Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RILE79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

Opita miks lähdit äsken pelistä pois?

Peli merkittiin mulle 3-0, mut kyl tuo täytyy uusiksi ottaa! mikä pvä ja aika sulle sopii peli?

Joo tosiaan pelin ollessa 1-0 mulle ekassa erässä, ehdotin sulle yhteistä lopetusta! Kun meidän vauva heräs itkee ja meikä ryntäs pientä lohduttaa, siitä syystä loikin kesken matsin. PAHOITTELEN!! Mun puolesta saat pitää ton 3-0 voiton.

Miksa81:

Yleensä pyrin vastaamaan heti viesteihin, ellen ole pelissä sillon en kesken matsin vastaa viesteihin!!
Eiköhän mekin saada peli pelattuu...
Yritän jatkossa vastata viesteihin.

797206.jpg

Runkosarjan voittaja ratkeaa ottelussa Pelicans - Jokerit

Molemmat joukkueet ovat pelanneet huikean runkosarjan ja jommankumman joukkueen 12 ottelun voittoputki tulee katkeamaan.

Pelicansin päävalmentaja Juhani ''Aurinkokuningas'' Tamminen kommentoi tulevaa vastustajaansa vähäsanaisesti.
''Tiukka peli tulossa, pitää pystyä vastaamaan vastustajan kovaan liikkeeseen omalla kovalla liikkeellä ja pystyä pelaamaan omaa peliään. Joukkueen ulkomaanvahvistuksilta odotetaan kovaa pelillistä panosta tähän otteluun.'' Viitaten erittäin todennäköiseen runkosarjan pistepörssin voittajaan Mike Yorkiin(12pp 15+12) sekä ykkösketjun kahteen muuhun palaseen, Dwight Helmiseen ja Jakub Sindeliin.

Pelicansin kokoonpanot illan otteluun

Mike York - Dwight Helminen - Jakub Sindel
Jan Latvala - Jyri Marttinen

Vili Sopanen - Matias Loppi - Marko Jantunen
Joonas Jalvanti - Jani Forsström

Teemu Rinkinen - Jarkko Immonen - Antti Tyrväinen
Joonas Hurri - Juha Uotila

Kari Sihvonen - Tommi Paakkolanvaara - Marko Pöyhönen

Niko Hovinen
Joonas Kuusela

Nähdäänkö pelissä tätä

loppijuhlii_jokerit_0.jpg

vai tätä?

1135251975342.jpeg

Joo tosiaan pelin ollessa 1-0 mulle ekassa erässä, ehdotin sulle yhteistä lopetusta! Kun meidän vauva heräs itkee ja meikä ryntäs pientä lohduttaa, siitä syystä loikin kesken matsin. PAHOITTELEN!! Mun puolesta saat pitää ton 3-0 voiton.

Okei, ihmettelin et mites johtoasemassa pyysit lopetusta ja ajattelin että pelataan nyt vaan peli loppuun!

Kiitos nyt voitosta vaikka en sitä näin toivo koskaan saavani!

Mites teiän muitten ohjaimet on kestäny? ite ostin marraskuunlopussa kaks uutta dualia ja nyt hajos niistä viimenenki välillä ei tottele ohjausta ja välillä esim syöttää vaikka ei yritäkkää syöttöä ja kaikenhuippuna vasemmasta tatista vaihtaa taktiikoita koko ajan ***** hieno pelata kun ei tiedä mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitää. toisesta on vasen tatti sökö, kyllä noitten mun mielestä pitäs kauemmin kestää kun hätäsee 4kk Niin et moiskille tiedoks et toi meiän peli nyt vähän venyy kun yritän(rahat vähissä) saada uuden ohjaimen mut onneks oon saanu sentää muut jo pelattua.

Mites teiän muitten ohjaimet on kestäny? ite ostin marraskuunlopussa kaks uutta dualia ja nyt hajos niistä viimenenki välillä ei tottele ohjausta ja välillä esim syöttää vaikka ei yritäkkää syöttöä ja kaikenhuippuna vasemmasta tatista vaihtaa taktiikoita koko ajan ***** hieno pelata kun ei tiedä mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitää. toisesta on vasen tatti sökö, kyllä noitten mun mielestä pitäs kauemmin kestää kun hätäsee 4kk Niin et moiskille tiedoks et toi meiän peli nyt vähän venyy kun yritän(rahat vähissä) saada uuden ohjaimen mut onneks oon saanu sentää muut jo pelattua.

