Omenanraato
Well-Known Member
Eipä tule muuta mieleen kuin esim pleikan firmiksen vanhuus? En tiedä voiko noi peleihin vaikuttaa.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mahtaakohan syy olla tossa että on näppäimet ns.väärinpäin X-näppäin = back ja O-näppäin=confirm on tossa pelissä mulla. mutta itse peli näyttää että X= confirm ja O= back..
Millä pelaat tätä ShowStopper? Siis voiko syynä olla että ohjain ei jostain syystä toimi kun firmis on päivitetty uusimpaan. Jos se nyt esti jotain ohjaimia toimimasta ja sitä kautta jumittaa pelin. Ihan hatusta vedetty.
Jenkeistä on ostettu konsoli.Näyttää olevan japsi versioShowStopper: Japsi/Aasia-ohjain ja/tai PS3? Siellä napit toisinpäin.
Jepjep. Taisin sunkin huoneessa tänään pyöriä?Ite ku hostaa niin ei potkita pihalle, eikä lopu EK kesken siksi että hosti lopettaa pelin kesken pätkän.
Tässä yks oma ajovideo muutaman virheen kera
Toi ajo on ihan vakiosäädöillä, mitään en muuttanu et kyllä niilläki pääsee . Riippuu tosin autosta miten käyttäytyy vakiosäädöillä, Evo9 tuntuu olevan aika vakaa .Jos mun ajo ois pikkasenki ton näköstä, ni joutus ostaa pelin, mutta ku en noita sääntöjä jaksa pelleillä, ni mun ajo on pelin oston kannalta...
Toi ajo on ihan vakiosäädöillä, mitään en muuttanu et kyllä niilläki pääsee . Riippuu tosin autosta miten käyttäytyy vakiosäädöillä, Evo9 tuntuu olevan aika vakaa .