Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

"vääriä mielipiteitä" :p toki saa vahvasti olla omaa mieltä, mutta rajansa kaikella.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Toimiiko US PSN storesta ostettu MW Remastered samoin tavoin kuin "suomi" peli?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Toimiiko US PSN storesta ostettu MW Remastered samoin tavoin kuin "suomi" peli?

Kaikki pelit toimii. US-tunnuksen millä se ostettiin pitää olla konsolilla ja konsoli aktivoituna sille, sitten voi pelata millä rinnakkaistunnuksella vain. DLC:t on ostettava/haettava samasta PSN Storesta, koska ne asentuu tuotetunnuksen alle toisen regioonan peli ei niitä osaa löytää.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kysymys Yakuza ps4 pelistä? Onko kyseisessä pelissä suomitekstitys kun on yksinoikeuspeli?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Hojo hojo! Onko kellään tiedossa mistä saisi edullisesti hommattua PSN valuuttaa Suomistoreen? Ne paikat joita oon ite katellu pyytää enemmän kuin kupongin arvo on joten siinä touhussa ei ole järkeä. Verkkokauppoja tarkoitan tällä.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Hojo hojo! Onko kellään tiedossa mistä saisi edullisesti hommattua PSN valuuttaa Suomistoreen? Ne paikat joita oon ite katellu pyytää enemmän kuin kupongin arvo on joten siinä touhussa ei ole järkeä. Verkkokauppoja tarkoitan tällä.

Itse olen ostellut täältä https://startselect.com/fi-fi/playstation-network-cards

Ei tunnu löytyvän mitään hyviä tarjouksia, pleikkarin valuuttakorteista ja tuolta startselectistä ei tule mitään lisäkuluja.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Nykyään kun anttilaa ei enään ole niin olen ostanut prismasta asiakasomistaja päiviltä niin saa tuon -15% hinnasta pois.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Ottaako käynnissä oleva pyykinpesukone vauriota, jos vedentulo pysäytetään?

Juuri hetki sitten huomasin, että huoltomies on pistänyt vedet kiinni kerrostalossa ja itsellä oli pyykinpesukone päällä. Pakko ihailla sitä ettei näistä koskaan varoiteta ennakkoon.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Ei, se osaa kyllä katkaista ohjelman, jos vedentulo estyy, samoin kuin jos poistoputki menisi tukkoon.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Ja tuosta voi hyvin valittaa huoltoyhtiöön. Sähköjen tai veden katkaisusta pitää ilmoittaa pari päivää etukäteen. Ellei tietenkin kysymyksessä ole ollut hätätilanne, putkirikko tjsp. Silloinhan voi olla hankala ilmoittaa etukäteen...
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kiitos Omenaraadolle vastauksesta.

Ja tuosta voi hyvin valittaa huoltoyhtiöön. Sähköjen tai veden katkaisusta pitää ilmoittaa pari päivää etukäteen. Ellei tietenkin kysymyksessä ole ollut hätätilanne, putkirikko tjsp. Silloinhan voi olla hankala ilmoittaa etukäteen...
Kerrostalossa katkaistaan vedet tasaisin väliajoin (kerran 1-2kk aikana). Olen asunut kolme vuotta tässä kämpässä ja koskaan ei ole tullut ilmoitusta. Tämä on tietenkin taas näitä 1st world problem asioita, mutta on tuo aika rasittavaa. Etenkin kun aamulla koiralenkin jälkeen pitäisi tehdä aamutoimet (keittää puuro, käydä suihkussa, pestä hampaat, täyttää koiran vesikuppi + tarvittaessa pestä koiran turkki lenkin päätteeksi), mutta hanasta ei tule tippaakaan vettä ja kouluun pitäisi lähteä 45min päästä. Nykyään olen tankannut 4 litraa vettä IKEAn lasipulloihin juurikin näitä yllätyksiä varten.

Aikoinaan soitin pariin otteeseen tästä huoltoyhtiölle, mutta vastaus oli joka kerta "voi voi" -tasoa. Tosin asun opiskelija-asuntosäätiön kämpässä, joten paskamainen palvelu ei sinänsä tule yllätyksenä.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Aikoinaan soitin pariin otteeseen tästä huoltoyhtiölle, mutta vastaus oli joka kerta "voi voi" -tasoa. Tosin asun opiskelija-asuntosäätiön kämpässä, joten paskamainen palvelu ei sinänsä tule yllätyksenä.

