Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 SUPER GT 300-sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turismo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Pahoittelen sitä pientä törkeilyä keskittyminen oli hieman huono kun ihane 4v pikkuveljeni siinä vieressä sääsi ja kisa loppui samaan syyhyn <- nykäisi johdon seinästä kun en antanut pelata

Pahoittelen sitä pientä törkeilyä keskittyminen oli hieman huono kun ihane 4v pikkuveljeni siinä vieressä sääsi ja kisa loppui samaan syyhyn <- nykäisi johdon seinästä kun en antanut pelata
Tehän voisitte vaikka sopia,että ajatte kisat vuoron perään,jos sopu säilyis siten paremmin...;)

Sarjataulukko päivitetty.Laitoin Rampalle ja ezkanderille ”tasapelipisteet” (9 molemmille),jos oikeudenmukaisuus näin molempien mielestä toteutuu eikä muilta kilpailijoilta tule protestia tämän asian tiimoilta...:)

Joo keräsit siinä pientä junaa taaksesi jo aikaisemminkin. Vähän aristelin ohittaa kun oli tallikaveri edessä (vaikka vain tuuraamassa olinkin)..

Oisit vaan tullu ohi vähän törkeämminkin. Olenhan minäkin vain varakuskina. :p
Toivottavasti en niin hirveästi lagittanut kisassa, että se olisi ollutkin syy ohittamattomuuteeni.

Ilmoitelkaas poitsut hyvissä ajoin, jos ette tule ajamaan ensi viikon kisaan, jotta minä pääsen taas hidastelemaan muiden eteen.

PS. Mää oisin kyllä halunnu 8,5 pistettä, mutta kyllä toi 9:kin kelpaa. :)

Taas pelkästään yksi ehdotus:
Ehkä sittenkin kannattaisi nyt lauantaina kokeilla laittaa se Race Quality
pelkästään High:lle, kun vissiin joku täällä ajelee mokkulalla.Ei se hirveen
paljon huonompi laatu ole. Jos ei se vielä riitä niin voisi laittaa chatin
kokonaan offille. Jos se vielä senkin jälkeen lagittaa, niin suosittelen jo
kiinteän liittymän hankkimista.:) Olis varmaan hyvä jos kaikki tulis jo puolelta,
jos joutuu kerran vaihtaa huone asetuksia.

Oliko kellään muuten negatiivisia kokemuksia siitä että Penaltyt puuttui?
Ajaisin mieluiten itse koko kauden ilman niitä, noitten haamuautojen takia.....

Taas pelkästään yksi ehdotus:
Ehkä sittenkin kannattaisi nyt lauantaina kokeilla laittaa se Race Quality
pelkästään High:lle, kun vissiin joku täällä ajelee mokkulalla.Ei se hirveen
paljon huonompi laatu ole. Jos ei se vielä riitä niin voisi laittaa chatin
kokonaan offille. Jos se vielä senkin jälkeen lagittaa, niin suosittelen jo
kiinteän liittymän hankkimista.:) Olis varmaan hyvä jos kaikki tulis jo puolelta,
jos joutuu kerran vaihtaa huone asetuksia.

Oliko kellään muuten negatiivisia kokemuksia siitä että Penaltyt puuttui?
Ajaisin mieluiten itse koko kauden ilman niitä, noitten haamuautojen takia.....
Tiedän että sarjassa on mukana ainakin 2 "mokkulamiestä",joten noita asetusten muutoksia kannattaa kokeilla,jos niistä apua tuohon lagittamiseen löytyisi...

Itse olen ilman penaltyja ajamisen kannalla...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Juu eihä tääl muut aja mokkulalla, ku Ezkander :D

Ööö... Mees keksimään se tallin nimi. (Hopi Hopi!):D

Ei minulla ollut kisan aikana mitään onglemia, warprin suhteen. Muista en sitten tiedä warppisinko, mutta luulen että en, koska kukaan ei ole maininnut.

Esko, joo keksitään :p

Mutta vaikka mullakin on 10/1, niin kyllä mullekkin on sanottu, että varppailen, se on hauskaa :D

Esko, joo keksitään :p

Mutta vaikka mullakin on 10/1, niin kyllä mullekkin on sanottu, että varppailen, se on hauskaa :D

Onko sulla piuha vai wireless? Oletko puhdistanut system cache´n?
Kokeile näitä molempia --> Speedtest.net - The Global Broadband Speed Test .......... Pingtest.net - The Global Broadband Quality Test

34128563.png

1142653674.png

Tossa minun tulokset. Voisitte kaikki kokeilla, varsinkin "mokkulamiehet"

Piuhalla on, kun en pirä enää koskaan WLANilla, enkä oo jaksanu hankkia ku yhen piuhan ja siis kun pelaan, on kone pois päältä

Puuseellä näin:
34665419.png

1158504807.png

Voisi kokeilla PS3:llakin, enkä ole mitään katseita sieltä poistellut, nörtti kun en ole :D

Se on kyllä helppo hoitaa se putsaaminen.Pistä päälle pleikkari ja GT5 pyörimään.
GT5->options->network->clear system cache. Se kannattaa tehdä aina ennenkuin
lähtee onlinea pelaamaan. Näin on minulle isot pojat kertonu.

