Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RILE79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

Itsellä vielä peli pelaamatta, yllätys yllätys, Opitaa vastaan. Ollut muut pelit pelattuna jo aika pitkään. Silloin harvoin, kun Opita on ollut linjoilla, yritin haastaa 2-3 kertaa, muttei sitten ehtinyt vaikka änäriä pelasikin. Omalla kohdalla ilmeisesti aika merkityksetön peli, ellei Opita pelaa omia pelejään pois. Ihan periaatteen vuoksi, en enää itse jaksa haastella, jos ei kerran pelit kiinnosta. Sen verran tullut jo kokemusta näistä tyypeistä, joilla ei ole sitä 20 min aikaa, jonka peli vaatii.

Voidaan tiätty myös vähä antaa lisäaikaa peleille jos tarpeen? tosin opitan pelit ollut pitkään jo samoissa! opitalla myös paikka näillä näkymin sääleissä eli se joka saa sen vastaan voi päästä suoraan jatkoon, jos hän ei saavu pelaan?

Sitten yksi vaihtoehto ois myös luov.voittojen sijaan, että jätetään vaan pelaamatta ne pelit mitä ei saada pelattua tänään ja mennään sen hetkisen taulukon mukaan plejareihin?

Voidaan tiätty myös vähä antaa lisäaikaa peleille jos tarpeen? tosin opitan pelit ollut pitkään jo samoissa! opitalla myös paikka näillä näkymin sääleissä eli se joka saa sen vastaan voi päästä suoraan jatkoon, jos hän ei saavu pelaan?

Sitten yksi vaihtoehto ois myös luov.voittojen sijaan, että jätetään vaan pelaamatta ne pelit mitä ei saada pelattua tänään ja mennään sen hetkisen taulukon mukaan plejareihin?

Kaikista reiluin ois opitaa vastaa pelattujen pelien mitätöinti jos sulla vaan olis ne tulokset tiedos? nää kaks muuta vaihtoehtoo luovutus/pelaamatta jättäminen muuttaa sarjatilannetta epäreilusti esim miksa kohdalla toisesta hyötyy ja toisesta taas ei vaan joutuu kärsijäksi eli kiteytettynä jos pelit nollataan niin kenelläkää ei pitäs olla valittamista kun kukaan ei saa pistettäkää. Mutta koska tämä ei välttämättä ole mahdollista niin mun mielestä järjestäjä päättää ja sillä mennää. :)

Kaikista reiluin ois opitaa vastaa pelattujen pelien mitätöinti jos sulla vaan olis ne tulokset tiedos? nää kaks muuta vaihtoehtoo luovutus/pelaamatta jättäminen muuttaa sarjatilannetta epäreilusti esim miksa kohdalla toisesta hyötyy ja toisesta taas ei vaan joutuu kärsijäksi eli kiteytettynä jos pelit nollataan niin kenelläkää ei pitäs olla valittamista kun kukaan ei saa pistettäkää. Mutta koska tämä ei välttämättä ole mahdollista niin mun mielestä järjestäjä päättää ja sillä mennää. :)

Tää on aika hauskaa, koska liigasta poistaminen ajaa tismalleen saman asian. Kukaan ei saa yhtään pistettä opitasta :D

Tää on aika hauskaa, koska liigasta poistaminen ajaa tismalleen saman asian. Kukaan ei saa yhtään pistettä opitasta :D

Tässä nyt vaan se kun jo kaks liigaa tähän systeemiin ja sieltä vanhasta jo muutama lähtenny!

Eli en lähde tohon leikkiin! opita vois tiätty laittaa viestiä että ehtiskö pelata jos annettais vaikka viikonloppu aikaa pelata pelit pois?

Ei muutakun pihalle liigasta vaan kun ei määräaikaan ole saanut pelattua ja ei aktiivisuutta hirveästi ole ollut!

Pari suht simppeliä vaihtoehtoa:

Opitaa vastaan pelatut pelit mitätöidään.. Se on siis pelannut 9 peliä, gendik ja porsse ja rile voittanut sen ja minä ja rp ainakin hävinnyt, vielä tarvisi neljän pelaajan tiedot miten mennyt pelit opitaa vastaan...

