Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

  • Viestiketjun aloittaja Raimo41
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Älykästä ja kiekkoa liikuttavvaa elits. tai ainakin siinä rajoilla pyörivää kerhoa. Pelaan yleensä C, mutta jos kierrätetään, niin pakissakin onnistuu.

PS3 ID kankko69 voi ottaa yhteyttä!

PS. Vain aktiiviset seurat.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Sisunjuopot RY hakee riveihinsä "lähes" pätevää maalivahtia. Muillekkin tonteille voi hakea jos välttämättä haluaa. Me emme ole mitään HC pelaajia jotka keikkuvat siellä elite sarjan huipulla. Päinvastoin. 75% peleistä pelaamme tuhannen päissämme, joten jos hyvät tilastot ja voitosta voittoon kulku kiinnostaa. En suosittele hakemaan porukkaan.
Vaatimuksiin kuuluupi. Vaihtoehtoisen kommunikointi järjestelmän käyttö. Tarkennettuna tarkoitaa tietokonetta ja ohjelmaa nimeltä teamspeak. Hakijan tulee sietää pientä piikittelyä sekä sisäpiiri vitsejä, ennenko itse pääsee niihin sisään. Ja ymmärtää mistä on kyse. Kortti vaatimuksia ei sinällään ole. Jos nyt ei ihan aloittelija ole ni hyvä.
Hakemukset voipi lähettää yv:nä minulle tänne (kfin). Tai suoraa PSN: Baldarm. Myös meitin isoo herra on tavoitettavissa PSN: Henneri
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

18v aktiivisesti "änäriä" paukuttava tyyppi on tiimiä vailla. Ei nuo muutamat sparrauspelit ole oikein innostuneet, kun kukaan ei osaa pelata joukkuepeliä vaan yrittää yksin.
Sen takia olen nyt keskittynyt lähinnä Hockey Ultimate Teamiini, mutta nyt tekisi myös mieli kokeilla oikein kunnolla tuota EASHL:ää jossain hyvässä joukkueessa.

Pelaan laitahyökkääjänä, mieluiten oikealla mutta myös vasen käy hyvin. Mikki löytyy. Tehoja ei ole vielä tullut, kun olen tosiaan pelannut vasta muutaman sparrauspelin.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Hei jätkät oikeesti... Voiko olla totta, ettei kukaan halua olla ladyboy? :D Voisko joku ees säälistä harkita? :p Edelleen on haku päällä, joten laitas viestiä mikäli kiinnostaa.

YV tai PS3: mukatu, TriplaJay & Unikko

Mä voin harkita, jos pelaatte joka päivä ja C paikka on auki :eek:
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Mä voin harkita, jos pelaatte joka päivä ja C paikka on auki :eek:

Pääset meille pelaamaan, jos vain olet vähintään Supertähti kortin saanut auki, eli toisinsanoen, osaat aloittaa Elite-tiimin jäseniäkin vastaan ja voittaa aloituksia. ;)
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Uusi seura Los Lobos hakee pelaajia kokoonpanoonsa

Kokoonpanoon haetaan pelaajia jokaiselle pelipaikalle.


Tavoitteena on taistella eliitin top 100 sijoituksilla.

Ota yhteyttä psn: valiokevytmaito
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Sinne vaan Glitchi-Maidon kerhoon pelailemaan :)

Los Lobos ei tuu olemaan bugi kerho niinku eräät clubit ja nimeltä mainitsemattomat pelaajat. Olen syvästi pahoillani jos äkkipikaisuuttasi tai kenties nuoruuden innokkuuden sokaistuaan sinut näin erehdyit kuitenkin luulemaan ;)
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Keep Ur Head Up Prkl hakee pelaajia kaikille pelipaikoille.. Jos omaat hyvän pelisilmän,osaat liikuttaa kiekkoa,et ole itsekäs ja osaat oppia virheistäsi,olet tervetullut jengiimme..Olemme tällä hetkellä pro-joukkue,mutta tavoite on paljon korkeammalla :) yhteydenotot: Z3rBo_86 tai bld54321
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Team Komarov

