Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

  • Viestiketjun aloittaja Raimo41
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

free agent

Tuli nyt sitte alotettuu eashl ja seurassa olis varmaan mukavempi pelata.

Kokemusta on 98 - NHL11:sta be a pro muodossa eniten ja sitten on tullut pelattua huttia, perus online pelejä ja siinä taustalla pikkusen eashl.

HUOM aktiiviset seurat olen kiinnostunut teistä, pelailen 16:00 - 23:00 välein + mikki löytyy kiekko liikkuu ja lämäri laulaa puolestaan


psn: Xx-Hockey-Fin-xX
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Face Wash Hockey​
[/SIZE]

Etsimme aktiivista hyökkääjää joukkueeseemme joka täyttää seuraavat kriteerit:
-aktiivinen
-aiempi kokemus eashl
-vähintään legenda1 kortti.
-osaat/ymmärrät puolustaa myös hyökkääjänä
-Osaat käyttäytyä

otamme pelaajia tryoutille ja annamme tilaisuuden todistaa kykynsä.

Mikäli olet taitava hyökkääjä ja kiinnostuit otathan yhteyttä minuun mieluiten psn puolella: ARSI_69

Voit myös tutustua joukkueeseemme sivulla Face Wash Hockey Official Website


EDIT: UUSI HYÖKKÄÄJÄ ON LÖYTYNYT! TOISTAISEKSI EMME OTA ENEMPÄÄ PELAAJIA.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Kiekkojoukkue Salaseura etsii yhtä pelaajaa tiimiimme.

Joukkueessa on tällä hetkellä joka pelipaikalle pelaaja mutta työaikojen erillaisuudesta johtuen haetaan nyt pelaajaa, joka pystyisi nyt ainakin
kahta eri pelipaikkaa pelaamaan. Kikkailijoita emme juurikaan kaipaa, joukkueen pelin perustuessa syttöpeliin, joten jonkunlaista pelin lukutaitoa sekä kokemusta kerhopeleistä odotamme. Sinun tulee olla täysi-ikäinen. Keski-ikä on lähempänä kolmea kuin kahtakymppiä joukkueella.

Jälkipelit käydään Fbookissa omassa ryhmässä joten olisi suotavaa että pystyt ryhmään liittymään, vaikka sitten feikki tunnuksella.

Joten rentoja pelejä tiedossa vailla suurta hammasten kiristelyä. Tavoitteet on korkealla ja takaisin sinne eliittiin kipuaminen alkakoon mutta mennään nyt askel kerallaan.

Jos kiinnostuit niin pistä täällä tai PSN:ssä viestiä Vutilo tai DrunkenPredatr.

EA SPORTS World - Club Overview
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

sohvasenttereille pakki tai jopa pakkipari?? ollaan kolmella hyökillä pelattu tähä mennes niiku statseist näkyy. saisse_nhl mielestä tosin oltii liia paska jengi ja sen kokemuksen myötä toivottavaa ois et ikää löytys enemmä ku 8v..

EA SPORTS World - Member List
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

kaveril oli hurja halu kokeilla taitojaa kovassa seurassa ni piti palkita. hän oli kuin veli mulle. R.I.P Saisse :(

pakki? anyone?
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Jep elikkä joukkue Les Rapioux etsii laitureita, pakkia ja molaria. Kokemusta tarvii nyt olla edes jonkun verran, mutta kyllä alottelevatkin saavat kyntensä näyttää. Sentterin paikalle on tunkua mutta kyllähän siihenkin kokeileen pääsee. Joukkue on suht tuore ei pelattu vasta ku muutama ottelu tarkotus on kyllä pelata kunhan saadaan vaan äijiä mukaan. Laittakaa vaik mulle psn puolel yhteyden otot jos kiinnostusta löytyy.

P.S Yksin yrtittelijät älkää vaivaantuko.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Jos pidettäisiin ketju ihan joukkue/pelaajahaku aiheisena. Tuskinpa ketään täällä on kiinnostunut siitä osaako joku pelata vai ei.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Tarjolla pahasti alkoholisoitunut puukäsi pakki. Syöttö tulee perille (joskus) ja veto lähtee (ohi). Olen oman moken paras kaveri (vihollinen). Toisinaan tulee taklattua ja toisinaan vaan hengailtua maalin edes koittaen syötön katkoa. Välillä saatan käydä ryypyllä moken pullolla. Kyseistä päivitystä en ole viel montaa pelii ehtiny pelata. Eli kortteja ei oo auki. Mut mä niitä tarvi. Kyl sil huonollaki ukolla kaverii nenää torppaa. Ikää o tarpeeksi. Alkosta saa kaikkee ja baarii pääsee. Mikki on. Käytän sitä ku sattuu huvittaa. Pelailen viikolla yleensä iltaasin sinne noin 22 asti ja viikonloppuusin siihen asti ko mies sammuu. Mikäli ei töissä joudu olla. Allekirjoittaneen tavoittaa täältä ehkä. Varmimmin Psn: Hullu_Juoppo
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Elikkä meigä hakee seuraa joka olis laiturii vailla. kokemustä on 07 ja 10 uudemmist. 11:ta tuli muutama sataa pelii tahkottuu ja B a Prota oon 11 ja 12 tahkonnu aika paljo. nytte 12 oon noin 150 pelii pelannu ja pisteit sillee iha normaalisti (en tarkkaa muist mut noin piste per peli). että vakituiseks tai try-outil jos haluut mut pistä
psn:elzemi71
P.S.Ei tartte ol mikää suome mestari taso joukkue :D

P.S.S.HUOM vain aktiivisiin seuroihin pelaan arkena siinä klo 17.00-20.30 välillä ja viikonloppuna joskus 16.30-22.00
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Täysin uusi joukkue Deathstars hakee vahvistuksia kaikille pelipaikoille. Tarkoitus olisi saada menestyvä ja aktiivinen porukka.