Takuuseen pitäisi mennä... itselläkin hajosi parissa kuukaudessa edellinen ohjain, juurikin tuo taktiikoiden vaihtorumba alkoi vasemmasta tatista...

Runkosarjan tilanne päivitetty!

Gendlik ja Porsse tasoissa ja enää se keskinäinen taisto pelaamatta! odotettavissa huikea kiekko-taisto :D

Keskikastissa on vielä paljon avoimia sijoituksia!

Takuuseen pitäisi mennä... itselläkin hajosi parissa kuukaudessa edellinen ohjain, juurikin tuo taktiikoiden vaihtorumba alkoi vasemmasta tatista...

Miten mun pitäs toimia tuon takuu hommelin kanssa?(kehen yhteydessä myyjään\valmistajaan ym..)

Ei oikein etene tämä turnaus. Itse ollu paikalla n.klo 21 aikoihin eikä ketään joita vastaan ois pelaamatta pelejä. Turnauksen järjestäjä vois ruveta kohta vaatimaan hieman aktiivisuutta että sais pelit pois

Ei oikein etene tämä turnaus. Itse ollu paikalla n.klo 21 aikoihin eikä ketään joita vastaan ois pelaamatta pelejä. Turnauksen järjestäjä vois ruveta kohta vaatimaan hieman aktiivisuutta että sais pelit pois

eilenkii just 15min si olit menny pois :D.. mut tänään jos satuttas samaan aikaa...15-> olen linjoilla johonki asti, jos sillon sattuis linjoille

Nyt on HPK pelit pelattu runkosarjassa! HPK - HIFK 3-2

Hyvä mieli lähtee kesälomille:D

Olen kyllä huomannu et ny pelien pelaaminen hidastunu, mut turnauksen aikataulun mukaisesti pelit pelattava 31.3.

Katson huomenna tarkemmin keillä pelejä jäljellä ja sitten ehk pientä hoputusta jos on tarvetta? Tiätty saa pelata pelit mahd. nopeesti pois!

JYP:llä jäljellä vielä Moiskin HIFK ja opita81:n TPS. Oon valmiudessa tarvittaessa 13-15.30 (jos laitatte tänne viestiä) ja sit illalla ku ehdin. Ennen 22 en tuu ehtimään paikalle... Mites teille kävis??

E. Moiskin kanssa voitas ottaa tuo mm-esikisaturnauksenkin matsi pois ku ei oikeen koskaan osuta samaan aikaan linjalle?? Jos koetat jaksaa valvoa ja venyä aikataulun kanssa, niin äkkiähän nuo on pelattu. Mulla kun on perhettä niin ruudun ääreen ei vaan pääse aikaisemmin (telkku käytössä, lapset laitettava nukkumaan jne.) Toivottavasti ymmärrät. Kuitenkin 11 matsia kasassa, joten valtaosa pelaajista taitaa pelata myöhällä...

Viimeksi muokannut moderaattori:

JYP:llä jäljellä vielä Moiskin HIFK ja opita81:n TPS. Oon valmiudessa tarvittaessa 13-15.30 (jos laitatte tänne viestiä) ja sit illalla ku ehdin. Ennen 22 en tuu ehtimään paikalle... Mites teille kävis??

E. Moiskin kanssa voitas ottaa tuo mm-esikisaturnauksenkin matsi pois ku ei oikeen koskaan osuta samaan aikaan linjalle?? Jos koetat jaksaa valvoa ja venyä aikataulun kanssa, niin äkkiähän nuo on pelattu. Mulla kun on perhettä niin ruudun ääreen ei vaan pääse aikaisemmin (telkku käytössä, lapset laitettava nukkumaan jne.) Toivottavasti ymmärrät. Kuitenkin 11 matsia kasassa, joten valtaosa pelaajista taitaa pelata myöhällä...

On mullakin perhettä mutta koitetaan jaksaa tänään valvoo ja pelata nuo pelit. Mutta jos vaan millään pääset jo ysin jälkeen pelaamaan niin aina parempi :rolleyes:

Ylös Bottom