Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 3

Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

oiskos mahdollisesti illalla tänää porukkaa tulossa F106CE:tä vääntämään, notta tiiän haenko tyttären huoneesta sen pöydän itelleni taas :D

Eli tänään illalla kaikki joilta löytyy F1CE, niin mukaan vaan :p
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

No ei oo mun sarja, mut tuli ekana nenun etee... en tiiä lähtikö piuha ratista vähä irti, jota epäilen maknikuurssissa, mut ei toiminu ku pakki lopussa, joten luovutin... eikä toi kaljaka oikee parantanu ajojani :D
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Luin tuolta pääsarjan foorumilta, ja sielä ehdoteltiin, että kaikki varikkopysähdykset olisi manuaalisia. Eli jos joku ei tiedä mitä se tarkoittaa, niin se tarkoittaa käytännössä sitä, että aina varikolle mennessä pitää laittaa varikkonopeudenrajoitin päälle ja varikkoruutuun pitää itse jarruttaa. Samoin pois mennessä pitää noudattaa varikkoviiva sääntöä.

Pääsarjassa tultiin jo siihen tulokseen, että he käyttävät ainakin omassa sarjassaan manuaalisia varikkopysähdyksiä. Ehdotan nyt meidänkin sarjaan, että käytettäisiin manuaalisia varikkostoppeja. :) sillähän sitä saadaan vielä eroteltua jyvät akanoista ja karsittua viimeisetkin sadasosat ;) varikkostopit ovat osa formulaa :)
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Luin tuolta pääsarjan foorumilta, ja sielä ehdoteltiin, että kaikki varikkopysähdykset olisi manuaalisia. Eli jos joku ei tiedä mitä se tarkoittaa, niin se tarkoittaa käytännössä sitä, että aina varikolle mennessä pitää laittaa varikkonopeudenrajoitin päälle ja varikkoruutuun pitää itse jarruttaa. Samoin pois mennessä pitää noudattaa varikkoviiva sääntöä.

Pääsarjassa tultiin jo siihen tulokseen, että he käyttävät ainakin omassa sarjassaan manuaalisia varikkopysähdyksiä. Ehdotan nyt meidänkin sarjaan, että käytettäisiin manuaalisia varikkostoppeja. :) sillähän sitä saadaan vielä eroteltua jyvät akanoista ja karsittua viimeisetkin sadasosat ;) varikkostopit ovat osa formulaa :)

Niin ja tuossa voi tulla mielenkiintoisia hetkiä kun vaikka ylivoimaisessa johdossa oleva kuski kämmää varikolla -> saa varikon läpiajorangaistuksen ja menettää kärkipaikan, alkaa suutuspäissään taistelemaan sijoitustaan takaisin, lopulta tekee vettelit ja pilaa toisen ja oman kisansa :D
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Olikohan se nyt Mäksä vai joku joka sanoi että toivottavasti näistä ei tarvitse edes keskustella. :p Hardcore all the way!
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Taitaa olla turha kysellä, mut kysytään kuitenkin...oisko tästä sarjasta kukaan halukas ottamaan tuolta pääsarjasta mun paikkaa lotuksella, ja antamaan oman paikkansa tästä sarjasta mulle?

Syynä ihan se, että tullut kolmen eri jannun kans tästä sarjasta ajettua ennenkin ajopelejä, ja ollaan tuolla varikkosuora irkki kanavallakin, niin ois mukavempi niitä vastaan ajella :)
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

^^ Mehän ei sua Mäksä päästetä minnekkää, sä oot se ainoa oikea Lotus-kuski :p :D
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Taitaa olla turha kysellä, mut kysytään kuitenkin...oisko tästä sarjasta kukaan halukas ottamaan tuolta pääsarjasta mun paikkaa lotuksella, ja antamaan oman paikkansa tästä sarjasta mulle?

Syynä ihan se, että tullut kolmen eri jannun kans tästä sarjasta ajettua ennenkin ajopelejä, ja ollaan tuolla varikkosuora irkki kanavallakin, niin ois mukavempi niitä vastaan ajella :)
No jos nyt on ihan pakko vaihtaa niin käyhän se :(:)

Se joka vaihtaa sarjaa, niin pääsee meikäläisen tallikaveriksi :p
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Lotuksella kyl haluisin ajella :p

Eikä mun nyt mikää pakko oo sarjaa vaihtaa, kuha heitin :) Ois paljon kivompaa vaa kisan jälkeen irkis jatkaa jälkipuintia ja täs sarjas on ton kanavan vakinaamoja :)

Tai sit vaa kaik sinne mukaa :)
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Siis tottakai kaikki varikkosuoralle keskustelemaan ajojen jälkeen oli missä sarjassa tahansa. :)
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Kyllä se dynaaminen sää on nettipelissä, kun tätä manuaalia lukee niin Online Grand Prix pelimuoto sisältää dynaamisen sään.
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Kyllä se dynaaminen sää on nettipelissä, kun tätä manuaalia lukee niin Online Grand Prix pelimuoto sisältää dynaamisen sään.

Juu ja jos avausviestiä lukee niin huomaa että irkin puolella on jo päätetty et kaikki kisat on dynaamisia, jonka lisäksi kaks kisaa heavy raininä ja sit LR:nä kaks
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

[video=youtube;yePx6BbpEsc]http://www.youtube.com/watch?v=yePx6BbpEsc[/video]

Käykös siinä sitten noin jos jarruttelee liian myöhään pit lanella?


Niin, Mäksähän ei lähde pääsarjasta mihinkään!
 
Ylös Bottom