Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RILE79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

On mullakin perhettä mutta koitetaan jaksaa tänään valvoo ja pelata nuo pelit. Mutta jos vaan millään pääset jo ysin jälkeen pelaamaan niin aina parempi :rolleyes:

Hienoa! Ysiä en pysty lupaamaan mutta kympiltä yritän päästä kehiin jos suinkin mahdollista. Varmasti tulen linjoille heti kun ehdin, voit olla varma ettet odota turhaan. Helpompaa näin ku saadaan sit 2 kärpästä yhdellä iskulla!

Taulukko päivitetty!

Onnea gendlikille runkosarjan voitosta!

Taulukossa nyt myös merkitty paljon pelejä jäljellä!

Pelatkaa pelit pois niin päästään plejareihin!

Aikaa on torstaihin asti ja plejarit alkavat joka tapauksessa perjantaina!

Hienoa! Ysiä en pysty lupaamaan mutta kympiltä yritän päästä kehiin jos suinkin mahdollista. Varmasti tulen linjoille heti kun ehdin, voit olla varma ettet odota turhaan. Helpompaa näin ku saadaan sit 2 kärpästä yhdellä iskulla!

Toisen turneen pelin Moiski jaksoi, muttei sit tätä :(. Harmi sillä seuraavaa sopivaa matsin ajankohtaa voi olla hankalaa löytää... olisit nyt vaan sen 20min jaksanu kun kerran jo valvoit. Okei se EA kikkaili mutta olispahan ollut alta pois tämäkin. Mulla voi olla että TI ja KE pelit alkaa n. 23 aikaan ja TO mahdollisesti vähän aiemmin... aamupäivällä käy kaikki aamut välillä 9-11.30 ja joskus iltapäivisin... Miten edetään Moiski??

Täällä oltais linjalla opita ja Moiski jos kiinnostaa nuo matsit pelata alta pois. Laittakaa viestiä psn kautta mulle!!

E. Eipä näy eikä kuulu kumpaakaan...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Moiski on paikalla tänään ja huomenna klo 21 -23 jos on vastustajia kuulolla

Näyttäis ettei pelejä pelattu vähään aikaan! koittakaa saada pelit pois alta!

Opitalla jopa 4 peliä pelaamatta!

Näyttäis ettei pelejä pelattu vähään aikaan! koittakaa saada pelit pois alta!

Opitalla jopa 4 peliä pelaamatta!

Oon koittanu pairia aina välillä haastaa, viimeksi tänään mutta taitaa olla muut matsit menossa. Se oiskin viiminen peli.

Me pelattiin tuo keskinäinen matsi Moiskin HIFK:a vastaan pois just äsken (8-1 JYP vei). Opitan suhteen alkaa olla luovuttanu olo kun ei mies oo koskaan onlines eikä ole itse ehdottanut kertaakaan yhteistä peliaikaa...

Vituttaa ku mulla mahis olla runkkarin 3 jos voitan opitan, oltais jamskun kans samoissa pongoissa, yhtä paljo voittoja ja mulla parempi maaliero. Olisko 3-0 luovutusvoitto kaikille jotka ei opitaa vastaan oo pelannut jos miestä ei huomiseen mennessä näy??

Olisko 3-0 luovutusvoitto kaikille jotka ei opitaa vastaan oo pelannut jos miestä ei huomiseen mennessä näy??

Joo olisi hyvä idea! myös kaikkiin muihin peleihin jotka jää pelaamatta niin aktiivisempi saa 3-0 luovutusvoiton!

Sanotaan että huomiseen klo 22 asti aikaa! Laittakaa kaikki mitkä pelit pelaamatta niin saan sitten taulukkoon merkittyä tulokset!

Oon koittanu pairia aina välillä haastaa, viimeksi tänään mutta taitaa olla muut matsit menossa. Se oiskin viiminen peli.

Älä ny kokonaan mun syyksi pistä:D, kyllä minäkin sua kyselin toissa päivänä pelaamaan.
Tänään 16.30-22.00 aikaan pelaamassa moiski ja Osmo.

Joo olisi hyvä idea! myös kaikkiin muihin peleihin jotka jää pelaamatta niin aktiivisempi saa 3-0 luovutusvoiton!

Sanotaan että huomiseen klo 22 asti aikaa! Laittakaa kaikki mitkä pelit pelaamatta niin saan sitten taulukkoon merkittyä tulokset!

Mitä, ai ennen nää on poistettu liigoista ja tulokset on mitätöity mut nyt täällä jaetaanki pisteitä pelaamattomista peleistä just joo. tarkotan tällä sitä et kaikiavastaa kun on pelattuna tulokset jää voimaan on reilumpaa kun että jaetaa osalle pelaamattomista peleistä pisteitä. Oon sitä mieltä et pisteet ansaittava pelaamalla tai sitten ei kellekää pisteitä mut noi armo pisteet on ihan perseestä.