Toinen vaihtoehto että opita liigasta pois ja nykyinen sarjataulukko jää voimaan, johtuen siitä kun uudet kokoonpanot tulivan ja liian vaikea selvittää pelattuja pelejä.. Tämä tietysti hieman epäreilu joitakin kohtaan mutta mielestäni näin jos ei nuo 4 opitaa vastaan pelannutta saada selville tuloksineen...

EDIT: Olis kiva saada liiga jo eteen päin!

Jos nuo opitan otteluiden tulokset saadaan kaikilta niin asia ois selvä eli mitätöidään ne!

Siirretään nyt runkosarjan lopetus huomiselle niin kaikki saa aikaa ilmoittaa tulokset tänne niin päivitän taulukon!

Opita tiätty voi itsekin ilmoittaa ne jos lukee täällä viestejä!

Sitähän mä just tarkotin poistettaessa kun tuloksetkin mitätöityy, sorry kun en kirjottanu tarpeeks selkeesti:D

Sitähän mä just tarkotin poistettaessa kun tuloksetkin mitätöityy, sorry kun en kirjottanu tarpeeks selkeesti:D

Tiätty tuo Season 3b osalta ihan selkee että jos opitan poistan niin mitätöityy tulokset, mutta entä Season 3 puolella siellä enää 12 mukana ja opitalla siellä tilastot 3-2-0 onko varmaa että mitätöityy sieltä kaikkien osalta kun kaikki ei siellä enää ole?

En nyt kattonu ketkä kaksi sieltä on lähtenny?

Tiätty voin kokeilla tätä ja katsoa miten menee?

Poistin nyt opitan molemmista liigoista ja poistin myös koko Season 3 liigan eli nyt siellä vain Season 3b-liiga!

Taisi olla moiski ja tomba jotka olivat jo lähteneet aikasemmin sieltä Season 3-liigasta se vähä sekotti asiaa, mutta 3b-liigan puolella asia ok!

Vähän vielä epäselvä tilanne, mut jatkan täs nukutun yön jälkeen päivitystä!

Pyrin siihen, että lauantaina taulukko selvä, että voidaan aloittaa sääliplejarit!

Jos tästä mitään apua on, niin muistaakseni hävisin opitalle numeroin 5-2 :)

Tässä sääliplejarisijoilla olevat pelaajat;

osmose_76 - SaiPa 5-6-2 12 epäselvä!
rile79 - Tappara 6-6-0 12
samitzuFIN - KalPa 4-7-1 9
Jani1986 - Lukko 4-7-1 9

osmose muistatko voititko opitan vai tuliko häviö? sitten pitäs olla selvä!

Maalieroja en nyt pysty päivittään, mut sen muistan että mulla ollu huonompi kuin osmosella! mites muistaako samitzu ja jani kummalla huonompi vai mennäänkö tuolla taulukolla?

Tuon mukaan sääliplejarit olisi:
osmose_76 - jani1986
rile79 - samitzuFIN

Pudotuspelejä pelataanki uudessa liigassa. Kokoonpanopäivitykset tullu.

Tässä sääliplejarisijoilla olevat pelaajat;

osmose_76 - SaiPa 5-6-2 12 epäselvä!
rile79 - Tappara 6-6-0 12
samitzuFIN - KalPa 4-7-1 9
Jani1986 - Lukko 4-7-1 9

osmose muistatko voititko opitan vai tuliko häviö? sitten pitäs olla selvä!

Maalieroja en nyt pysty päivittään, mut sen muistan että mulla ollu huonompi kuin osmosella! mites muistaako samitzu ja jani kummalla huonompi vai mennäänkö tuolla taulukolla?

Tuon mukaan sääliplejarit olisi:
osmose_76 - jani1986
rile79 - samitzuFIN

voitin vaikka olin lievästi sanottuna alakynnessä... oisko päättyny 3-0 tai 3-1

voitin vaikka olin lievästi sanottuna alakynnessä... oisko päättyny 3-0 tai 3-1

Selvä! vähä muuttu sitten nuo sääliplejariparit!

Nyt sääliplejarit selvillä:
rile79 - Jani1986
osmose_76 - samitzuFIN

paras kolmesta

Luon tänään viä uuden liigan päivitysten takia ja sitten voi alottaa plejarit

1 voitto enemmä nii olisin päässy sääleihin...mutta seuraaval kiekal aika kova vastus olis ollu.. oikeestaan tekemätön paikka...saa olla tuurii et voittaa:D

Ylös Bottom