Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tänään vois moiski pelailla klo 21 jälkeen
Opita miks lähdit äsken pelistä pois?
Peli merkittiin mulle 3-0, mut kyl tuo täytyy uusiksi ottaa! mikä pvä ja aika sulle sopii peli?
Joo tosiaan pelin ollessa 1-0 mulle ekassa erässä, ehdotin sulle yhteistä lopetusta! Kun meidän vauva heräs itkee ja meikä ryntäs pientä lohduttaa, siitä syystä loikin kesken matsin. PAHOITTELEN!! Mun puolesta saat pitää ton 3-0 voiton.
Tänään vois moiski pelailla klo 21 jälkeen
Mites teiän muitten ohjaimet on kestäny? ite ostin marraskuunlopussa kaks uutta dualia ja nyt hajos niistä viimenenki välillä ei tottele ohjausta ja välillä esim syöttää vaikka ei yritäkkää syöttöä ja kaikenhuippuna vasemmasta tatista vaihtaa taktiikoita koko ajan ***** hieno pelata kun ei tiedä mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitää. toisesta on vasen tatti sökö, kyllä noitten mun mielestä pitäs kauemmin kestää kun hätäsee 4kk Niin et moiskille tiedoks et toi meiän peli nyt vähän venyy kun yritän(rahat vähissä) saada uuden ohjaimen mut onneks oon saanu sentää muut jo pelattua.
Nukkumatti pirulainen iski jo yheksän aikoihin joten tänä iltana uus yritys pelailla
Mones aikaa linjoilla? pelataan pois tuo peli..
Sopiiko n.klo 21?
Takuuseen pitäisi mennä... itselläkin hajosi parissa kuukaudessa edellinen ohjain, juurikin tuo taktiikoiden vaihtorumba alkoi vasemmasta tatista...
Miten mun pitäs toimia tuon takuu hommelin kanssa?(kehen yhteydessä myyjään\valmistajaan ym..)
Ei oikein etene tämä turnaus. Itse ollu paikalla n.klo 21 aikoihin eikä ketään joita vastaan ois pelaamatta pelejä. Turnauksen järjestäjä vois ruveta kohta vaatimaan hieman aktiivisuutta että sais pelit pois
Ei oikein etene tämä turnaus. Itse ollu paikalla n.klo 21 aikoihin eikä ketään joita vastaan ois pelaamatta pelejä. Turnauksen järjestäjä vois ruveta kohta vaatimaan hieman aktiivisuutta että sais pelit pois
JYP:llä jäljellä vielä Moiskin HIFK ja opita81:n TPS. Oon valmiudessa tarvittaessa 13-15.30 (jos laitatte tänne viestiä) ja sit illalla ku ehdin. Ennen 22 en tuu ehtimään paikalle... Mites teille kävis??
E. Moiskin kanssa voitas ottaa tuo mm-esikisaturnauksenkin matsi pois ku ei oikeen koskaan osuta samaan aikaan linjalle?? Jos koetat jaksaa valvoa ja venyä aikataulun kanssa, niin äkkiähän nuo on pelattu. Mulla kun on perhettä niin ruudun ääreen ei vaan pääse aikaisemmin (telkku käytössä, lapset laitettava nukkumaan jne.) Toivottavasti ymmärrät. Kuitenkin 11 matsia kasassa, joten valtaosa pelaajista taitaa pelata myöhällä...