Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RILE79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

Vieläkö joku liigalaisista hereillä? JYP odottelee hallilla jos löytyis vastusta myöhäisillan vääntöön...

Aamulla olis JYP haastettavissa n. 9.00-11.30? Löytyiskö joku linjalle?

Harmi kun ei ihan tuo aika sovi! oon tulossa pvällä klo 13 jälkeen linjoille!
Oletko paikalla ennen klo 21?

Valitettavasti tuskin olen... yleensä pääsen kehiin vaan aamulla yllä olevaan aikaan ja sit myöhemmin illalla. Toki joskus poikkeuksia mutta pääsääntöisesti näin...

Pelattiin Tomba83:n kanssa uusintapeli, kun ensimmäinen pelin katkesi minun ollessa 2-0 johdossa. Uusi peli päättyi 9-1 voittooni. Joten tombalta siis kaksi pojoa pois ;)

Pelattiin Tomba83:n kanssa uusintapeli, kun ensimmäinen pelin katkesi minun ollessa 2-0 johdossa. Uusi peli päättyi 9-1 voittooni. Joten tombalta siis kaksi pojoa pois ;)

Okei! alotuspostiin päivitin tilannetta jossa tuo huomioitu!

olli1742_ ei ole vielä liittyny turnaukseen! koskas olet tulossa?

Hyvin on muuten liiga lähteny käyntiin! huomenna Tappara taas linjoilla ja tiedossa ainakin pelottava saipa :rolleyes: ainakin oikean sm-liigan mukaan!

Pyrin aina iltasin päivittään tuohon alotuspostiin sarjatilannetta!

Okei! alotuspostiin päivitin tilannetta jossa tuo huomioitu!

olli1742_ ei ole vielä liittyny turnaukseen! koskas olet tulossa?

Hyvin on muuten liiga lähteny käyntiin! huomenna Tappara taas linjoilla ja tiedossa ainakin pelottava saipa :rolleyes: ainakin oikean sm-liigan mukaan!

Pyrin aina iltasin päivittään tuohon alotuspostiin sarjatilannetta!

liityn liigaan huomenna tai viimeistään ylihuomenna

Saipalla lähteny liiga käyntiin ihan lennossa... kiittää ja kumartaa peleistä tän viikon osalta, vaihdan maisemaa viikonlopuksi joten jatketaan aikaisintaan sunnuntai-iltana... :cool:

PÄIVITYKSET taas pilannu liiga..ai prkl et voi ottaa pannuun...tuoss olis EA:lle pikkasen hiomista nhl12 ettei mee liiga kesken v'turalleen päivityksien takia...

PÄIVITYKSET taas pilannu liiga..ai prkl et voi ottaa pannuun...tuoss olis EA:lle pikkasen hiomista nhl12 ettei mee liiga kesken v'turalleen päivityksien takia...

Noniin pelätty juttu toteutui :(

Tein uuden liigan muuten sama mut nimi on SML Season 3b

Siellä jatkuu liiga!

Älkää poistuko vanhasta otan sieltä viä tilastot ja päivittelen tohon alotuspostiin taulukkoa kuten tähänkin asti!

olen linjoilla 20:asti ja sitten vielä 22 jälkeen. 4 peliä vielä pelaamatta. gendlik, mifoni, molski ja olli 1742. miten ootte vielä tänään linjoilla?

Moiski tulee ihan just linjoille ja en tiiä kuinka kauan oon paikalla

Ylös Bottom