Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Osmosen kanssa matsattu, vielä olisi moiski jäljellä.
Voidaan tiätty myös vähä antaa lisäaikaa peleille jos tarpeen? tosin opitan pelit ollut pitkään jo samoissa! opitalla myös paikka näillä näkymin sääleissä eli se joka saa sen vastaan voi päästä suoraan jatkoon, jos hän ei saavu pelaan?
Sitten yksi vaihtoehto ois myös luov.voittojen sijaan, että jätetään vaan pelaamatta ne pelit mitä ei saada pelattua tänään ja mennään sen hetkisen taulukon mukaan plejareihin?
Kaikista reiluin ois opitaa vastaa pelattujen pelien mitätöinti jos sulla vaan olis ne tulokset tiedos? nää kaks muuta vaihtoehtoo luovutus/pelaamatta jättäminen muuttaa sarjatilannetta epäreilusti esim miksa kohdalla toisesta hyötyy ja toisesta taas ei vaan joutuu kärsijäksi eli kiteytettynä jos pelit nollataan niin kenelläkää ei pitäs olla valittamista kun kukaan ei saa pistettäkää. Mutta koska tämä ei välttämättä ole mahdollista niin mun mielestä järjestäjä päättää ja sillä mennää.![]()
Tää on aika hauskaa, koska liigasta poistaminen ajaa tismalleen saman asian. Kukaan ei saa yhtään pistettä opitasta![]()
Tää on aika hauskaa, koska liigasta poistaminen ajaa tismalleen saman asian. Kukaan ei saa yhtään pistettä opitasta![]()
Sitähän mä just tarkotin poistettaessa kun tuloksetkin mitätöityy, sorry kun en kirjottanu tarpeeks selkeesti![]()
Jos tästä mitään apua on, niin muistaakseni hävisin opitalle numeroin 5-2![]()
Tässä sääliplejarisijoilla olevat pelaajat;
osmose_76 - SaiPa 5-6-2 12 epäselvä!
rile79 - Tappara 6-6-0 12
samitzuFIN - KalPa 4-7-1 9
Jani1986 - Lukko 4-7-1 9
osmose muistatko voititko opitan vai tuliko häviö? sitten pitäs olla selvä!
Maalieroja en nyt pysty päivittään, mut sen muistan että mulla ollu huonompi kuin osmosella! mites muistaako samitzu ja jani kummalla huonompi vai mennäänkö tuolla taulukolla?
Tuon mukaan sääliplejarit olisi:
osmose_76 - jani1986
rile79 - samitzuFIN
voitin vaikka olin lievästi sanottuna alakynnessä... oisko päättyny 3-0 tai 3-1