Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tehän voisitte vaikka sopia,että ajatte kisat vuoron perään,jos sopu säilyis siten paremmin...Pahoittelen sitä pientä törkeilyä keskittyminen oli hieman huono kun ihane 4v pikkuveljeni siinä vieressä sääsi ja kisa loppui samaan syyhyn <- nykäisi johdon seinästä kun en antanut pelata
Joo keräsit siinä pientä junaa taaksesi jo aikaisemminkin. Vähän aristelin ohittaa kun oli tallikaveri edessä (vaikka vain tuuraamassa olinkin)..
Tiedän että sarjassa on mukana ainakin 2 "mokkulamiestä",joten noita asetusten muutoksia kannattaa kokeilla,jos niistä apua tuohon lagittamiseen löytyisi...Taas pelkästään yksi ehdotus:
Ehkä sittenkin kannattaisi nyt lauantaina kokeilla laittaa se Race Quality
pelkästään High:lle, kun vissiin joku täällä ajelee mokkulalla.Ei se hirveen
paljon huonompi laatu ole. Jos ei se vielä riitä niin voisi laittaa chatin
kokonaan offille. Jos se vielä senkin jälkeen lagittaa, niin suosittelen jo
kiinteän liittymän hankkimista.Olis varmaan hyvä jos kaikki tulis jo puolelta,
jos joutuu kerran vaihtaa huone asetuksia.
Oliko kellään muuten negatiivisia kokemuksia siitä että Penaltyt puuttui?
Ajaisin mieluiten itse koko kauden ilman niitä, noitten haamuautojen takia.....
Juu eihä tääl muut aja mokkulalla, ku Ezkander![]()
Esko, joo keksitään
Mutta vaikka mullakin on 10/1, niin kyllä mullekkin on sanottu, että varppailen, se on hauskaa![]()
Joudun lopettaa täs sarjas, ku ei riitä aika. Pahoittelut.
Jahuu! Mulle aukes vakituinen paikka? Ei pitäis olla vahingoniloinen, mutta nyt kävi näin.
Joo, ja ei se pelkkää kakanjauhantaa oo, se puhuminen, mä en edes tykkää olla yhdenkä mikittömän hostin huoneessa, kun ei hosti pääse kyselemään ja kuuntelemaan muiden mielipiteitäJa mikkihiireenki pitäs päästä puhumaan, eli en kannata ton chatin pois ottoa.![]()
Penaltyt on oikeastaan mulle se ja sama, luultavasti porukka ajaa täällä ainakin melko puhtaasti. Tietysti jos ne laittaa pois päältä, monesti moni alkaa silleen hiljalleen leikkaamaan shikaaneissa ja muissa paikoissa yhä enemmän ja enemmän...
Eli otat mmiikkssuu:n paikan Intrepid Villains Racing tallissa.Aattelin pistää sut sarjataulukkoon kuitenkin nolla pisteillä,koska ajoit ton ekan kisan ProDrive Racing tallin ”leivissä”(onko ok?)...Jahuu! Mulle aukes vakituinen paikka? Ei pitäis olla vahingoniloinen, mutta nyt kävi näin.
Muutes, eikö nämä kisat olisi sama ajaa samoilla nettiasetuksilla yms. kuin ne edelliset onnistuneet kisat, kuten ne yksitäisen päivän kisat? Kyllähän nuo huoneet ainakin silloin privaattina toimivat hyvin?
Eli otat mmiikkssuu:n paikan Intrepid Villains Racing tallissa.Aattelin pistää sut sarjataulukkoon kuitenkin nolla pisteillä,koska ajoit ton ekan kisan ProDrive Racing tallin ”leivissä”(onko ok?)...