Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

Istanbul, Turkki 7/10

Aika-ajot

1. Jaba82 Mobile Chicane Racing 1.26.388
2. karppane Cavallo GP +0.114
3. Suomi-Rampa Mobile Chicane Racing +0.335
4. Olvi- Lörppä Racing +0.628 (+5 POS)
5. Miccis Energy Racing GP +1.027
6. JuhohFin JT-Motorsport +1.479
7. teppoil Energy Racing GP +1.566
8. aleksi02 AP-GP EI AIKAA
9. SuomiFIN AP-GP Penalty
10. jontsa93 Cavallo GP Penalty
11. Tomperton JT-Motorsport DNS
12. eikka_y Lörppä Racing DNS

Kilpailu

1. Suomi-Rampa Mobile Chicane Racing 34:36.441
2. teppoil Energy Racing GP +9.7
3. Jaba82 Mobile Chicane Racing +11.9
4. karppane Cavallo GP +12.6
5. jontsa93 Cavallo GP +15.5
6. Olvi- Lörppä Racing +19.1
7. SuomiFIN AP-GP +24.7
8. Miccis Energy Racing GP +40.3
9. aleksi02 AP-GP +55.3
10. JuhohFin JT-Motorsport DSQ
11. Tomperton JT-Motorsport DNS
12. eikka_y Lörppä Racing DNS

Itse tipuin huoneesta pois kun piti alkaa ajamaan kisaa tosissaan. Aika-ajon jälkeen näytti että olisi mahdollisuudet vaikka mihin mutta sitten tekniikka petti. Osittain syynä voi olla mokkula-yhteyden 2-tyypin nat(moderate?) joka ei sopinut jonkun huoneessa olevan/sinne liittyneen yhteyden kanssa yhteen.Sunnuntain kisan ajan todennäköisesti kiinteällä laajakaistalla.

Sopiiko kaikille että olisitte sunnuntaina paikalla jo yhdeksän aikaan tai heti sen jälkeen jotta kun liityn huoneeseen niin ruvettaisiin heti ajamaan? Minulla ei ole kuin noin tunti aikaa ajaa kisa.

Itse tipuin huoneesta pois kun piti alkaa ajamaan kisaa tosissaan. Aika-ajon jälkeen näytti että olisi mahdollisuudet vaikka mihin mutta sitten tekniikka petti. Osittain syynä voi olla mokkula-yhteyden 2-tyypin nat(moderate?) joka ei sopinut jonkun huoneessa olevan/sinne liittyneen yhteyden kanssa yhteen.Sunnuntain kisan ajan todennäköisesti kiinteällä laajakaistalla.

Sopiiko kaikille että olisitte sunnuntaina paikalla jo yhdeksän aikaan tai heti sen jälkeen jotta kun liityn huoneeseen niin ruvettaisiin heti ajamaan? Minulla ei ole kuin noin tunti aikaa ajaa kisa.
Joo olen tosi pahoillani tästä, koska olisit varmaan pystynyt ajamaan kisan jos en olisi säätänyt :(

Joo sun kiekkoreenien/pelin takia on venytetty 15 yli asti, eli jos pääset heti klo 21. ajamaan niin eiköhän aloiteta silloin.

Etusivu päivitetty. Onnittelut tosiaan Rampalle voitosta :p Vielä kun saataisiin tuo Jaba sinne voittajatilastoihin ;)

Onko Martti nyt sitten lopettanut? Voin ajaa Bahrainissa Rellulla jos Maraa ei näy, käykö?

Joo sun kiekkoreenien/pelin takia on venytetty 15 yli asti, eli jos pääset heti klo 21. ajamaan niin eiköhän aloiteta silloin.

Kyse on vain seuraavasta kisasta. Kiireeni johtuu siitä kun vanhemmat ovat ulkomaanreissussa ja minä ja siskoni ollaan talo/koiravahteja. Kun tulen kiekkoa pelaamasta yhdeksän aikaan niin voin laittaa varusteet kuivumaan aika-ajon aikana. Siskoni menee oman koiransa kanssa kotiinsa yhdeksän aikaan/jälkeen kun menee aamusti töihin ja vanhempien koira jää yksin. Tästä syystä olisi hyvä saada kisa ajettua mahdollisimman nopeasti jotta toinen koira ei joutuisi olemaan kovin pitkään yksin. Viikon päästä sunnuntaina palataan normaaliin aikatauluun kun vanhemmat ovat silloin kotona.