Joudun lopettaa täs sarjas, ku ei riitä aika. Pahoittelut.

Jahuu! Mulle aukes vakituinen paikka? Ei pitäis olla vahingoniloinen, mutta nyt kävi näin.

Muutes, eikö nämä kisat olisi sama ajaa samoilla nettiasetuksilla yms. kuin ne edelliset onnistuneet kisat, kuten ne yksitäisen päivän kisat? Kyllähän nuo huoneet ainakin silloin privaattina toimivat hyvin?

Itse en nyt näistä nettiasiosta niin paljoa tiedä, kun ei ne mua nyt niin hirveästi kiinnostakaan. Kunhan vaan peli pyörii ilman lagin aiheuttamia kolareita, on hommat kunnossa. Ja mikkihiireenki pitäs päästä puhumaan, eli en kannata ton chatin pois ottoa. :p

Penaltyt on oikeastaan mulle se ja sama, luultavasti porukka ajaa täällä ainakin melko puhtaasti. Tietysti jos ne laittaa pois päältä, monesti moni alkaa silleen hiljalleen leikkaamaan shikaaneissa ja muissa paikoissa yhä enemmän ja enemmän...

Jahuu! Mulle aukes vakituinen paikka? Ei pitäis olla vahingoniloinen, mutta nyt kävi näin.

Paljon onneva, toivottavasti et pärjää :D

Ja mikkihiireenki pitäs päästä puhumaan, eli en kannata ton chatin pois ottoa. :p
Joo, ja ei se pelkkää kakanjauhantaa oo, se puhuminen, mä en edes tykkää olla yhdenkä mikittömän hostin huoneessa, kun ei hosti pääse kyselemään ja kuuntelemaan muiden mielipiteitä ;)

Penaltyt on oikeastaan mulle se ja sama, luultavasti porukka ajaa täällä ainakin melko puhtaasti. Tietysti jos ne laittaa pois päältä, monesti moni alkaa silleen hiljalleen leikkaamaan shikaaneissa ja muissa paikoissa yhä enemmän ja enemmän...

Penaltyt saa olla munkin puolesta pois, tietää realistisempaa kilpa-ajoa, kun ei kierroksellakaan ohittava pääse läpi, vaan aina törmää, vai kiuinka usein Häkkinen meni Shumista läpi :D

Muutes, eikö nämä kisat olisi sama ajaa samoilla nettiasetuksilla yms. kuin ne edelliset onnistuneet kisat, kuten ne yksitäisen päivän kisat? Kyllähän nuo huoneet ainakin silloin privaattina toimivat hyvin?
Eli otat mmiikkssuu:n paikan Intrepid Villains Racing tallissa.Aattelin pistää sut sarjataulukkoon kuitenkin nolla pisteillä,koska ajoit ton ekan kisan ProDrive Racing tallin ”leivissä”(onko ok?)...

Samaa olen itsekin miettinyt,että onko toi open lounge parempi kisoille,koska aiemmin kun oon hostinut privaattina on kisat sujunut hyvin eikä kukaan oo ainakaan pahemmin valitellut lagaamisista...

Eli otat mmiikkssuu:n paikan Intrepid Villains Racing tallissa.Aattelin pistää sut sarjataulukkoon kuitenkin nolla pisteillä,koska ajoit ton ekan kisan ProDrive Racing tallin ”leivissä”(onko ok?)...

Onhan se ookoo. Jää nyt Leksuksella ajaminen väliin, mutta ei se haittaa paljoakaan. Kyllä ne mun viime kisassa ansaitsemat pisteet kuuluu PDR:lle. ;)

Hienot lukemat mokkulalla PekkaFin. Sit olis vielä yks kuulema tärkee juttu.
Oletteko kaikki vähintään NAT 2. Sen voi tarkistaa PS3:sen internetasetuksista.
Ja UPnP pitäis vissiin olla päällä että GT5 toimisi parhaiten. Sen saa päälle modeemista
jos se on OFF. Se on jo minun hiukan vaikeempi selittää, mutta itse sain sen kyllä
päälle mun Tele-Wellistä vain googlettamalla. Se ainakin poisti mun omat ongelmat
kun pelaan 16 hengen huoneissa, missä pelaajia ympäri maapallon. Ja ne on aina
Open Lobbyssa.

Kiva kun käyn täällä selittelemässä muille vaikka en mitään näistä ymmärrä itse :)
Kaikki minun postaukset on siis vain mitä olen saanut kuulla tai lukenut.

Valitettavasti joudun jättämään tämän viikon kisan väliin, kun lähden huomenna reissuun. Haluaako Lappe toimia taas ProDrive Racingin varakuskina?

Ylös Bottom