Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vompatti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WRC [PS3]

Mahtaakohan syy olla tossa että on näppäimet ns.väärinpäin X-näppäin = back ja O-näppäin=confirm on tossa pelissä mulla. mutta itse peli näyttää että X= confirm ja O= back..

Mahtaakohan syy olla tossa että on näppäimet ns.väärinpäin X-näppäin = back ja O-näppäin=confirm on tossa pelissä mulla. mutta itse peli näyttää että X= confirm ja O= back..

KYl siin jotain häikkää täytyy olla jos noinkin on, ei meinaan itellä ainakaan mitenkään väärinpäin ole

Millä pelaat tätä ShowStopper? Siis voiko syynä olla että ohjain ei jostain syystä toimi kun firmis on päivitetty uusimpaan. Jos se nyt esti jotain ohjaimia toimimasta ja sitä kautta jumittaa pelin. Ihan hatusta vedetty.

Millä pelaat tätä ShowStopper? Siis voiko syynä olla että ohjain ei jostain syystä toimi kun firmis on päivitetty uusimpaan. Jos se nyt esti jotain ohjaimia toimimasta ja sitä kautta jumittaa pelin. Ihan hatusta vedetty.

Normi SIXAXIS(ei dualshockia) ohjaimella.Jostain syystä mulla on ollu aina tollee että on päinvastasesti noi napit ohjaimessa,kävin tossa kaverin luona kokeilemassa mun omalla ohjaimella ja hyvin toimi ohjain WRC:ssä

ShowStopper: Japsi/Aasia-ohjain ja/tai PS3? Siellä napit toisinpäin.

Tänään tuli kokeiltua online kisailua ja kyllä tää ralli on parempaa kuin esim. formulat. Ei ole päälle ajajia ja syyttää itseään jos menee pätkä pieleen. Ruotsin rallia tuli muutama pätkä vedettyä ja tuli ihan ok-aikoja muutama top10 aika. Vaikkakin ei taida olla hirveästi ajajia ainakaan ruotsin pätkillä.

Peli kyllä kertakaikkiaan kyseessä=) En itsekään ymmärrä, miten tämä voi olla 5 peli.. Uskon kumminkin että tää myy hyvin, ja samalla näpäyttää arvostelijoita, myös pelaaja-lehteä, joka ilmeisesti on haukkujen perusteella arvostellut demon:D Noin 1000km on tultu ajeltua, ja ranska on kyllä tähän asti ehkä graafisesti vaikuttavin ja haastavin ralli, saksa on myös vaikea=)

Virallinen julkaisutraileri:

Iski heikko hetki ja tilasin pelin, vaikken ole sitä vielä edes ratilla ja äänien kera testannut. Toivotaan ettei rahat menneet ihan hukkaan.

Tuli kanssa peli hankittua ja hyvältä on tuntunut. Nyt tosin on alkanut yks asia ottaa päähän, ei niinkään pelin takia vaan pelaajien. Onlinea tullut tahkottua ja nyt käynyt kahteen otteeseen lyhyen ajan sisään, että ajoin huoneessa parit pohjat peräkkäin ja sitten mut potkittiinkin pihalle, ilmeisesti ei hosti tykänny, että ei ollu ykkönen. Ja takas samaan huoneeseenhan ei sitten pääse.

BTW. jos lopettaa onlinessa pätkän kesken niin siitä tulee miinuspisteitä tilille, tuli todettua, kun olin yhtä pätkää alottamassa ja ratti ei pelannut niin piti lopettaa. Seuraavan pätkän jälkeen sitten tuli ilmoitus, että kun edellisellä kerralla disconnectasit niin tulee nyt miinuspisteitä.

Ite ku hostaa niin ei potkita pihalle, eikä lopu EK kesken siksi että hosti lopettaa pelin kesken pätkän.

Ite ku hostaa niin ei potkita pihalle, eikä lopu EK kesken siksi että hosti lopettaa pelin kesken pätkän.
Jepjep. Taisin sunkin huoneessa tänään pyöriä? :)

Tykkään kans ajella noilla muilla luokilla ni oon sitten vaan joihinki huoneisiin hypänny mukaan.

Tässä yks oma ajovideo muutaman virheen kera :)

[video=youtube;NHCCAhWAQ_Y]http://www.youtube.com/watch?v=NHCCAhWAQ_Y[/video]

Jos mun ajo ois pikkasenki ton näköstä, ni joutus ostaa pelin, mutta ku en noita sääntöjä jaksa pelleillä, ni mun ajo on pelin oston kannalta... :D
Toi ajo on ihan vakiosäädöillä, mitään en muuttanu et kyllä niilläki pääsee :). Riippuu tosin autosta miten käyttäytyy vakiosäädöillä, Evo9 tuntuu olevan aika vakaa :cool:.

Toi ajo on ihan vakiosäädöillä, mitään en muuttanu et kyllä niilläki pääsee :). Riippuu tosin autosta miten käyttäytyy vakiosäädöillä, Evo9 tuntuu olevan aika vakaa :cool:.

Joo etuvetoautoissa on ihan turha koskea säätöihin, menee loistavasti vakiosäädöillä.

N-ryhmän mitsut evo 9 ja 10 ovat myös niin vakaita, että niitä on ihan uskomaton nautinto ajella ihan vakiosäädöilläkin.

WRC autoista osa on semmosia et hiukan täytyy säätää, mut sekin riittää kun katsoo siel säädöistä ne vinkit et mikä aiheuttaa yli/aliohjautuvuutta, ni vetää sitä haluamaansa suuntaan.

En oo urassa viel kertaakaan säätäny autoja ja menen jo S2000 luokassa ja tehokkaammissa N ryhmäläisissä (eli se mitsun kymppi saatuna)

Ylös Bottom