Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

  • Viestiketjun aloittaja Raimo41
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Pakki/KH etsii aktiivista kerhoa!

Olen 15-vuotias asiallinen kaveri. Omistan mikin, Skypen ja muut mahdolliset härpäkkeet. Pakkina pidän oman pään ensinnä, ja hyökkäyspäässä tykkään rakennella peliä viivasta ja paikan tullen lämään vaikkapa suoraan syötöstä. Sentterinä pelaan joukkuepeliä viimeiseen asti ja hyvän paikan tullen lataan kiekon maaliin.

Edellisessä kerhossa oli ihan mukava pelata ja siellä oli mukavaa porukkaa, mutta pelejä ei tullut tarpeeksi ja yleensä pelattiin kolmella. En jaksanut olla aktiivisin ja huudella muita pelaamaan. Tehot siellä: 29, 23+36=59. NHL 11 pelasin Finnish Jetsissä suurimmaksi osin. 11 painoksessa 1300 pelissä 2150 pistettä.

KH:
O: 179
V: 95
H:84
P: 188+199=387
+/-: 18

P:
O: 61
H: 24
H. 37
P: 18+50=68
+/-: -19
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Aatami ja Eeva (AjE) hakee hardcore pelaajia isolla H:lla paikalle kuin paikalle. Aktiivisuus ollut tiimin pelaajilla hiipumaan päin ja siitä syystä haemme lisää pelaajia.

Pelaamme eliittidivarissa ja sijoitukset tätä viestiä kirjoittaessa:

Divisioonasija: 83.
Yleissija: 84.

Vaatimuksena mikki ja jonkinnäköinen kokemus EASHL:stä. Tullut tarpeeksi vastaan näitä "nolla peliä alla -tyyppejä".
Saatamme välillä pitää puhetta pc-puolella Skype jne. eli kannattaa varautua.

Jos kiinnostus heräsi niin tule juttelemaan irciin #LiTE @Quakenet tai PSN: Rammari
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Supertähti-3 pakki etsisis seuraa... mieluusti tietenkin eliitti-seura, mutta en halua seuraa, jossa hyökkäjät valittaa ensimmäisestä virheestä pakille, pakinhan virheet näkyvät lähes heti tulostaululla. Tilastot eivät ole mitenkään vakuuttavat, mutta voin sanoa suoraan että osaan pelata. Tykkään käyttää R1-nappia aika paljon mitä nyt välillä käyn botteja taklailemassa, jotta saan hyvän arvosanan joukkuepeliin.¨
Pelipaikka siis puolustaja, mieluiten oikea puolustaja, koska olen pelannut sitä niin paljon, että en meinaa tottua siihen vaaleansiniseen nuoleen.
Aktiivisuus on mielestäni keskistasoa 10-20 viikkotahti on aika maksimi!
Yhteyttä Psn: SaPeEeRe

edit: Seura löytyi jo
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Enkmanni etsii joukkuetta!

Anteeksi taas aktiivisuuteni foorumilla, mutta nyt olisi jengi hakusessa ykkös nimimerkillä!
Mitäs nyt kertoisin... Varsinainen legenda syntyessään kylläkin.
Pelipaikkaan sitä, että olen keskus/oikeanlaidanhyökkääjä.

Kokemusta NHL 95 lähtien tot mooses.. Tai ehkä aikaisemmastakin en ole varma.
Kuitenkin nyt olisi aikomus hakea jengiä kun tuli potkut, ihan sen takia kun meni ristiksi sukset TJ kanssa HC Metallissa O.O vaikka aina peleissä komeili 3+1 vähintään.

Nyt kuitenkin asiaan!
Elikkäs olen täältä turusta ja kokemusta on jo huimasti kertynyt iän mittaan. Pelejä tulee pelattua enimmikseen iltaisin, mutta myös aamu pelit viikonloppuisin onnistuvat jos ei ole krapulaa. Ikää löytyy 19-vuotta.
Mitä nyt 12 hakkasin tehoja vähän yli 2,6 EASHL jengissä ja ratkaisevana pelaajana mestaruuteen!

