Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Konsolifin Liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Sere tässä minun ja gendlikin duo esitys sinulle ;)
[video=youtube;Wo0PrfSlMB0]http://www.youtube.com/watch?v=Wo0PrfSlMB0[/video]

voitin just alen 12-2 mut liigan sivut näyttää et oisin hävinny matsin samoil lukemilla. Mitäs helvettiä tää tämmönen on? Voiks sen korjata mitenkää?

edit. Eipä sittenkää. pääsivu näytti matsin tuloksen väärinpäin nyt ku rupesin pelejäni tarkemmin laskee ni ihan oikein se oli sarjataulukkoo merkattu sittenki. pahottelut kaikest vaivasta kaikille :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Pitäisikö pistää divaria käyntiin, että saataisiin karsinnat tuohon NHL12-liigaan. Varmasti halukkaita löytyisi.

Kiinnostaako ketään paketti Bäkström 89kok ja Sharp 85kok pakettina johkin ?? ehotuksia saa laitella tänne ja liigaan

Kiinnostaako ketään paketti Bäkström 89kok ja Sharp 85kok pakettina johkin ?? ehotuksia saa laitella tänne ja liigaan

Statsny, Liles & joku 80kok sälli?

Ja tappara, en mä halua huonompaa puolustavaa pakkia Footen tilalle, kun juuri hyökkäävälle olisi tarvetta :)

Pitäisikö pistää divaria käyntiin, että saataisiin karsinnat tuohon NHL12-liigaan. Varmasti halukkaita löytyisi.

Ei. Olisin jotenkin yllättynyt jos EA korjaisi tuon rosteribugin koska se ei hyödytä niitä rahallisesti jos porukka pelaa muuta kuin eashl:ää tai hockey ultimate teamiä.

Ei. Olisin jotenkin yllättynyt jos EA korjaisi tuon rosteribugin koska se ei hyödytä niitä rahallisesti jos porukka pelaa muuta kuin eashl:ää tai hockey ultimate teamiä.

Ja ihan varmaan tunkevat nyt kesällä vielä tähän vanhaankin rosteripäivityksiä. :mad:

Täytyy ihan täälläkin kiittää Juha96 reilusta pelistä. Toista erää oli jäljellä n.pari minsaa ja mulla piti mennä alas hakemaan auton avaimet. Pistin viestiä että menee hetki ja ku tulin takasi niin kolmatta erää oli pelattu minuutti, eikä juha ollut tehnyt maalia. Viddumaisempi jantteri olisi takonut pari maalia tuossa ajassa. Joten joskus näinkin päin :)

Mitäköhän helvettiä just tapahtu. Pelasin juha96 vastaan toista matsia, eka erä oli tilanteessa 2-2 ja yhtäkkiä mulla on ainoastaan "poistu" vaihtoehtona valikossa. No mitäpä muutakaan sitä painaa, ja sitten tilastoissa lukee Juhalle 3-0 voitto. Ei kirjannut mua ulos netistä tai mitään.. Kiva homma.

Mitäköhän helvettiä just tapahtu. Pelasin juha96 vastaan toista matsia, eka erä oli tilanteessa 2-2 ja yhtäkkiä mulla on ainoastaan "poistu" vaihtoehtona valikossa. No mitäpä muutakaan sitä painaa, ja sitten tilastoissa lukee Juhalle 3-0 voitto. Ei kirjannut mua ulos netistä tai mitään.. Kiva homma.

Normaali katkeaminen.

Pääsisinkö vielä mukaan? Nyt kun Peliplaneetan puolella Liiga on tauolla, voisin myös kokeilla taitojani tässä Liigassa.

Perkule ku on menny tää ihan meikäläiseltä ohi.. Ois ollu mukava tietää ja tulla teitä haasteleen.. Noh tosin turha odotella, että kerkeisitte / jaksaisitte psn:n kautta viestitellä uudesta liigasta (kun en sitä itekään tekisi) vaan täällähän sitä pitäis ite käydä tarkistelemassa.. Tosin jaahas ny ois ainakin voinu sm kolmosena lähetellä haastetta ;)

Uskaltaako liigoja nyt sitten sen takia pyörittää, et jos ei enää päivityksiä NHL 11 tulisi?

Ylös Bottom