Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Asfalttirallisarja

Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Kyl nuo hyvät kuskit menee kovaa autolla ku autolla.Ite koitin loobin sitikalla ajaa,ni eipä ainakaan ajat parantuneet yhtään verratuna mun vanhaan kisapösöön.Ajotapa/ajolinjat/säädöt kyl vaikuttaa tosi paljon renkaiden kulumiseen.Timpan kans aikalailla pääsin äsken samoihin aikoihin ilman touppinkia,mut illan kisan ajan toupattuna.Ja tällä yritän ajaa ilman kusitaukoa.:D
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Oon tossa iltaisin testaillu omassa loungessa tota autoa, 10 ekaa kierrosta menee racing softeilla suurinpiirtein 1.16.xxx aikoja.Sen jälkeen alkaa radikaalisti tippumaan kierrosajat, kierroksella 12 on jo 1.18.xxx aikoja.

Kisa ratkaistaan kyllä aika pitkälle sillä, kenen renkaat kestää parhaiten.Kyllähän noita 1.14.xxx ajajia löytyy, mutta oma veikkaus on että jo 10 rundin kohilla nämä herrat ajelee jo melko hitaita aikoja.Tai mistäs sen tietää, jos on tosiaan löytäny unelmasäädöt:)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Noniin eilen kutsu kävi että minulle olisi kisassa paikka.

Mikä auto kannattaisi ottaa? Suzuki vakiona oiva vempele mutta noita autoja varmaan kannattaa virittää? Loebin sitikkaa kuulemma ei saa ottaa koska niin monella. Mikä muitte mielestä olis hyvä auto?
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Emmä tiiä mikä kannattas ottaa, PP:t pistän joko 550 tai jotai sinneppäin...
Pitää varmaa kokeilla HeviDamakeita ;)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

eikös se pp ole se 554? eikös me sillä ole menty ainakin viimiset päivät.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

eikös se pp ole se 554? eikös me sillä ole menty ainakin viimiset päivät.

Joo, ollaa menty, ku ollaa ajettu enemmän ku yks kisa, kun ainakin mulla ja Pekalla nousee PP:t joka kisan jälkee yhtee, mutta pysähtyy jostain kumman syystä tohon 554:n.
Sen takia kisoissa on pienempi, että jokainen joutuu hieman kärsimään siitä, että pisteitä pienennetään :p
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Se o helveti kiva ku joku tulee suoralla pökkimää perseesee ja puskee ulos. Siihe ynnää mutikan oikaisurangaistuksia, pienen lagin ja ajovirheen joka pistää auton paskaksi nii ei sitä huvittanu enää v***uuntuneena ajaa. Sorppa vaa.


Seuraavaa kisaa sitte vois vähä reenataki nii ei tarvis auto kaa tapella nii paljoa. Ja paremmat hermot olis hyvä.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

En käynyt kertaakaan varikolla,kun sitä joku kysyi...:)
Nyt on rehellisesti myönnettävä,ettei vain vauhti riitä tässä sarjassa,mutta tänään päätin yllättää porukan "ovelalla taktiikalla" ajamalla koko kisan ilman varikolla käyntiä...näin kävikin ja sain renkaat kestämään koko kisan,mutta ei se sitten ollutkaan ihan "kuningas" idea...:D

Siirrynkin tän sarjan osalta varakuskin paikalle ja tulen testaamaan "rallikuskin" kykyjäni jatkossa ainoastaan,jos huoneessa sattuu olemaan tilaa,joten sarjan varallaolijat voivat ottaa paikkani...:)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Ilmottaudun messiin jos tarvetta varakuskiksi tai jos sattuu vapautumaan virallinen paikka niin kelpaa. :)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Turismo ei lähe minnekkää, ei tää kisa oo mikää www.tosikkomulkut.fi kisa, vaa tää ajetaa mukavalla porukalla kännissä... Hyvällä ei katsota nääs niitä jotka ajaa tosissaa ja selvinpäin, vaa kunnioitusta saa ne, jotka ajaa kännissä ja puhuu mikkii ja pitää hauskaa...
Eli Eppu ja kumppanitkin vois puhua enemmän, kuten Jallu ja muut ;)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

En käynyt kertaakaan varikolla,kun sitä joku kysyi...:)
Nyt on rehellisesti myönnettävä,ettei vain vauhti riitä tässä sarjassa,mutta tänään päätin yllättää porukan "ovelalla taktiikalla" ajamalla koko kisan ilman varikolla käyntiä...näin kävikin ja sain renkaat kestämään koko kisan,mutta ei se sitten ollutkaan ihan "kuningas" idea...:D

Siirrynkin tän sarjan osalta varakuskin paikalle ja tulen testaamaan "rallikuskin" kykyjäni jatkossa ainoastaan,jos huoneessa sattuu olemaan tilaa,joten sarjan varallaolijat voivat ottaa paikkani...:)
Etköhän joudu sit ajamaan joka kisan,ku kuiteski on aina tilaa yhdelle,joka käyttää touppinkia.:D
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Syy mun mikkiongelmiin selvis, kani on jyrsiny kolmesta kohtaa johdon poikki:mad:
Pitää hommata uudet mikkikuulokkeet tässä jossain vaiheessa
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

^^ Heh :D
Joo, kannattaa hankkia mahdollisimman nopeasti, ni ei iske tylsyys ku ei pääse jaskaa jauhaa ;)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Voisit Timppa pistetilanteen päivittää kunhan vaan juustoamiselta kerkeet.

Jaa joku karvanaama oliki ne pisteet pistäny, niitä mä täs oottelin :D
No mä paan ne ku pääsen kotii omalle koneelle, ku en tykkää näistä läppäreistä :p
 
Ylös Bottom