Yhteensä:
Sparrit + EASHL pelit pisteitä olisi 134 peliä ja noin 640pistettä, maaleja noin 0,30erolla enemmän.
Tarkkalaukojana pelailen ja paikat varmaan tiedättekin aikaisemmin :) Nyt olis jengi hakusessa joka ei potki heti 2 tappioputken perusteella, ja varsinkaan sitä parasta pistemiestä. En nyt jaksa enemmän kertoilla tarinaani, mutta jos kiinnostusta heräsi niin laittakaa yhteyttä Enkmanni nimimerkille :)

Anteeksi kirjoitus virheet, en nyt jaksa tähän suranaisen v*tutuksen takia niihin keskittyä....
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Lätkävaimot morsiusreissulla!

Aina mieheen takertuvat ja niitä dominoivat lätkävaimot (Hockey Wives [HW]) etsivät puolustajia isolla P:llä. Joukkue pelaa Elite divisioonaa ja joukkueen overall ranking pyörii TOP-80 paikkeilla. Joukkue koostuu lähes täysin täysi-ikäisistä transvestiitti heppoheikeistä (lue: asiallisista täysi-ikäisistä, joilla huumorintaju kohdallaan). Vaikka joukkueessa ei seurailla silmä piukkana hävitäänkö peli vai voitetaanko se, on asenne tärkeää. Kaipaamme pelaajia, jotka oikeasti haluavat pelata joukkuepeliä joukkueen eteen. Sooloilijoita, jotka eivät tajua miten isoa tattia pidetään kädessä ja kuinka sitä heilutetaan ei mielellään haluta nähdä; padin hallinta on oltava kunnossa. Lisäksi pelaajan on omistettava mikrofoni (äänellä ei väliä) ja mahdollisuus käyttää IRC:iä aktiivisesti, sillä kommunikointi on avainasemassa joukkueessamme.


Yleistietoa

Joukkueen lyhyen tähtäimen tavoitteet ovat 50 joukossa ja pidemmällä aikavälillä olla aivan kärkikahinoissa, mikäli rahkeet riittävät. Myös EHL on suunnitelmissa, mikäli toimiva paketti on tarjolla. Joukkueessa pelaa tällä hetkellä äärimmäisen kykenevä ja jopa pelottavan kova hyökkäyskalusto, jolla kemia kohdallaan ja tulos ollut suurimmaksi osaksi sen mukaista. Joukkueessa pelailee muun muassa 3 pisteen keskiarvolla pelaava syöttövelho hooneli, NHL 11 SM-kisojen #3 FINSeRe (juu tiedetään olen itsekäs leija, vanha virsi) ja muutama loistava yksilö joukkueen perustajan Donkameni:n ohella, joilla ei ole taitovajetta, pelisilmästä puhumattakaan. Joukkue on aktiivinen ja pelit sijoittuvat pääosin iltoihin ja viikonloppuina on mahdollisuus pelata jopa aamuun saakka, päiväpelejä unohtamatta. On aktiivinen, aktiivisempi ja HW.


Olet kuin nakutettu meille, jos...

...olet OIKEASTI aktiivinen (tarjolla jopa todella isoa roolia ja nimenomaan puolustuksessa)
...omistat mikrofonin ja tietokoneen näppäimistöllä höystettynä (kännisekavaa palautetta hankala hahmoittaa jos ei mikkiä ja IRC on yleistä haahuilua varten)
...olet täysi-ikäinen (ja jos et ole ja huijaat, olet ainakin henkisesti aikuinen [toivon mukaan])
...et lannistu virheistä, mutta yrität aina parhaasi, sekä opit virheistäsi ja muiden neuvoista
...olet joukkueuskollinen
...olet taitava ja kehityskelpoinen (ei mielellään 70 kokonaisuuden pelaajaa, jolla attribuutit aivan kuin ämmä ojassa)


Me olemme kuin nakitettuja sinulle, jos...

