Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -Liiga [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Defored
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Yksi juttu: Onko niitä sitten pakko käyttää? Ja etukulman pystyy ainakin puolustamaan pois. Ja tässä ei taida olla mitään bugirannaria? 09 ja 10 tuo kyllä löytyi. Voihan niitä glitchejä käyttää kokoajan, mutta muiden silmissä tekee itsestään idiootin ;)

Hansua vastaan varmaan mukava pelata :p

Jokaisella oma pelityylinsä, mutta koitetaan nyt pitää peli rehtinä ja jättää nuo glitchaamiset ja muut pois jos niitä nyt joku käyttää. Tosiaan omalla puolustamisella pystyy vaikuttamaan aika paljon, mutta ei kaikkiin pelin lapsuksiin.

On tullu tahkottua liigaa nyt oikein urakalla, vaihtelevalla menestyksellä.. Enää WishingBarbecuen ja cchaoun kanssa pelit pelaamatta ja runkosarja mun osalta ohi. Ja taitaapa olla niin ettei tässä liigassa pääse edes säälipleijareihinkaan, 4-7-1 on tilastot ennen 4 viimeistä peliä. Kohtuu tiukkoja matseja ollut Hansulinho -pelejä lukuunottamatta, siinä ei pysyny kyydissä millään.

Nojooooooooo mikä tässä pelissä muistuttaa lätkää? ;) Glitch rystyt? "bugirannari"? etukulma bugi? :D en tiiä ei tästä pelistä saa lätkäpelii millää ;)

Kyllä pelin saa lätkältä näyttämään jos pelaa monipuolisesti ja bugeja hyödyntämättä. Nuo maalinteko tavat joita luettelit, eivät tosiaan kuulu kiekkoon mutta eipä niitä näissä liigoissa ole ollut tapana käyttää.

Tänään voisi pelejä jatkaa jos MiKiM,Larppp,Lepotila tai Pedrofoni on linjoilla.

Katsotaan jos ehtisi olemaan linjoilla, sen verran kiinnostaa kuitenkin tuo pro1 tuleva rangers - caps peli että katselen sitä nyt. Jos sitten erätauoilla ehtisi tai pelin jälkeen jos vielä joku on siinä vaiheessa linjoilla.

Katsotaan jos ehtisi olemaan linjoilla, sen verran kiinnostaa kuitenkin tuo pro1 tuleva rangers - caps peli että katselen sitä nyt. Jos sitten erätauoilla ehtisi tai pelin jälkeen jos vielä joku on siinä vaiheessa linjoilla.

Itsekin seuraan kyseistä peliä, joten ainakaan pelien mua vastaan takia ei enää tänään kannata tulla linjoille.

Huomenna sitten 15-18 ja illalla SM-Liiga pelin jälkeen on taas Chicagolla aikaa pelata.

Itsekin seuraan kyseistä peliä, joten ainakaan pelien mua vastaan takia ei enää tänään kannata tulla linjoille.

Huomenna sitten 15-18 ja illalla SM-Liiga pelin jälkeen on taas Chicagolla aikaa pelata.

Itseltä ei löytyisi fiilistä hävittyjen finaalien jälkeen pelata :rolleyes::p:D

Itseltä ei löytyisi fiilistä hävittyjen finaalien jälkeen pelata :rolleyes::p:D

Nyt oli ilkee.. No miten vaan, luottoa omiin löytyy loppuun asti!

Kuitenkin, nyt voin Chicagolla tulla pelaamaan, viestiä tänne tai boksille.

PS. Ja jos illan ottelussa takkiin tulee niin on sitten ärsytetty Blackhawks pelaamassa, varokaa ;)

Nonii hienon pelaajan liigaan ollaan saatu, kaverin nimi on WishingBarbecue!

Ajankulutusta, pelkkiä jäähyjä yms yms.. Voitin kuitenki 10-1, mut turha peli, tollasia vastaan jaksa erkkikää pelaa!

Tiedoks vaan lohko ykköselle :):):):)

No jokainen tavallaan, kunhan peli on muuten rehtiä ja pelataan loppuun. Itse en taida työkiireiden takia ehtiä ennen keskiviikkoa pelaamaan. Mutta silloin siis linjoilla. Koitetaan saada lohko 2 hyvälle mallille ennen pääsiäistä!

Nonii hienon pelaajan liigaan ollaan saatu, kaverin nimi on WishingBarbecue!

Ajankulutusta, pelkkiä jäähyjä yms yms.. Voitin kuitenki 10-1, mut turha peli, tollasia vastaan jaksa erkkikää pelaa!

Tiedoks vaan lohko ykköselle :):):):)

Noh noh, olen saanut sisäpiirin tietoa, ettei sinuakaan vastaan ole oikein mukava pelata. Voisin olla jopa samaa mieltä. Ziiz

Flyers tiedoittaa: Olen pyhät reissussa to-ma, joten pelejä ois hyvä saada lätkityks tänään ja huomenna..

Onko lohko2 väkeä linjoilla huomenna. Voitais pelailla pelejä pois. Tänään ei ehdi töiden takia.

Nyt peliä? Tai illalla 22--> , tiedoksi muillekin joilla mua vastaan pelejä jäljellä.

22 maissa sopii hyvin. Pelataan samalla se kevätturnaus ottelu pois, ollaan näköjään siinäkin heti vastakkain. :D

Yksi Pedron hostaama peli ehdittiin pelata jonka voitin jatkoajalla 2-1. Oli tähän astisista peleistä ehdottomasti tiukin. Avausmaali syntyi kuin varkain heti pelin alkaessa löysällä vedolla keskeltä ja läheltä. 1-0 tilanteessa mentiin aivan pelin loppuun asti kunnes jouduin rikkomaan Pedrofonin ainoasta vaarallisesta paikasta ja rankkarihan siitä tuli. Pienestä kulmasta tasoitus ja peli jatkoajalle. Mulle ylivoima ja kulmatilanteesta kiekkoa maalille. Jätin syötön väliin ja sain ujutettua etukulmasta varusteiden kautta 2-1. Pelaillaan toinen kun ehditään.

Aika aktiivisesti on pelattu ainakin ykköslohkossa. Voittoja 5 häviöitä 5. Kuusi peliä jäljellä ja suurin osa niistä pitäisi voittaa. Hejduk on vireessä ja kaksi hattutemppua tiukoissa peleissä. Ja tänään Wishingiä vastaan pamautti neljä maalia! Ihan mistä tahansa kulmasta veti niin aina Kiprun takana kiekko. Toista peliä koitin hostata niin ei onnistunut. Pitää näköjänä muiden hostia...

Oli tänään aikasemmin ongelmia liven kanssa, mutta nyt toimii.

11 vastaan pelit pelattu, joka vei molemmat. 5-1 ja 3-2. Ei hirveästi napostele vääntää yhtä tosissaan tätä kuin vastustaja, mutta kukin tavallaan. Kai joku tästäkin jotain kicksejä saa. :D

Ylös Bottom