Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RILE79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

loppu se saipan lento ku alko tulemaa pelimiehiä vastaa... gendlikiä vastaa ei yhtää kutia puoleentoista erään... ja miksaa vastaan onnistuin sössimää 2-0 johdon 2-4 tappioks... :confused:
no koittaa saipalle perinteisesti aikanen kesäloma ku lähetää säälipleijareiden kautta lauluun... :D

pairia vastaan vielä matsi (tietää miten siinä käy) :D, sit ois runkkari pelattu

loppu se saipan lento ku alko tulemaa pelimiehiä vastaa... gendlikiä vastaa ei yhtää kutia puoleentoista erään... ja miksaa vastaan onnistuin sössimää 2-0 johdon 2-4 tappioks... :confused:
no koittaa saipalle perinteisesti aikanen kesäloma ku lähetää säälipleijareiden kautta lauluun... :D

pairia vastaan vielä matsi (tietää miten siinä käy) :D, sit ois runkkari pelattu

Mä johdin jania vastaan 4-2, mut hävisin 4-6! Tapparalla sama vika että on nyt menny vähä alamäkeä loppukausi hyvän vaiheen jälkeen!

Voidaan jopa osmose tulla vastakkain sääleissä! tiukkaa tosin on niil sijoilla!

Lukolla on ollu aika tasaisen hankala kausi. Tuntuu vaan että kiekko ei pysy jätkien lavoissa ja sitten jos pysyy, niin sitte molari ja puolustajat huitelee menemään ihan missä sattuu :D

Onneks tosiaan sain puristettua tapparasta voiton, niin katkes jo aika pitkäks venyny tappioputki :) Sen oon huomannu että ottelun viimeinen minuutti on ollu tosi vaikeeta aikaa! Monta tappioo tullu silleen että pääsee 3. erässä tasoihin hirmu vääntämisellä mut sitte vastustaja pistää häkin heilumaan 15 sekuntia ennen loppua.

Kuka muu kuin osmose ei ole pelannut mua vastaan vielä moiski kenties? Itsellä ei mitään hajua. :D

moiski nyt peliä? oli äsken toinen turnee kesken oon noin puoltuntia linjoilla jos tuut pelaamaan:cool:

Runkosarja ohi... opitalta tuli köniin vaatimattomasti 0-5...ei päässy hpk pleijareihin...kiitokset hyvästä turneesta ja mukan ollaan jos ja kun seuraava tulee..

Lukolla pitäis ihan varmuudella olla kaikki pelit pelattu :D Ei tullu pääsyä pleijareihin, vaikka välillä vähän toivoa olikin. Kiitokset kaikille kovista peleistä! :)

Taulukkoa taas päivitetty avauspostissa!

Vähän ihmetyttää että ny gendlikilla pelit täynnä mut porssella edelleen 11 ottelua pelattu ja ne alkuper. liigassa (11 voittoa) eikä Season 3b-puolella näy vielä pelejä porssella!
Mun mielestäni jos gendlikillä kaikki pelit pelattu ja voitettu niin porssella pitäs olla si yks tappio ja 12 ottelua? mites gendlik ja porsse oletteko pelannu vastakkain?

nyt näyttäs et kaikki pelinsä ovat pelanneet: gendlik, samitzu, jani, tomba ja rp

Usealla yksi peli pelaamatta kuten myös minulla!

Koskas opita otetaan matsia? mites ois tänään klo 23 jälkeen?

Taulukkoa taas päivitetty avauspostissa!

Vähän ihmetyttää että ny gendlikilla pelit täynnä mut porssella edelleen 11 ottelua pelattu ja ne alkuper. liigassa (11 voittoa) eikä Season 3b-puolella näy vielä pelejä porssella!
Mun mielestäni jos gendlikillä kaikki pelit pelattu ja voitettu niin porssella pitäs olla si yks tappio ja 12 ottelua? mites gendlik ja porsse oletteko pelannu vastakkain?

nyt näyttäs et kaikki pelinsä ovat pelanneet: gendlik, samitzu, jani, tomba ja rp

Usealla yksi peli pelaamatta kuten myös minulla!

tomballa ja gendlikillä tais olla se yks keskeytynyt keskinäinen matsi... ootko huomioinu sen? vai muistankohan väärin...

Multa puuttuu pelit viel jamskua ja gendlikia vastaa. Ideana ois nyt että jamskua vastaan ekana ja siitä vähintään piste ja runkosarjan voittaja ratkeaa vikassa pelissä.

tomballa ja gendlikillä tais olla se yks keskeytynyt keskinäinen matsi... ootko huomioinu sen? vai muistankohan väärin...

Joo sehän se olikin :D

Nyt gendlikillä 12 ottelua eli nyt ajan tasalla!
Tomballa vaikutti myös niin että nyt 12 ottelua pelattu, kun hetki sitten merkkasin hänellekin jo 13!

Eiköhän se tästä selviä ;)

Opita miks lähdit äsken pelistä pois?

Peli merkittiin mulle 3-0, mut kyl tuo täytyy uusiksi ottaa! mikä pvä ja aika sulle sopii peli?

Opita miks lähdit äsken pelistä pois?

Peli merkittiin mulle 3-0, mut kyl tuo täytyy uusiksi ottaa! mikä pvä ja aika sulle sopii peli?

Eikös pisteet kuulu sulle jos opita kerran katkasi?? Joo ja Opita vois vaikka opetella vastamaan viesteihin prkl, eipä saa mitään kontaktia psn kautta eikä herra näemmä tännekkään mitään kommentoi. Näitä tälläsiä kädettömiä tutin imijöitä löytyy joka liigaan, kysymys kuuluukin että miksi osallistua jos ei osaa sen vertaa kommunikoida?? Tai jos ei herran aika riitä niin vois vaikka suksia vittuun liigasta muitten aikaa tuhlaamasta! Itellä seuraavan kerran aikaa maanataina (jos herraa kiinnostaa) ja voin kertoa että kumpi ollu epäaktiivinen jos ei saada matsia pelattua.

No moiskin kanssa varmaan päästään peleille ens viikolla? Sit olis mun runkosarja pelattu.

Ylös Bottom