Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RILE79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

Valitettavasti Blues ja olli joutuvat vetäytymään ohjaimen hajoamisen/lagittamisen vuoksi
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

Tänään en kerkiä pelaamaan. Sunnuntaina taas kerkiän pelamaan
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

Tänään Lukko haastettavissa klo.16 -->
Saapa nähä pääsiskö säälipleijareihin asti :D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

Eli poista se ollista oleva voitto! Hpk - Blues(Stinger79) 1-2

Kiitti tiukasta matsista!!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

Nyt olisi Jokerit haastettavissa koko loppuillan! Ei muuta kun kutsua tulemaan ne, ketkä eivät ole pelanneet vielä minua vastaan :cool:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

Mun ja mifonin pelikatkes toisessa erässä mun johdossa 0-1 joten otettii uus niin ton ekan pelin tuloksen saa mitätöidä:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

mites moiski ja stinger79 tänään linjoilla? mulla teitä vastaan vielä pelit pelaamatta.
Itse olen linjoilla varmaan klo 17 jälkeen.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

Eli poista se ollista oleva voitto! Hpk - Blues(Stinger79) 1-2

Kiitti tiukasta matsista!!

Päivitin taulukkoa äsken, varmista omalta kohdalta olenko muistanu otta huomioon!
Tullut niin paljon muutoksia että voi mennä sekasin ;)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

Eli nyt taas päivitetty taulukko jossa huomioitu myös mifonin ja jamsku pelin keskeytys,
mutta jos jossain on mielestään virhe niin ilmotelkaa niin tarkastellaan tilanne!

Lisäsin myös ratkaisun tasapiste-tilanteessa, kun huomasin et olin sen unohtanu!
Ratkaisu on sama mitä olen täällä pitäny muissakin omissa turneissani!

Itse olen tänään pelailemassa klo 21 jälkeen! opita, jani ja jamsku mulla viä pelaamatta!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

Katkes yhteys äsken jamskua vastaan kesken pelin ihan pelin lopusssa. jamskun johtaessa 11- 0. Pelin voi siis merkata jamskun voitoksi 11-0.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

jamskua vastaan eka peli katkesi eka erän alussa, merkittiin jamskulle 3-0, pelattiin uusi peli, jamskulle 6-1... eli tuo 3-0 jamsku-osmose on mitätön
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

Katkes yhteys äsken jamskua vastaan kesken pelin ihan pelin lopusssa. jamskun johtaessa 11- 0. Pelin voi siis merkata jamskun voitoksi 11-0.

Tulos näkyy olevan siellä 11-0 eli aiheuta toimenpiteitä!

samitzu ja rp ovat ny pelanneet kaikki pelinsä!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

jamskua vastaan eka peli katkesi eka erän alussa, merkittiin jamskulle 3-0, pelattiin uusi peli, jamskulle 6-1... eli tuo 3-0 jamsku-osmose on mitätön

Joo otan tämän huomioon kun päivitän taas taulukkoa!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

Pahoittelut että olen ollu huonosti tavoitettavissa liigahaasteille. Aika vähän ehdin käyttää pleikkaa vkonloppuna ja sit ku käytin niin oli toisen liigan pleijarit menossa. Tällä viikolla olen linjoilla aamuisin 9-11.30 (tää päivä pois lukien) ja myöhäisillassa heti kun ehdin (yleensä 22.30-23). Joskus myös iltapäivällä 12.30-15. Klo 15-22 olen tosi harvoin koneella. Puolet liigasta mulla tahkomatta, mutta eiköhän nuo aika äkkiä ole pelattu.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

Opitaa vastaa jälellä peli mut sil ei oo meikän kannalta panosta. ulkona pleikkareista ku lintulauta...:mad:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

Opitaa vastaa jälellä peli mut sil ei oo meikän kannalta panosta. ulkona pleikkareista ku lintulauta...:mad:

Joo mut pelaa vaan ja opitalle sillä on merkitystä ja muille et miten tulee plejarit sitten opita taistelee viä kuuden joukkoon pääsystä!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

Joo mut pelaa vaan ja opitalle sillä on merkitystä ja muille et miten tulee plejarit sitten opita taistelee viä kuuden joukkoon pääsystä!

Juu tottakai pelaan ja yritetään laittaa hanttiin jos vaan mahollista :) (ollu opitaa vastaan aika mollivoittosta meikän peli)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

Vielä ois mulla yks peli pelaamatta! Opita koskas pelataan? oon täs viä hetken paikalla jos kerkeet vaikka heti?

Mites huomenna sopis jos ei enää kerkee?
 
Ylös Bottom