Otapa ihan huviksesi kirjallisesti yhteyttä pesukonevalmistajaan ja kysäise heidän mielipidettään vedentulon katkaisusta kesken pesuohjelman. Tarkista myös, mitä ohjekirja sanoo aiheesta.

Vaikka kone tuosta tuskin kerrasta laukeaakaan, vedentuloa ei saisi katkaista kesken kaiken. Koneissa on hätäjärjestelmä joka pysäyttää ohjelman tällaisissa tilanteissa, mutta laitteen käyttöikä ei siitä ainakaan pitene. Jos menet tunnustamaan moisen sattumuksen, sillä voi olla vaikutusta jopa takuuseen, jos kyseessä kerran on ohjekirjan kieltämä toiminta.

Näin varustautuneena voit sitten (jälleen kirjallisesti) kysellä huoltofirmalta kantaa omaisuutesi turmelemiseen ja heidän korvauskäytäntöihinsä.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Sain vastauksen Candyn/Hooverin aspalta. Heidän mukaan veden katkaisu ei vahingoita konetta :)

Hello,

Electricity being shut off during operation can harm the machine but discontinued water should not do it. The amount of water is measured by a switch in the machine and if water is discontinued the machine will stop in a controlled manner with a fault code.

MVH Candy Hoover Service
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Sain vastauksen Candyn/Hooverin aspalta. Heidän mukaan veden katkaisu ei vahingoita konetta :)
Tämähän on sitten lohdullinen tieto, niin ei tarvitse stressata pesukoneen vastentahtoisesta stressitestaamisesta.

Tästä huolimatta pistäisin kyllä edelleen noottia isännöitsijälle. Ei ole OK, että esim. suihkussa käymiset ja muu arkirutiinien pyöritys kärsii toistuvista yllätyskatkoista.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mikä on paras tapa katsoa vapaaottelua ja nyrkkeilyä kotona?

Tulevat ottelut, mm. Packalen ens kuussa sekä mahdollisesti tuleva McGregor vs Mayweather kinostaa. Viaplaytä ja sen fighting pakettia kokeilleena en tahtoisi palata sinne. Löytyykö muuta varteenotettavaa saman hintaluokan palvelua, mistä saisi vielä katsottua menneitä ison luokan ottteluita?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Yksi outo hiiribugi tulee esille silloin tällöin. Hiiren keskirulla toimii normaalisti ylös ja alas vieritettäessä, mutta jos otan sivunäppäimellä pakkia edelliselle sivulle, niin tämän jälkeen rulla ei toimi enää kyseisessä välilehdessä? Suljettuani selaimen välilehden ja avattuani sen uudestaan, toimii taas normaalisti. Ei tuosta kovin paljoa haittaa ole, mutta silti se häiritsee. Hiiri on Logitechin langaton perusmalli, jollaa siirtyminen eteenpäin ja taaksepäin tapahtuu liikuttamalla keskirullaa sivulle. Osaisiko joku neuvoa tähän jotakin konstia?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mulla on Samsung UE55H6475 töllötin ja tykkään kovasti katella 3D leffoja. Tässä on vain yksi iso ongelma. Nimittäin 3D lasit. Mukana tulevat 3D aktiivi lasit (SSG-5100GB) murtuvat sangoiltaan jo muutaman käytön jälkeen. Mulla on kohta 3/4 laseista rikki samasta syystä ja nyt alkaa riittämään. Eli kysymys kuuluu oiskos kellään mitään suosituksia 3D laseiksi jotka sopivat tottakait töllöni kanssa käytettäväksi? Semmoiset jotka myös kestävät käyttöä. Kiitos!
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Moikka! oon hiihtolomalla menossa Helsinkiin moikkaamaan sukulaisia. Ei kuitenkaan yöpymispaikkaa löydy, joten joudun hotelliin turvautua. Ois kuitenkin kiva, että hotelli ois laadukas ja sieltä löytyisi hyviä ruokapaikkoja sekä jonkinlainen spa. Hyvät julkisen liikenteen mahdollisuudet esm. keskustaan, mutta suku asuu Lassilassa. Haluisin kuulla ihmisten kokemuksia siitä, minkälaista palvelua näissä hotelleissa on: www.hotelhaaga.fi tai www.parkhotelkapyla.fi ?
 
Ylös Bottom