Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo siltä alkaa vähän vaikuttaaNo tämähän peli on sitten täydellinen.
Vähä kyl kauhulla odottaa, et millanen se moninpeli on? Kuiteski joku väkisin väännetty paska ku se on näköjään muotia et joka pelissä se pitää olla.
Vähä kyl kauhulla odottaa, et millanen se moninpeli on? Kuiteski joku väkisin väännetty paska ku se on näköjään muotia et joka pelissä se pitää olla.
Pienestä muovisuudesta huolimatta peli näyttää tosiaan ihan tajuttoman komealta. Eka peli on edelleen jäänyt pelaamatta, nyt viimeistään pitäisi saaketti sentään läpäistä!
Onks tää Harley Quinn
Ihihihi romancea <333
Omituista, mutta minä en pitänyt Arkham Asylumista. Mietin pitkään miksi, peli oli paperilla täydellinen. Lopulta alkoi näyttää siltä, että syy oli Mark Hamillin Jokeri, joka toi animaatiosarjan mieleen liikaa. Sarja oli toki hyvä, mutta ajatus piirretystä hahmosta ei ollut erityisen synkkä(Batman on synkkä). Toinen syy voi olla Batmanin tummansininen viitta ja harmaat trikoot. Ei mitään tyyliä, naurettavia. Kun katson harmaisiin alusvaatteisiin pukeutuvaa siniviittaista hahmoa, ei mieleeni tule ajatusta pelottavasta yön ritarista. Vaihtaisivat edes viitan mustaksi.
Todennäköisesti ollaan ainoita sarjassamme.Mullakin jäi kesken, mut kokeilen joskus vielä ehkä uudestaan. Tai no en tiedä jäikö sulla kesken, mut enivei ei jotenkin ikinä napannut Bats ihmeemmin. Vaikka taas mun mielestä ainoa todella positiivinen asia oli Joker. Niitä juttuja olisi loputtomiin kuunnellut.
Ei ihan mulle tarkoitettu peli, muttei sellainenkaan josta ymmärtäisin ihan täysin kaiken hypetyksen uutta peliä kohtaan. Todella yksinkertainen. Toki tälläiset hyppelypelit on aika harvassa boxille, ni siinäkin kai yksi syy hypelle + lisenssi.
Mun mielestä AA:n ainoa vika oli järkyttävät pomotaistelut. Väistellään isoa mutanttia ja heitellään batarangia päähän. Toivottavasti jättävät nämä pois tai ainakin tekevät niistä siedettävämpiä.
Batmanin tekee minusta hienoksi hahmoksi juuri se realistisuus ja hillityt juonet.
Ollaankohan sitä tutustuttu ollenkaan Batmaniin?
BTW. muutamia korjauksi, Arkham Asylum ei mitään nimiä pöllinyt, sillä jakaa samat kirjoittajat sarjiksen tekijöiden kanssa. Nimeämäsi sarjakuvat ovat todellakin sieltä älyttömimmäkstä päästä, ilman paljoakaan kontaktia hillityyn tai realistiseen. Jopa Dark Knight oli äärimmäisen epärealistinen ja kaikkialle poukkoileva variaatio Batmanista, joka, ylläri ylläri, on itsessään täysin epärealistinen ja ei-hillitty idea miehestä, joka sopeutuu omiin traumoihinsa pukeutumalla jättimäiseksi lepakoksi.
Minun mielestäni Batmanin varsinainen essenssi ei ole suinkaan sidottu hahmon pukuihin tai vinkeisiin varusteisiin, vaan yleiseen mielenmaisemaan, motivaatioihin, henkilöön itseensä ja tämän edesottamuksiin.