuloja mitä peli ennen julkaisua herätti...! Kyllä tämä meikäläisen levyasemas pyörii loppuvuoden kiivaasti...Vaikka kai tota F1: ki on pakko pikkusen pelata, joka myöskin oli aivan loistopeli...Tämä vaan sattuu olemaan vielä parempi...=)! GT5: sta pelaillaan sitte ens vuoden alku, jahka se ny joskus julkastais...Anteeksi offtopicit, peace...=)! Ja Beemer, makuasioita, mutta...Ei voi ymmärtää tota kaikkee mollausta, ei peli NIIN huono oo...=)!

Joo ei pääse, mut samanlaista se on jokarallipelis ollu (RBR nyt on edelleen eri kastissa).

Mut kyl ens vuonna on syytä olla ek:t huomattavasti paremmat siltin. Perhanan kiva tota äskenkin oli ajaa, mutta Jordaniassa huomaa hyvin ton ek suunnittelun.

Se on T kirjaimen muotoinen. Ajetaan ensin alhaalta ylös vasemmalle, sit ylös oikealle. Sit ajetaan ne kaks lopusta alkuun. Sit ajetaan toi T kirjaimen yläosa molempiin suuntiin, näin saadaan 6 erikoiskoetta. Eli siel on periaattees 1,5 ek:ta josta tehdään 6 versioo.

Haitta: kyllästyy varmasti nopeasti
Etu: vaikeimman tason ai kanssa on pakko melkee osata ulkoa, tässä ne oppii

Ei kannata huomioida tän beemerin sanomisia, kun kaikki viestit mitä olen siltä nähnyt oli sitten peli ihan mikä tahansa niin aina vaan valittaa. Mikähän rölli lieneekään.

Ja onkohan beemer itse mahdollisesti ajanut rallia. Jos et niin sillon on aika turha sanoa muille siitä.

Olen tässä miettinyt, että viittiikö tätä ostaa. Kaipa sen voisi ostaa.

Muuten tuosta peliplaneetan arvostelusta tuo, että lumivalleista voi ottaa tukea oli muka huono juttu. Oikeastihan niihin juurikin nojaillaan ja otetaan tukea. Tosin tässä pelissä ne ilmeisesti on sellaisia, ettei niistä pääse mitenkään läpi.

Lumivallit ovat kuin betonia ja missähän rallissa mahtaa olla tuollainen kelkkarata? Toisekseen rallit joita on tullu koluttua läpi, niin yleensä lumi on imassut auton penkkaan eikä kimmottanut autoa flipperin tavoin.

Ja kyllä autopelejä ei ole tullut ostettua juurikin sen takia, että ne ovat yksinkertaisesti surkeita. Luultavasti johtuu konsolien yleistymisestä ja kaikki tehdään nopeasti hutaisten. Odotetaan vieläkin sitä oikeaa... pelataan sitten vaikka live for speediä pc:llä joka ilmestyi jo vuonna kivi ja miekka.

Lumivallit ovat kuin betonia ja missähän rallissa mahtaa olla tuollainen kelkkarata? Toisekseen rallit joita on tullu koluttua läpi, niin yleensä lumi on imassut auton penkkaan eikä kimmottanut autoa flipperin tavoin.

Missähän luokassa mahdat ajaa, kun et vastaavaa ränniä ole nähnyt? Ja ei, ei se auto sieltä penkasta kimmahda flipperin tavoin, mutta ei se penkka kyllä imaisekkaan sitä autoa, kyllä se ylensä vaan haukkaa sen verran keulasta, että sen jälkeen ollaan poikittain tiellä, mutta harvemmin siellä varsinaisen penkan puolella ellei nyt ihan suoraan pusketa liikayrittämisellä penkasta läpi. Ja tämä tästä offtopikista mun osalta.

Online puoli ainakin on kunnossa. Harmillista on noiden pätkien putkimaisuus ja monet mutkat toistavat toisiaan vaikka eri ralli. Ehkä kaikkein typerimpiä "osuuksia" on kilometri tunnelit ja käsittämättömät moottoritien rampit mitä joissain esiintyy :) ei näin, vai onko nykyajan ralleissa tälläisiä osuusksia??

off: Toimiiko ps2 Rbr suoraa ps3:ssa ?

Olen samaa mieltä.

Veikkaan että pelin arvostelijat eri medioissa eivät tiedä itse rallista mitään, eli siitä syystä huonot arvosanat tai sitten vertaavat GT5:n.

Jos palataan aiheeseen niin onkos joku muu jo uskaltautunut ostamaan b-ryhmän kaluston?

Tuli tossa ostettua ja yks ek ajettua jokasella paitsi sitikalla joka ei kiinnosta.

Rellu: Auto ei totellu yhtään mua, en vaan yksinkertasesti uskaltanu painaa kaasua kun oli perä alta heti, kädet ja nilkka tuli kipeeks sillä veivaamisesta :D

Pösö: Paljon parempi ajettava, mutta ei kyl mikään nopea, kuten ei rellukaan ollut.

Lancia: Ai että mikä fiilis, tajuttoman nopea, mut viel suht hyvin ajettava. Tehoa kyl löyty, nelos vaihteella jos tuntu esim pitkässä hairpinnissä et nyt puskee ni kaasua vaan ni perä lähti nättiin luistoon :)

Ford: Paras ajettava, mut ei niin nopea kuin Lancia jos se pysyy käsissä.

Rellulla 8sek kärkeen AI:ta vastaan, pösöllä sekunnin voitto, Lancialla 18sekunnin voitto ja Fordilla 10sekunnin voitto :)

Varmasti tulee etenkin lancialla joskus ajettua kyl kausi, voi olla aika tappopeli jossain espanjan asfalteilla :S Nyt testit ajoin Jordania 3 erikoiskokeella koska siel saa loppupäässä olla kielekkeillä tarkkana, ja osaan sen ulkoa

Tuli aika reilu EK ennätyskin verrattuna wrc kalustoon

Ylös Bottom