Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 SUPER GT 300-sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turismo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

En pääse lauantaina ajamaan (muuta menoa). Jatkan toki sarjassa.
Hyvä,kun ilmoitat poisjäännistä näin hyvissä ajoin...nythän Rampalle tuli töitä ja todennäköisesti Amemiya AsparaDrink RX7 (SUPER GT) ’06 auton hankinta(jos mennään tuon jo tehdyn listan mukaan,tänään tosiaan lyödään ohjelma lukkoon).Paukku muuten myös samassa tallissa,jos hän luopuukin paikastaan...:)

Hyvä,kun ilmoitat poisjäännistä näin hyvissä ajoin...nythän Rampalle tuli töitä ja todennäköisesti Amemiya AsparaDrink RX7 (SUPER GT) ’06 auton hankinta(jos mennään tuon jo tehdyn listan mukaan,tänään tosiaan lyödään ohjelma lukkoon).Paukku muuten myös samassa tallissa,jos hän luopuukin paikastaan...:)

Eikö se auto ollutkaan ARTA? Ainakin niin tuossa sun yhessä viestissä sanottiin, että talli nro2 ajaa sillä. Toki siis mulla noi kaikki jo on, eli ei sillä ole niin suurta merkitystä hankkimisen kannalta.

PS. varmaan voisi noita talleja nimetä vähän kivemmiksi? :)

Eikö se auto ollutkaan ARTA? Ainakin niin tuossa sun yhessä viestissä sanottiin, että talli nro2 ajaa sillä. Toki siis mulla noi kaikki jo on, eli ei sillä ole niin suurta merkitystä hankkimisen kannalta.

PS. varmaan voisi noita talleja nimetä vähän kivemmiksi? :)
Oot oikeassa...ARTA on tallin nro2 auto ens lauantaina(katsoin väärin).
Tarkoitus oli,että nimeän tänään joka talliin jonkun "tallipäälliköksi",joka saa keksiä nimen omalle tallilleen,mutta tosiaan vasta yhdeksältä tänään,kun tiedetään varmaksi tämän tallisysteemin käyttöönotto...

Nyt on tämän ensimmäisen kauden osalta lyöty lukkoon tallit,käytettävät autot ym.Etusivu on päivitetty lopulliseen muotoonsa ja sen mukaan mennään tää kausi...

Nimeän jokaiseen talliin ”tallipäällikön”,joka on vastuussa tallistaan ja keksii sille nimen.(ilmoitelkaa tallinne nimet ennen lauantaita).

Ehdotan/nimeän (vain hyvällä syyllä saa kieltäytyä tästä ”kunniasta”:D) ”tallipäälliköiksi” omiin talleihinsa seuraavat kuskit...

Talli 1: Metsapicasso
Talli 2: Ssaasshhaa
Talli 3: eppe00
Talli 4: ezkander

Viimeksi muokannut moderaattori:

Sain tiedoksi,että CUSCO DUNLOP SUBARU IMPREZA (SUPER GT) ’08 jää viritettynä muille GT300 autoille yli 100 hp…jos näin on ehdotan,että tämän auton tilalla tallit saa käyttää vapaa valintaisesti mitä vain noista GT300 autoista…

Sain tiedoksi,että CUSCO DUNLOP SUBARU IMPREZA (SUPER GT) ’08 jää viritettynä muille GT300 autoille yli 100 hp…jos näin on ehdotan,että tämän auton tilalla tallit saa käyttää vapaa valintaisesti mitä vain noista GT300 autoista…

Mun mielestä vedetään vaan tolla Subarulla kanssa, kaikkihan sillä joutuu kerran ajamaan...:) Sitäpaitsi se on ainut nelikko noista , joten siitä saattaa olla joillakin radoilla jopa etuakin...

Ei testin perusteella tarvi muuttaa sääntöjä. Testasin kahta autoa vakiosäädöillä ja kierrosajat oli keskimäärin 0.6 sisällä ja subaru oli nopeampi.Artan tehot oli 508 ja subarun 378. Subaru on neliveto ja oli paljon helpompi ajaa.

Nythän se vissiin on liian myöhäistä kuin porukat varmaan jo
tehnyt ne moottoriviritykset mitkä ei voi poistaa, mutta maailmalla
aina ajetaan nämä GT300 ja GT500 sarjat vakio moottoreilla.
Silloin autot ovat aikalailla tasaväkisiä. Minulla on esimerkiksi
kaikki noi autot, eikä tekis yhtään mieli lähtee virittelee niitä,
koska silloin täytyy taas hankkii uus pirssi kun ajaa muita kisoja.:(

EDIT: olis mun kannattanu lukea tarkemmin aloitusviesti,
siinähän lukee tarkasti, kaikki virityspalikat.....
Mut jos haluaa tehoja olis suoraan voinut ajaa vakio viissatasilla.

Nythän se vissiin on liian myöhäistä kuin porukat varmaan jo
tehnyt ne moottoriviritykset mitkä ei voi poistaa, mutta maailmalla
aina ajetaan nämä GT300 ja GT500 sarjat vakio moottoreilla.
Silloin autot ovat aikalailla tasaväkisiä. Minulla on esimerkiksi
kaikki noi autot, eikä tekis yhtään mieli lähtee virittelee niitä,
koska silloin täytyy taas hankkii uus pirssi kun ajaa muita kisoja.:(

Ei noihin gt300:iin pysty ostamaan ku turboja ja niitähän pystyy vaihtelemaan.

Hiukan menee nyt säätämiseksi,mutta palataan aiempaan suunnitelmaan,jos ootte sitä mieltä...Itse en ole vielä edes kokeillut noita viritettynä,mutta näin jälkikäteen olis tietenkin toi vakioviritys ollut parempi vaihtoehto(nyt on tainnut moni kuitenkin jo ehtiä virittään menopelinsä)...:(

Ei noihin gt300:iin pysty ostamaan ku turboja ja niitähän pystyy vaihtelemaan.

Jos en nyt ihan väärin muista niin ainakin ARTA Garayiaan ei saa turboa, vaan koneen 3. viripalikan... Ja se on jo asennettuna ainakin mulla...:(

Lopetetaan nyt helvetissä tää säätäminen, kohta varmaan ajetaan tää sarja jollain Samba- bussilla...:)

Noin nopeesti katottuna näytti siltä että Subaru on AINOA johon ei saa moottoripalikkaa.

Näinhän se olikin,harmi vain ku noista muista ei pysty poistamaan moottoripalikoita.:mad: Turismo,eiköhän mennä noilla säännoillä mitkä olit jo lukinnut?.:confused:
Juu...Mennään tää 4:n kisan kausi noilla ja katsellaan sitten,jos tälle tulee jatkoa keksitäänkö jotain "uusia kujeita"...:)

Ehdottaisin meidän tallin nimeksi ABS Racing.

21853_224224152022_599152022_355654.jpg

Ylös Bottom