Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Samaa nimeä käytettiin jo toisessa sarjassa, olisiko joku toinen kuitenkin parempi?

Mitä mieltä taulukoista, jotka löytyy ykkössivulta :) Huomasin itsekin, että nopeimpien kierrosten taulukosta puuttuu brassien rata korean ja abu dhabin GP:n välistä. Taulukon oon nyt muokannut kuntoon ja playerin pitäis pian päivittää se tuohon :) sanokaa mielipiteitänne ;)

Mitä mieltä taulukoista, jotka löytyy ykkössivulta :) Huomasin itsekin, että nopeimpien kierrosten taulukosta puuttuu brassien rata korean ja abu dhabin GP:n välistä. Taulukon oon nyt muokannut kuntoon ja playerin pitäis pian päivittää se tuohon :) sanokaa mielipiteitänne ;)
Tuosta pian hommasta, niin menee huomiseen mutta eikai se tuossa ketään haittaa siihen asti :rolleyes:

Minkäs tasoista porukkaa tässä meidän sarjas ajelee ? :) Onko muista autopeleistä kokemusta. Itellä on hieman kokemusta autopeleistä. Ratilla tuli väännettyä aikapaljon DiRT 2:sta ja GT5 p:tä, mutta en oo niitäkään nyt hetkeen pelannut :p Mutta yleisesti voin itsestäni sanoa etten kyllä mikään hirveän kova ole näissä ajopeleissä. Sanottaisiinko, että kuuluun siihen yleisimpään keskikastiin, joilla kuitenkin on kokemusta ajopeleistä. :)

Jos dynaaminen sää on mahdollista onlinessa, niin sitten kaikkiin dynaaminen sää, mutta kerran kun se ei ole edes varmaa saako koko ominaisuutta online-ajoon niin sitten laitetaan light rain 3, heavy rain 3
Rupesin tässä miettimään, että onko järkeä laittaa IHAN jokaiseen rataan dynaamista säätä ? Esim. Bahrain, Abu Dhabi, ovat molemmat lämpimiä maita ja sadetta on havaittavissa harvoin. :) ainakin nämä kaksi voisi olla kuivia kisoja. Mitä muut on mieltä ?

Rupesin tässä miettimään, että onko järkeä laittaa IHAN jokaiseen rataan dynaamista säätä ? Esim. Bahrain, Abu Dhabi, ovat molemmat lämpimiä maita ja sadetta on havaittavissa harvoin. :) ainakin nämä kaksi voisi olla kuivia kisoja. Mitä muut on mieltä ?

Eikös juuri tämä dynaaminen sää ota huomioon sen että jos se on päällä esim Bahrainissa niin ei ala satamaan kuitenkaan kun kyseessä on Bahrainista?

Eikös juuri tämä dynaaminen sää ota huomioon sen että jos se on päällä esim Bahrainissa niin ei ala satamaan kuitenkaan kun kyseessä on Bahrainista?
Niin.. en tiedä, vai onko se sitten joka radalla sillä tavalla, että sää voi muuttua miten vain. Radasta riippumatta.

Ei kannata liikaa miettiä sitä nytten kun kukaan ei ole varma. Sitä on kuitenkin viikko aikaa selvitellä ennen ensimmäistä kisaa ja päättää sitten sen perustella mitä säätä kisoissa käytetään.

Ei kannata liikaa miettiä sitä nytten kun kukaan ei ole varma. Sitä on kuitenkin viikko aikaa selvitellä ennen ensimmäistä kisaa ja päättää sitten sen perustella mitä säätä kisoissa käytetään.
Ikinä ei ole liikaa. Voidaanhan me pähkäillä vaikka päämme puhki :D mutta se on totta, että sen näkee parhaiten sitten kun peli on julkaistu ja siinä on tosin se viikko aikaa miettiä asiat kuntoon.

Sen pitäisi ainakin olla varmaa, että onlinessa pystyy käyttämään tuota dynaamista säätä (CM:n foorumilla luettua). Mielestäni luin täällä ettei se olisi vielä aivan varmaa.. Noh, menee kategoriaan selviää-pelin-julkkarin-jälkeen.

Itse ostin ratin joulukuussa 2009 jonka jälkeen on tullut sahattua lähinnä GT5:Proloa, SSV8NC muutaman viikon, sekä puuseepuolella rFactoria. Myös GT5:Academya tuli viilattua jonkinverran ja päädyin sijalle 81. Skandinavian listalla.
Yleisesti ottaen ajoni on aika hermostunutta ja epätasaista, mutta joskus osuu aika nopeita kierroksia kohdalle. Varsinkin ohitustilanteissa keskityn liikaa toisen liikkeiden seuraamiseen jolloin menee jarrutukset pitkiksi ym. Joskus harvoin olen jotain yksittäisiä online-skaboja voittanut. :)

Taulukko näytää hyvältä,olen valmiiksi tuolla häntäpäässä :D
eli kokemusta ei ole kauheasti mutta eiköhän se siitä

Pienenä offtopikkina, sarjassa näyttäis olevan poikkeuksellisen paljon turkulaisia, laskujeni mukaan ainakin viisi.. :)

Jaa. En olekaan kuullut tuollaista aiemmin.

Hyvä sylvi sentään kun odotan sarjan alkamista. Monta viikkoa katselin tämän pelin uutisia ja kuvia/videoita, eikä mitään. Yhden illan aikana sitten roihahti hype oikein kunnolla. Taisi kipinä saada alkunsa juurikin näistä online-sarjoista, kun niitä tuli kun sieniä sateella toinen toisensa jälkeen. :P

Slottef, tuskin sitä sanontaa kuuleekaan Turussa ;)

Mutta joo, mulla hype on ollu siitä lähtien ku ostin ton F1 06CE:n ja aloin oottelemaan uudempaa versiota.
TV: Nimimerkillä: Omistan ja tulen omistamaan jokaisen Formulapelin :p

Mutta joo, mulla hype on ollu siitä lähtien ku ostin ton F1 06CE:n ja aloin oottelemaan uudempaa versiota.
TV: Nimimerkillä: Omistan ja tulen omistamaan jokaisen Formulapelin :p
Joo veit sanat suustani :p En tiedä sitten mistä tuli kipinä järjestämään näitä sarjoja, mutta hyvä varmaan, että tuli :)

Ja OT:nä Turku on hieno kaupunki ;) käyn siellä aina mielelläni :)

Toivottavasti Turkulaiset saavat juhlia jossain kisassa kolmoisvoittoa :p. Formuloista ei ole paljoa kokemusta mutta koppiautoja olen ajellut rfactorissa pc:eellä.

Ylös Bottom