Mitä, ai ennen nää on poistettu liigoista ja tulokset on mitätöity mut nyt täällä jaetaanki pisteitä pelaamattomista peleistä just joo. tarkotan tällä sitä et kaikiavastaa kun on pelattuna tulokset jää voimaan on reilumpaa kun että jaetaa osalle pelaamattomista peleistä pisteitä. Oon sitä mieltä et pisteet ansaittava pelaamalla tai sitten ei kellekää pisteitä mut noi armo pisteet on ihan perseestä.

No mitenkäs ajattelit selvittää sen, että keitä vastaan ja millä tuloksilla opita on pelannut kun ne ottelutulokset ei näy välttämättä enää siellä liigassa + ne on vielä kahden eri liigan tilastoissa noi matsit. Pisteiden nollaaminen kun ei riitä vaan myös maalierot pitää korjata kaikilta jotka opitaa vastaan pelanneet. Kaunis ajatus ja ymmärrän pointin, mutta käytännössä mahdoton toteuttaa ellei sit rilellä ole jokaisen ottelun tulokset jossain muualla ylhäällä? Se kun ei taida auttaa että vaan poistat liigasta, vaikka itse olen sitä mieltä että opitalla ei asiaa myöskään pleijareihin vaan sieltä viivan alta seuraava mukaan. Toki jos tuo onnistuu toteutuksen puolesta niin mulle käy, mutta oikein toi homma pitää hoitaa.

No mitenkäs ajattelit selvittää sen, että keitä vastaan ja millä tuloksilla opita on pelannut kun ne ottelutulokset ei näy välttämättä enää siellä liigassa + ne on vielä kahden eri liigan tilastoissa noi matsit. Pisteiden nollaaminen kun ei riitä vaan myös maalierot pitää korjata kaikilta jotka opitaa vastaan pelanneet. Kaunis ajatus ja ymmärrän pointin, mutta käytännössä mahdoton toteuttaa ellei sit rilellä ole jokaisen ottelun tulokset jossain muualla ylhäällä? Se kun ei taida auttaa että vaan poistat liigasta, vaikka itse olen sitä mieltä että opitalla ei asiaa myöskään pleijareihin vaan sieltä viivan alta seuraava mukaan. Toki jos tuo onnistuu toteutuksen puolesta niin mulle käy, mutta oikein toi homma pitää hoitaa.

Jep oon samaa mieltä et oiken toi homma pitää hoitaa ja jos ei tulosten mitätöinti onnistu niin sitten se on luovutus voitoilla mentävä mikä on kyllä väärin koska ei pelaamalla ansaittu + joku voi käyttää taktikointia kun ei kannata enää "keretä" pelata vaikka toinen haluiskin pelata ennen aikarajaa kun varmat pisteet tulossa enkä nyt tarkottanut teikäläistä vaan yleisesti jatkossa jos tällänen käytäntö voimassa liigoissa niin tuo omat ongelmansa :o

Jep oon samaa mieltä et oiken toi homma pitää hoitaa ja jos ei tulosten mitätöinti onnistu niin sitten se on luovutus voitoilla mentävä mikä on kyllä väärin koska ei pelaamalla ansaittu + joku voi käyttää taktikointia kun ei kannata enää "keretä" pelata vaikka toinen haluiskin pelata ennen aikarajaa kun varmat pisteet tulossa enkä nyt tarkottanut teikäläistä vaan yleisesti jatkossa jos tällänen käytäntö voimassa liigoissa niin tuo omat ongelmansa :o

Joo en mäkään tuota siis toimintamalliksi jatkossa suosittele, mutta tosiaan sit TJ:llä täytyy olla jossain ylhäällä kaikkien otteluiden tulokset, jotta voidaan homma hoitaa tolla pois potkimisella. Perseestä ylipäänsä että jengi tulee näihin liigoihin ja sit ei kuulu tyypistä mitään. Vituttaa aina tasan yhtä paljon kun ei ole ensimmäinen kerta eikä varmaan viimeinen kun täytyy näitä juttuja miettiä:(.

Joo kyllähän lähtökohtasesti pitäs näille keskeyttäjille ja todella epäaktiivisille vässyköille surutta antaa kenkää ja mustalle listalle kun aktiivisiakin löytyy liigallinen suht helposti niin ei tarvis näitäkää puida tappi otassa. :mad:

Periaatteessa pystyy potkimaan ulos, vaatii vaan rileltä työtä että saa maalierot oikein... Miulle käy kumpi vaan ratkaisu(ps. yks voitto vähemmän jos potkitaan ulos :p )

Eihän tää kivaa ole :mad: mut en enää täs vaiheessa potki ketään pois!

Pelatkaa pelit tänään niin ei tarvii jakaa luov.voittoja!

Vähä menny kovaksi tämä järjestäminen täs lopus, mut koitetaan nyt jotenkin ajaa kausi läpi!

Ylös Bottom