Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Asfalttirallisarja

Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Pisteet nollattu ekassa viestissä :p

Mutta mitäs sanoisitte, josko ajettais tästä eteepäi aika-ajot kello: 23 ja kisa sitten 23:30, niin alkais tasottumaan kummasti toi ajelu, eikä kaikki pääsis nii helposti mua karkuun, saati Hippulathei_Suomea :D
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Mutta mitäs sanoisitte, josko ajettais tästä eteepäi aika-ajot kello: 23 ja kisa sitten 23:30, niin alkais tasottumaan kummasti toi ajelu, eikä kaikki pääsis nii helposti mua karkuun, saati Hippulathei_Suomea :D

Silloinhan te olisitte vielä pahemmassa kunnossa. :rolleyes:

Mitäs jos alettais ajaman sunnuntaisin klo 06.00? Silloin pääsis todelliset virtuoosit näyttämään kyntensä. :p
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Silloinhan te olisitte vielä pahemmassa kunnossa. :rolleyes:

Mitäs jos alettais ajaman sunnuntaisin klo 06.00? Silloin pääsis todelliset virtuoosit näyttämään kyntensä. :p

No eihän se mua ja Hippulaa haittaa, saatas kato muitaki puleja silloin radalle ;)

Ei kannata sunnuntaina toho aikaa, ite olin tänääki hereillä pirteenä, ni saisin etulyänti aseman ;)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Näin äkkiseltään miettitynä tuo ajan myöhäistäminen noin paljon aiheuttaa todennäköisesti sen että ainakin ite joudun viikkokohtaisesti miettimään että osallistunko kisaan vai en.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Näin äkkiseltään miettitynä tuo ajan myöhäistäminen noin paljon aiheuttaa todennäköisesti sen että ainakin ite joudun viikkokohtaisesti miettimään että osallistunko kisaan vai en.

Jaa kuin nii, eikös perjantaisin tohon aikaa porukka ota riiläks sekä kuppia ja pelaa GT5:Sta. Eihän meillä täällä oo mitää muutaka tekemistä ku pelaamista ;)
Ja mä heitin ton vaa sen takia, että saadaa lähtöruudukko täytee känniläisiä :D
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

No se on vähän perjantaikohtaista, kuten kirjoitin. Kyllä tossa monesti on käynyt niin että pe ja la iltoina on kymmenen jälkeen saanut etsiä peliseuraa mikäli ite on ollu linjoilla. Ja esim tänä perjantaina mulla jäis kisa väliin jos se tosiaan olisi tuolla puolenyön paikkeilla.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Dodi, se ois tänää Lakuna Segassa ralliharkat tossa klo 21 tienoilla. Joten etköhän säki sinne tuu :p
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Pitäis kyllä kun tällä viikolla en oo yhtään ajanut. Ongelma vaan on se että eilenkin nukahdin istualtani tossa 1800 aikaan sohvalle ja illalla taisin mennä nukkumaan jo klo 2200 jälkeen. Kuumetta ei enää tällä viikolla ole ollut, yskää kylläkin, mutta silti tuo virus tai mikä lie vie voimat aika tehokkaasti. Tarkotus siis mennä tänäänkin ajoissa nukkumaan jotta pystyy edes jotenkuten sen kisan huomenna ajamaan.

Tää muuten taitaa olla ainut viikko viimesen 3kk:n aikana että viikolle osuu 4 päivän pelitön jakso. Yleensä arkipäivisin on tullu pelatua 2-4 päivänä ja tauot on ollu vissiin mas 2 päivää.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Mites onko tiedossa vielä ajaako kaikki vai pääseekö varakuskit pöristelee?
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Mites onko tiedossa vielä ajaako kaikki vai pääseekö varakuskit pöristelee?

Veikkaan, että Eskon pitää olla taas nukkumassa pikkukakkosen jälkeen, joten eiköhän ainakin yksi varakuski pääse ajelemaan :)

Niin ja tuossa 21 tänään teen harkkahuoneen jonne mahdollisimman moni saisi tulla mukaan.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Jos ei mitään ihmeellistä tapahdu niin kyllä minä ainakin olen illan kisaan tulossa. Jos vähääkään on ajokunnossa (kuten viikko sitten kuumetta 38,5) niin ei sitä kannata ilmatteeksi muille pisteitä antaa ja jäädä ite nollille.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Juu, kaikki vain joukolla kännää, eiku ajamaan :D
Mitäs mieltä ootte, jos laskettais PP:tä tähän kisaan, kun 552:lla voi Fordilla ja sitikalla ajaa maksimi siivillä, joten on ylivoimaisia, kuten harkassa sitikka eilen oli...
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Juu, kaikki vain joukolla kännää, eiku ajamaan :D
Mitäs mieltä ootte, jos laskettais PP:tä tähän kisaan, kun 552:lla voi Fordilla ja sitikalla ajaa maksimi siivillä, joten on ylivoimaisia, kuten harkassa sitikka eilen oli...
Kannatan pp-rajan laskua (540?)...
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

joku 530-540 olis aika hyvä raja, ehkä jopa vieläkin pienemmäksi.Pitää ny toivoo ettei netti pätkäse poikki kesken kisan kuten eilen harkoissa kävi:(
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Ford Focus RS WRC 07 '08 performance points-raja on 543 minimi downforceilla,joten tuon yli ei ainakaan rajan pitäis olla (en tiedä mikä on tilanne muilla automalleilla).:confused:
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Pitää varmaa meitsin miettiä tota Fokuksen ostoa ja vaihtoa siihen...
Nimimerkillä: Tylsistynyt Suulperi :D
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Mulla ei muistaakseni siipien muuttaminen vaikuta juurikaan PP:hen ja jos joutuu 10PP:tä ottaa tehoista pois niin se on jotain 30HP luokkaa. Mietin vaan että onkohan tuosta autosta sitten enää mihinkään... no sen näkee illalla... harjotteleminenkin on vielä tekemättä.

Niin ja se ihan unohtu, että tosta Focuksesta on jo nyt joutunut käyttää teho rajoitinta kun se ei oo muuten menny PP rajoihin.
 
Ylös Bottom