Aijaa, no se käy varsin hyvin. :) Kahteen seuraavaan kisaan pääsen 99% varmuudella. Muista en vielä tiiä, mutta luulisin et pääsen.

Minua on jäänyt vähän mietityttämään, että mikäs tuossa Turkin aika-ajon loppupuolella aina mättää. Lähes poikkeusetta ajan ekalla vedolla yli puoli sekunttia nopeampia rykäisyjä kuin renkaiden vaihdon jälkeen. Reenatessakin oli sama juttu, on se jännä. :o

Liikkuvat shikaanit ovat löytäneet muuten oivan kevät vireen! Jaban podiumputki on jo kummastuttavan pitkä. :)

Ainiin, onko toi JT-Motorsport joku Jarno Trulli Motorsport? Pitänee varoa aika-ajoissa. ;)

Lähes poikkeusetta ajan ekalla vedolla yli puoli sekunttia nopeampia rykäisyjä kuin renkaiden vaihdon jälkeen.

Mä oon itse huomannut saman. Toisella vedolla harvemmin aika paranee...

Liikkuvat shikaanit ovat löytäneet muuten oivan kevät vireen! Jaban podiumputki on jo kummastuttavan pitkä. :)

Totta. Pääasia että tiimi toimii ja saadaan palautetta.
Tässä on muuten jollekin tilastonikkarille pari kyseenalaista ennätystä, jotka ei tod.näk heti mene rikki;
1. Eniten podium-sijoja ilman voittoa.
2. Eniten peräkkäisiä podium-sijoja ilman voittoa.
:cool:

Minua on jäänyt vähän mietityttämään, että mikäs tuossa Turkin aika-ajon loppupuolella aina mättää. Lähes poikkeusetta ajan ekalla vedolla yli puoli sekunttia nopeampia rykäisyjä kuin renkaiden vaihdon jälkeen. Reenatessakin oli sama juttu, on se jännä. :o
Itse taas otin melkein paalupaikan vielä lopussa, ja aina olen onnistunut parantamaan viimeisillä vedoilla :)

Tässä on muuten jollekin tilastonikkarille pari kyseenalaista ennätystä, jotka ei tod.näk heti mene rikki;
1. Eniten podium-sijoja ilman voittoa.
2. Eniten peräkkäisiä podium-sijoja ilman voittoa.
:cool:

Varmaan pitäisi lisätä vielä "Eniten paaluja ilman voittoa"? Tosin enpäs ole aivan varma. :)
Saattapi olla myös "Eniten pisteitä ilman voittoa", tosin mullapa on "Eniten pisteitä ennen ensimmäistä voittoa" :D

Ja joku karppanehan ei tällaisiin urotekoihin pysty. :p

Tällä hetkellä osallistumiseni on epävarmaa sunnuntain kisaan kun omasta kämpästä suljettiin vanha elisan nettiliittymä aamulla ja soitan huomenna dnalle jotta saan uuden tilatun liittymän auki. On mahdollista että uusi liittymä aukeaa vasta maanantaina.

Toinen mahdollisuus on että kisa alkaisi vasta klo 21.30 jolloin pitäisi ehtiä heittämään kiekkovarusteet omaan kämppään kuivumaan ja siirtymään vanhempien työ kisailemaan mokkulan avulla.

Ilmoittelen huomenna milloin saan uuden liittymän auki niin tietää myös milloin ja missä pystyn ajamaan sunnuntain kisan jos pystyn edes osallistumaan siihen.

Jos tänään on testiä luvassa, niin pääsisin siinä vähän kuuden jälkeen ajelemaan. Käy muutkin ajat, kunhan ei oo ennen kuutta.

Soitin dnalle ja saan liittymän auki vasta alkuviikon aikana, todennäköisesti maanantaina.

Sopiiko muille että kisa alkaa vasta 21.30 jolloin minun pitäisi ehtiä mukaan kisaan vai onko parempi että jään kisasta suosiolla pois niin voitte ajaa kisan milloin parhaiten ehditte.

Soitin dnalle ja saan liittymän auki vasta alkuviikon aikana, todennäköisesti maanantaina.

Sopiiko muille että kisa alkaa vasta 21.30 jolloin minun pitäisi ehtiä mukaan kisaan vai onko parempi että jään kisasta suosiolla pois niin voitte ajaa kisan milloin parhaiten ehditte.
Kyllä mulle ainakin sopii, että aloitetaan 21.30.

Ylös Bottom