...haluat pelata paljon (mikäli taidot oikeuttavat)
...et halua pelata huonomaineisessa bugimaalarijoukkueessa
...haluat asiallisen joukkueen, jossa on henki kohdillaan
...haluat voittaa


Mikäli tämä suppea haku sai edes pienen naisen sisälläsi syttymään ota yhteyttä kattavalla hakemuksella, jossa käy ilmi tarvittavat tiedot ja kokemukset. Neuvottelemme sitten mahdollisista jatko suunnitelmista (try-outit sun muut). Paistinpannu/kaulin käteen ja menoksi !


Yhteystiedot:

IRC-kanava: #lätkävaimot @IRCnet
PSN yhteys: Donkameni
Joukkueen sivut: http://www.easportsworld.com/en_US/clubs/501A0001/1472/overview

PS. Myös oikeat naiset ovat tervetulleita ;D
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Löytyykö aloittelevalle pelaajalle tiimiä jossa pääsisi mukaan EASHL-pelin saloihin? Laittakaahan yv:tä jos aktiivinen pelaaja kiinnostaa.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Tässäkin ois aloittelija kuka etsii uutta seuraa mieluiten pelipaikka hyökkääjä mutta pakkikin käy joskus. Olisi kiva kyllä johonkin aktiiviseen seuraan päästä että pääsisi kunnolla pelailemaan ja syötöt kyllä irtoo lavasta jos vaan haetaan hyvää paikkaa
Laita yvtä jos kiinnostuit
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

HC iskukoukku etsii vielä joukkueeseensa paria kovaa vahvistusta. Pakki ja hyökkääjä olisi hakusessa. Pelailemme yleensä klo 17 eteenpäin kun kaikki ovat kotiutuneet töistä. Joukkueemme pelitapa perustuu täysin nopeaan syöttelypeliin eli ketään yksinyrittäjiä emme kaipaa joukkoomme.

Hakijalta odotamme

- aktiivisuutta
- aiempaa kokemusta täytyy löytyä
- huumorintajua
- mikki on plussaa

Yhteydenotot voi ottaa minuun psn puolella.

Psn: aketsu
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Morjes!

Eli haen paikkaa pakin tai oikeanlaidan hyökkääjän tontille. Aikasempaa kokemusta multa löytyy eashl:stä nhl 11 legenda kortin verran ja 12 on tullut pelattua noin 90 peliä. Olen pelannut suurimman osan peleistä oikeana laiturina, mutta mielummin pelaan pakkina, koska se vaan tuntuu luonnollisemmalta. Peli aukeaa nopeasti helpolla syötöllä, mutta jos on tarve heittää pitempi syöttö pystyyn niin sekin kanssa onnistuu. Ja tykkään muutenkin syötellä, koska lainaten Crosbya ''I play for the logo on the front not the name on the back.'' Palautetta otan mielellään vastaan, koska tarkotus ois kehittyä ja yrittää oppia virheistä. Sellanen 20 peliä viikkoon, ellei jopa enemmän, on täysin mahdollista multa. Joukkuetta vaihdan, koska nykyisessä joukkueessa on aivan liian soolo meininki mulle ja muutenkin nykynen joukkue on perseestä, ku on niin epäaktiivista porukkaa. Ikää on 17v. ja mikkiä en toistaiseksi omista, mutta jos näyttää siltä että tästä jotain tulee niin käyn ilman muuta hankkimassa. Joukkueena hakisin eliitti/ammattilais porukkaa eli jos herää mielenkiinto nii pistäkää viestiä niin tuun try-outille.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Kokenut, iältään 21v. jokapaikanhöylä hakee uutta tiimiä. Aiemmat seurat alkaen NHL11:sta ovat olleet [bti] beavers on thin ice, [NHT] Nordic Hockey Tigers sekä viimeisimpänä [mh] murohoki. Ensisijaiseksi pelipaikaseni on muodostunut OP sekä VP. Hyökkääjänäkin (OL, VL) on tullut pelattua monta sataa peliä, joten sekin kyllä sujuu. Pelitavaltani olen "Raipemainen" eli enemmän syöttelevä kuin itseyrittävä. Pisteitä on kertynyt yleisestiottaen n. 2 pistettä per peli. Tarkempia tilastoja en tähän sen kummemmin lähde listailemaan.

