Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vompatti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WRC [PS3]

Pari viikkoa sitten kun tuli demoa kokeiltua ajattelin että hyllyyn jää tämä peli. Tuli pitkän empimisen jälkeen kuitenkin hommattua ja nyt täytyy sanoa että kannatti. Mitä enemmän on tullu pelailtua sen paremmalta tuntuu. Onhan tässä vikoja jne mutta ehdottomasti ostamisen arvoinen rallifaneille. Ja itseä lämmittää tuo online puoli joka on tehty hyvin ja toimii loistavasti

ihan ok peli tosin pieni pettymys toistaiseksi. odotin kyl paljon enemmän. kartturi jos lukis nuotit suomeks nii ois kyl parempi.
onkos kellään kokemusta BigBen RACING Seatista? onko miten laadukas?jne...

Olen samaa mieltä.

Veikkaan että pelin arvostelijat eri medioissa eivät tiedä itse rallista mitään, eli siitä syystä huonot arvosanat tai sitten vertaavat GT5:n.

Anteeksi nyt vain, mutta jo pelivideoista sokea rallista tietämätön mummokin näkee kuinka surkea tekele tämä on.

Aina ihme vikinää kriitikoista tyyliin "ei ne tiedä mitään" ja tuon kommentin lausuja on yleensä se jonka ainoat autokokemukset että tietämykset ovat .exe . Eihän nyt oikeasti tuollainen lauma vuosikymmenien kokemuksia omaavat toimittajat voi olla väärässä, samahan se pätee paskassakin -Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä.

Muilla foorumeilla naljaillaan jo konsolifin porukalle, niille jotka pitävät tätä parhaimpana rallipelinä :D

Tämä näytti ekoissa videoissa ihan kuralta mut kyl päivä päivältä paremmalta tuntuu kun tota pelaa. Toisiks paras rallipeliä, RBR on parempi ja sen päihittäjää tästä ei oo ees yritetty tehdä.

Kaukana kurasta siltin.

No en ostanut, vaan vaihdoin ja nyt kun on testannu matkaa WRC:hen, niin peli onkin parempi kuin demo, tai sitten vain kaasuttelin liikaa, nyt kun on tottunut ohjaukseen, niin mikäs tässä ajellessa, vaikkei ihan huippuaikoja tule...

Mutta tosta Rellun B-ryhmäläisestä joka täälläkin videona on, niin eihän toi mun mielestä noin hidas ole, että nelosvaihteella vasta menee satasta... :confused:

Tämä näytti ekoissa videoissa ihan kuralta mut kyl päivä päivältä paremmalta tuntuu kun tota pelaa.

Olen edelleen samaa mieltä.

Ja Beemerin puheet ovat sitten mitä ovat niinkuin muista kommenteista voi hyvin todeta.
Ja varsinkaan jos ei peliä omista niin en alkaisi kommentoimaan tuohon tyyliin.

Juu, enpä noista Beemerin jutuista jaksa enää välittää...Heppu tuskin pelannu kokoversioo ollenkaa tai sitten vaan yksinkertasesti ei osaa nauttia pelistä...Kun mikään ei kelpaa niin kannattaa ajaa se oikee "lisenssi" ja lähtee sprinteille ajamaan ihan ite...B-ryhmäläiset täytyy kyllä varmaan viikonloppuna latailla, aikasemmin ku ei töitten takia oo juurikaa aikaa pelailla...=(! Tai sitte vaan oottaa että pääsee edes ton kauden läpi...=)!

Tämä kyllä sai kunnian olla kaikista nopeimmin poistettu tiedosto/peli. Tätä en suosittelisi edes pahimmalle vihamiehellenikään... edes warettamaan.

Mitähän tuokin tarkoittaa??

Ei taida olla kysymys kaupasta ostetusta versiosta.

Mutta tosta Rellun B-ryhmäläisestä joka täälläkin videona on, niin eihän toi mun mielestä noin hidas ole, että nelosvaihteella vasta menee satasta... :confused:
Kyllä se varmaan kovempaakin kulkee. Siinä mun videossa aika varovasti ajelin ja tais olla suht lyhyet välityksetkin :)

Saako niitä välityksiä jotenkin itse viriteltyä? Meinaa toi JWRC autokin kulki lujempaa :D
Piti ihan tarkistaa tilanne ton Rellun kohalla ja kyllähän siinäkin saa säädettyä niitä lyhyemmäks tai pitemmäks samalla tavalla, kun muissakin..

Hyvä, ja suosittelet tuhlaa vitosen noihin monstereihin? :D
Ihan suoraa suosittelua en tuhlaamiseen anna, sain ite ne ilmaseks :p. Toki, jos pitää vähän tehokkaammista ja enemmän keskittymistä/tarkkuutta vaativista laitteista niin sitten voi hyvillä mielin hankkia, ei se nyt kuitenkaan niin iso raha ole. Ite vaan tykkään melkeen enemmän ajella S- ja P-WRC laitteilla.

Tässä parit arvostelut vielä pelistä
YouTube - WRC 2010: Review on PC - G27 Settings sponsored by Simraceway
WRC FIA World Rally Championship Review - PC Review at IGN

Joo kyllä N-ryhmän kalusto on parasta antia pelissä, WRC siinä sivussa sit.

Noi B-ryhmäläiset kannattaa ostaa siin vaihees ku oot ajanu pelin jo läpikotasin ja haluat jotain uutta haastetta, ihan hyvä ja varmasti vitosen arvoinen lisä siinä viaheessa peliä pidentämään

Tuli ostettua nuo B-ryhmäläiset ja oli kyllä aika suuri pettymys. Suurin ero WRC-autoihin tuntuu olevan että lähtee helpommin lapasesta. Minne h*#vettiin on jätetty Audi ?

Nettipelit on alun skeptisyyteni jälkeen osoittautunu melko nerokkaaksi. Varsinkin kokonaisten rallien ajelu on melkosesti mielekkäämpää ajella netissä ihmisiä vastaan kuin tekoälyn väliaikoja - yllättävän tiukkoja vääntöjä tulee ja osa ratkee vasta vimosella pätkällä, kun sivusilmällä seurailee kilpaveljien väliaikoja. NEROKASTA!

Ylös Bottom