Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pakko kirjoittaa ylläolevaan täysin toinen mielipide, itse juuri pari tuntia hakkasin King Of The Hilliä ja kerran taisi YHDEN matsin aikana hieman tökkiä. Muuten ei ollut mitään valitettavaa. Tyylikäs 9 voiton putki myös tuli saavutettua.
Mun käsittääksein jos painat starttia niin voit valita asun, mutta mun peli tulee vasta huomenna niin en voi kokeilla.Miten hahmon toissijaisen asukokonaisuuden saa valittua? Kun ladderiturnauksen läpäisee, niin hahmollehan aukeaa se valinnainen asu ja peli sanoo, että sen voi valita käytettäväksi sieltä "player selection screenistä", mutta en kyllä ola saanut. Olisi kiva saada se Kitanan kakkosasu käyttöön, kun hällä on niin kauniit kasvot![]()
Itse sain vain Liu Kangille ja Kratosille Alt-asut arcade ladderissa.Miten hahmon toissijaisen asukokonaisuuden saa valittua? Kun ladderiturnauksen läpäisee, niin hahmollehan aukeaa se valinnainen asu ja peli sanoo, että sen voi valita käytettäväksi sieltä "player selection screenistä", mutta en kyllä ola saanut. Olisi kiva saada se Kitanan kakkosasu käyttöön, kun hällä on niin kauniit kasvot![]()
Mun käsittääksein jos painat starttia niin voit valita asun, mutta mun peli tulee vasta huomenna niin en voi kokeilla.
Itse taas koin helpoimmaksi tavaksi voittaa Khan juurikin tuon ylihypyn ja uppercutin tai kombon yhdistelmällä. Hankalaahan se silti on sillä se ylihyppy vaatii melko millintarkan ajoituksen. Sanotaan, että neljä kertaa viidestä kun Khan nousee maasta ja oma hahmo on mahdollisimman lähellä niin kone tekee seuraavana liikkeenään sen alasuunnan vasaraheilautuksen, mutta vain mikäli odottaa hetken sen jälkeen kun Khan on noussut ylös, muutoin tulee se yläpuolelle osuva vasaraliike. Tuon yläsuuntaan osuvan liikkeenkin voi väistää hypyllä, mutta tälloin pitää hyppy taas ajoittaa aikaisempaan kuin alasuuntaan osuvalla liikkeelläShao Khan on taas ihan mauton. Jos ei löydy teleporttia niin aika ilkeästi setä jyrää päälle, eikä ne sen hyökkäykset joita ei voi keskeyttää helpota yhtään asiaa.
Itse olen iloinen, että sen voi kuitenkin torjua? Sub-Zerolla ja Raidenilla pelatessani koitin molemmilla alatorjunnalla blokata tuon vasaran, mutta osumahan siitä tuli stunnin kera. Sama kuin ei torjuisi ollenkaan. Hypyllä nuo molemmat heittovasarat voi tietty väistää, mutta se menee jo vähän kikkailuksi. Tästä syystähän olen kokoajan joutunut pysymään aivan Khanin lähellä ettei se pääsisi noita vasaroitaan heittelemään.Lisäksi hitboxit kaipais vähän työstöä. Helppo esimerkki on Quan Chi joka pystyy väistämään Shao Khanin heittovasaran alatorjunnalla, mutta ei pelkällä kyykistymisellä.
Itse olen iloinen, että sen voi kuitenkin torjua?
Tuolla tavalla minäkin sen tapan, jos ei ole teleporttia tarjolla.Itse taas koin helpoimmaksi tavaksi voittaa Khan juurikin tuon ylihypyn ja uppercutin tai kombon yhdistelmällä.
Ei voi torjua. Kyllä se heittonuija taitaa olla tehty sellaiseksi, että hyppäämällä se vain pitäisi väistää. Quan Chi vaan voittaa limbokisat.Itse olen iloinen, että sen voi kuitenkin torjua? Sub-Zerolla ja Raidenilla pelatessani koitin molemmilla alatorjunnalla blokata tuon vasaran, mutta osumahan siitä tuli stunnin kera. Sama kuin ei torjuisi ollenkaan. Hypyllä nuo molemmat heittovasarat voi tietty väistää, mutta se menee jo vähän kikkailuksi.
Hohhoijaa! Eilen pääsin vihdoinkin ton Shao Kahn - taistelun läpi...minulla meni varmaan pari tuntia senkin operaation suorittamisessa.
Kaverilla kun tätä pelailtiin, niin huomattiin, että Shao Kahn helpottuu jokaisella Continue-kierroksella. Kun kymmeniä yrityksiä on takana herra Shao naureskelee ja osoittelee sormella jatkuvasti avaten näin hyviä iskupaikkoja pelaajalle. Kuten videostasikin käy ilmi Shao ei suinkaan lähtenyt hyökkäämään vaan jäi "naureskelemaan" hyvin usein noustessaan maasta. Tätä tapahtuu aina vaan useammin, jos lopputaistelu pitkittyy.