hakee puolustajaa/puolustajia joukkueeseen, mielellään suht aktiivista ja ehkä mikin omaavaa suht luotettavaa "älykästä" peluria. Kokemusta pitäs olla mielellään paljon ja olla perusasiat enemmän ku hallussa! ;) Kerho on pyörinyt elitissä, vaik on vähän ollut vaikka minkä tasoista pelaajaa joukkueessa, mut nyt otettu vähän tiukempi linja, että oltas todella tuol top100 kerhona jatkuvasti! Pelit pelataan pääsääntöisesti arkisin klo17-23 välillä ja vkl vähän miten sattuu, joskus vkl hiljaisempaa, joskus vkl nhl maraton jne... jos kiinnostusta tulla niin yhteydenotot psn:nikopetteri
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Juuri alottanut xCOBRAx hakee puolustajia ja miks ei kokeneita maalintekijöitäkin,menestys paineita ei tässä vaiheessa vielä ole mut tarkotus ois alkaa täält pikkuhiljaa nousemaan! Kokemusta sais löytyä eashl peleistä ja vähintään supertähti kortti pitää olla hanskassa! Tärkeintä puolustajilla on pitää oma paikkansa ja laittaa nopeesti kiekkoa liikkeelle,eli ei muutaku viestiä tulee jos yhtää kiinnostus heräsi! Mielummin psn puolelle ja nimi merkki sama kuin täällä!! Pyrimme pelaamaan aina iltaisin viikolla ja v loppuna miten sattuu!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Voittamisen Kulttuuri etsii taitavaa rotaatiopelaajaa. Meillä kovia jatkiä jokaiselle pelipaikalle, mutta tarvitsemme vielä täytemiehiä, jotka voivat koittaa lunastaa paikan rautaisen kovasta ykkösnyrkistä. Osaat siis pelata laituria ja pakkia. Sinun ei tarvitse olla mikään maailman aktiivisin pelaaja, kunhan olet riittävän hyvä osa voittavaa palettiamme.

Voittamisen Kulttuuri on kuulokemikkijoukkue joka osallistuu EHL:ään.

Säbärannejäbät, älkää vaivautuko.

Yhteydenotot PSN: ditrim2008 ja JParola
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Uusi seura Los Lobos hakee pelaajia kokoonpanoonsa

Kokoonpanoon haetaan pelaajia jokaiselle pelipaikalle.


Tavoitteena on taistella eliitin top 100 sijoituksilla.

Ota yhteyttä psn: valiokevytmaito


Eihän se ongelma ole päästä eliitin top-100 sijoituksiin kun bugiranne soi, eli ei kannata liittyä jos haluatte "rehellisesti" pelata.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Eihän se ongelma ole päästä eliitin top-100 sijoituksiin kun bugiranne soi, eli ei kannata liittyä jos haluatte "rehellisesti" pelata.

Saat mun puolestani olla tota mieltä jos haluut, mua ei kiinnosta mut jos haluut asiasta enemmän puhella niin lisäile psn ku tuntuu aihe olevan lähellä sydäntäs. Jos oot meiän kans pelaillu ni tiedät et tykätään pyörittää kiekkoo kulmissa ja sieltä maalille syöttää, jos olet ton kankon kaveri ja yhtä toivoton yksin yrittäjä ni oot varmasti tämänki kokenu ja kiukkuas tänne purat mikä on säälittävää mun mielestäni. Lopettakaa ton viestin spämmääminen ja laittakaa psn kautta lapselliset avautumiset jatkossa.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Painukaa nyt v*ttuun täältä niitten bugienne kanssa. Tämä ketju on tarkoitettu seurojen sekä pelaajien hakuviesteille! Tämän takia pelin pitäisi olla K18..
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Painukaa nyt v*ttuun täältä niitten bugienne kanssa. Tämä ketju on tarkoitettu seurojen sekä pelaajien hakuviesteille! Tämän takia pelin pitäisi olla K18..

Tottahan tuo on mut pitäähän sitä jonnekkin päästä avautumaan kun 12v tenavat vippailee niillä maaleja ja kun siitä mainitsee tai pyytää että se loppuisi nii vastaus on aina "ne bugiranteet voi puolustaa".

Oon pelannu puolustajaa nhl10 asti ja voin sanoa että ei auta kuinka hyvä pakki olisit niin et voi kaikkia bugiranteita puolustaa pois.
Nyt riitti avautuminen.

Radikaali kiittää ja kuittaa.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Tottahan tuo on mut pitäähän sitä jonnekkin päästä avautumaan kun 12v tenavat vippailee niillä maaleja ja kun siitä mainitsee tai pyytää että se loppuisi nii vastaus on aina "ne bugiranteet voi puolustaa".

Oon pelannu puolustajaa nhl10 asti ja voin sanoa että ei auta kuinka hyvä pakki olisit niin et voi kaikkia bugiranteita puolustaa pois.
Nyt riitti avautuminen.

Radikaali kiittää ja kuittaa.

avautukaa tänne mihin muutkin avautuu eashl peleistä http://www.konsolifin.net/bbs/playstation-turnaukset-peliseura/98002-nhl12-eashl-keskustelu.html Turhaan sotkette tätä ketjua tuolla bugi jutulla
 
Ylös Bottom