Yhteydenotot PSN: Requn-
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Kokenut, iältään 21v. jokapaikanhöylä hakee uutta tiimiä.

Mä en tällä hetkellä pääse pleikalle ja sulla on privaboxi täynnä, mutta sulle saattais olla paikka aurinkokuninkaissa. Jos kiinnostaa, tyhjennä privaboxias niin laitan sulle vähän tietoja. :)
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Morjes!

Eli haen paikkaa pakin tai oikeanlaidan hyökkääjän tontille. Aikasempaa kokemusta multa löytyy eashl:stä nhl 11 legenda kortin verran ja 12 on tullut pelattua noin 90 peliä. Olen pelannut suurimman osan peleistä oikeana laiturina, mutta mielummin pelaan pakkina, koska se vaan tuntuu luonnollisemmalta. Peli aukeaa nopeasti helpolla syötöllä, mutta jos on tarve heittää pitempi syöttö pystyyn niin sekin kanssa onnistuu. Ja tykkään muutenkin syötellä, koska lainaten Crosbya ''I play for the logo on the front not the name on the back.'' Palautetta otan mielellään vastaan, koska tarkotus ois kehittyä ja yrittää oppia virheistä. Sellanen 20 peliä viikkoon, ellei jopa enemmän, on täysin mahdollista multa. Joukkuetta vaihdan, koska nykyisessä joukkueessa on aivan liian soolo meininki mulle ja muutenkin nykynen joukkue on perseestä, ku on niin epäaktiivista porukkaa. Ikää on 17v. ja mikkiä en toistaiseksi omista, mutta jos näyttää siltä että tästä jotain tulee niin käyn ilman muuta hankkimassa. Joukkueena hakisin eliitti/ammattilais porukkaa eli jos herää mielenkiinto nii pistäkää viestiä niin tuun try-outille.

Joukkue löytyny.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Uppaan tässä tätä omaa viestiäni, koska jälleen olisin free agent. Eli molarin paikkaa olen tässä nyt pelaillut, vaihtelevalla menestyksellä. Nyt on nhl12:ssä tullut pelattua mokkena 135 peliä (otp/clubia), joissa tullut 80 voittoa, eli superstar 3 kortti on ollut auki jo jonkin aikaa (legenda-korteista on tässä kohtaa ihan turha haaveillakaan). Torjunta-% on nyt 83,2% ja GAA näyttää lukemaa 2,66, 18 nollapeliäkin on jo jotenkin ehtinyt kertymään. Eli statsit ei mitkään huikeat, mutta silloin tällöin on kiekot pysähtynyt. Laitan tähän alle spoilereihin tuon edellisen viestini, josta löytyy syvällisempää pohdiskelua ja muuta mukavaa ajanvietettä. Että jos jokin alla olevat kriteerit täyttävä kerho etsiskelee veskaa, niin eikun viestiä vaan tulemahan tänne päin.

Jees kai minäkin ilmoitan itseni vapaaksi agentiksi. 95% varmuudella siirryn uudessa versiossa molarin paikalle ihan täysipäiväisesti. Oon nyt loppukevään ja kesän ajan OTP:ssä seulonut kahdella accolla n. 150 peliä, eli jonkinlaista tuntumaa tuohon hommaan on tullut. Tilastoja en nyt ole tarkkaan tuijotellut, mutta torjunta-% on jotain luokkaa 87-88% ja GAA-tilasto n. 2,2, nämä siis puhtaasti OTP:ssä pelaten (eli puolustus on ollut mitä se on ollut, tai oikeammin että sitä ei ole ollut ollenkaan :p). Vaatimuksia mitä tiimiltä odottaisin ei varmaan mikään tiimi maailmassa pysty täyttämään, mutta tärkein vaatimus olisi että tiimin puolustuskalusto olisi luokkaa New Jersey Devils vuonna 2000, eli karmea träppi keskialueella = yhtään läpiajoa tai ylivoimahyökkäystä ei vastustaja saa. Olen surkein molari ikinä läpiajoissa, joten mielellään pakit voisi varmistaa että näitä ei ihan jatkuvalla syötöllä tulisi. Ihan 100% tosissaan en enää jaksa tätä peliä hakata, toki kivempaahan se on voittaa enemmän kuin hävitä, mutta en juurikaan välitä rankista (mutta tämän sanottuani vähintään eliten top150:ssä pitäisi olla jatkuvasti ja pystyä tasaväkisiin peleihin muita hyviä tiimejä vastaan :D). Välttämättä ei hirveästi kiinnosta mitkään ehl- yms. turnaukset, mutta tämähän voi muuttua, jos löytyy hyvä tiimi. Lisäksi tiimin pelaajien iän pitää olla +18 v., kun itsekin olen 23. Skypet ja vastaavat löytyy ja olisi myös hyvä, jos tiimi näitä käyttäisi (vaikka enhän minä koskaan mitään puhukaan, mitä nyt muutamia valittuja sanoja kiekonmenetysten yms. jälkeen).

Kiitos ja anteeksi!

edit. Kerho löytynyt.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Mä en tällä hetkellä pääse pleikalle ja sulla on privaboxi täynnä, mutta sulle saattais olla paikka aurinkokuninkaissa. Jos kiinnostaa, tyhjennä privaboxias niin laitan sulle vähän tietoja. :)

Nyt on boksissa tilaa, sorry for delay :)
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Aloitteleva EASHL pelaaja etsii seuraa!

Olen aktiivinen NHL12 pelaaja pleikalla. Olen pelannut NHL pelisarjaa 2000 vuodesta lähtien mutta EASHL on minulla uutta. Olen kuitenkin pelannut Be a
Prota joka on mielestäni sama pelimuoto ilman online pelaajia. Pelaan parhaiten Hyökkääjänä ja Maalivahtina. Ottakaa yhteyttä mielellään PSN:nän kautautta sieltä minut löytää nimimerkillä tonyinegypt.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

HC Helvetin Perkeleet etsii aktiivisia pelureita pelailemaan viikolla klo 19.00 eteenpäin ja viikonloppuisin. Pelaamme tällä hetkellä ammattilaistasolla.Ikää pitää olla ainakin 18 v ja siitä ylöspäin. Mikki ois must.Pelailu on rentoa mutta voitosta lähdetään aina pelaamaan. Yhteyden otot psn: justplayer86 tai Timppa1978.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

HC Helvetin Perkeleet etsii aktiivisia pelureita pelailemaan viikolla klo 19.00 eteenpäin ja viikonloppuisin. Pelaamme tällä hetkellä ammattilaistasolla.Ikää pitää olla ainakin 18 v ja siitä ylöspäin. Mikki ois must.Pelailu on rentoa mutta voitosta lähdetään aina pelaamaan. Yhteyden otot psn: justplayer86 tai Timppa1978.

Lisätään vielä, että pakkia tarvitaan, mutta ei haittaa vaikka pakin lisäksi tulisi muitakin, kuten hyökki tai mokke joka osaa hommansa. :)
 
Ylös Bottom