Muutama ehto.

-Mikki
-Hyvä joukkuepelaaja
-kokemusta EASHL:sta
-Aktiivisuus

Kiinnostuneet voivat laittaa tänne viestiä tai PSN El_Patron84

onks EA päättäny et tollasen jengin saa perustaa?!?

ps.teillä on kuitenkin niin paljon viivettä..
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Keep Ur Head Up Prkl hakee pelaajia kaikille pelipaikoille.. Jos omaat hyvän pelisilmän,osaat liikuttaa kiekkoa,et ole itsekäs ja osaat oppia virheistäsi,olet tervetullut jengiimme..Olemme tällä hetkellä pro-joukkue,mutta tavoite on paljon korkeammalla :) yhteydenotot: Z3rBo_86 tai bld54321

Ja, jos kämmäät joskus niin kyl Z3rBo_86 rankasee mikin kautta joka kerta :) Jos kestät sen niin liity tonne....:)

Kokemuksen syvä rintaääni.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

PSN: naamanahka

seuraa vailla, mieluisa pelipaikka pakki, 10sparripeliä pelannu ja siinä ura, eli melko paska olen.
ei voita ellei koita.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

!MUROHOKI REKRYÄÄ!​

Murohoki, yksi Suomen EASHL-skenen vanhimmista joukkueista, on aukaissut pölyiset jäsenkirjansa poikkeuksellisesti näin syksyn keskellä. Olemme kasaamassa rivejämme pienen sapattivapaan jälkeen ja etsimme joukkoomme paria sitoutunutta hyökkääjää.

Jos olet:

- kokenut EASHL:n vääntäjä
- kentällä joukkuepelaaja
- sekä mielestäsi hyvä tyyppi (ei niin välttämätöntä)

ja omistat headsetin+Skypen, niin ole yhteydessä meikäläiseen yksityisviestillä tai tule suoraan joukkueen kanavalle #murohoki@IRCnet. Hakemukseen toivottaisiin tietoa sinusta itsestäsi, pelikokemuksestasi NHL-pelien saralla sekä mahdollisesta joukkuehistoriastasi. Muistathan mainita myös PSN-tunnuksesi. Pyrin ilmoittamaan mahdollisimman pian sekä tänne että asianosaiselle, kun paikat on täytetty.

Harrastamme mahdollisimman realistista kiekkoa, eli hyökkäämme ja puolustamme koko kentällisen voimin ja pelaamme aina joukkueena. Vauhdikas ja syöttelevä peli on ollut monta vuotta joukkueen tavaramerkki. NHL11:ssä yleissija oli top10:ssä ja eiköhän se tässäkin versiossa sinne kohta taas asetu. Kansainvälisillä kentilläkin on tullut sen verran menestystä, että consolehockey.netin järjestämässä 2011 Europe Cupissa olimme paras suomalaisjoukkue. Uuteen EHL:ään emme kuitenkaan osallistu, vaan pyrimme säilyttämään joukkueessa rennon meiningin jatkossakin.

Osa meistä pelailee Battlefieldia, osa CoDia ja monen hankintalistalla on myös Uncharted 3. Eli jos mm. nämä pelit ovat myös lähellä sydäntäsi, niin peliseuraa kyllä löytyy. Jos mielenkiinto heräsi, niin ole ihmeessä yhteydessä!
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

HC KAAPELI ETTII PELAAJIA

Eli kaivattais pakkia molaria ja Vasenta laituria
Mikki on +
Kädet on ISO +
Meitä 8 tällä hetkellä muutama britti on mukana porukassa
Jos aktiivinen pelailu kiinnostaa ja pelaaminen ylipäätänsäkin ni viestiä Psn: HeneG88
Viimekausi meni ammattilais sarjan 200 sakissa ja tän kauden tavote on suurinpirtein sama että ihan suht hupi mielessä pelataan
Joo ja pelit alkaa yleensä 6:n maissa ja lopetellaan välillä aamu 3:lta et pelejä kyl riittää
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Oikea pakki etsii hyvää seuraa. Legendakortti löytyy, ikää taatusti riittävästi ja kokemusta vuodesta -94 saakka. Online olen iltaisin n. klo 21.30-24.00. Kutsut nimelle Tentonhammah. Edellisessä seurassa (josta lähdin kerhon passiivisuuden vuoksi) tehot noin 1,5 pistettä / peli ja plusmiinus-saldo siinä +1-2 per peli keskimäärin. Pelaan pelkästään pakkina.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Morjens

Sakari Kaulaote hakee uutta seuraa nykyisten joukkuekavereiden siirryttyä bf3 pariin.Olen pelannut enimmäkseen OL,myös muut hyokkäys paikat käy jotenkin.Tykkään jaella syöttöjä ja pelaan joukkueen eteen ,omille tilastoille siis ihan sama.
Taklaan myös paljon.

Legenda 1 kortti suoritettu.olen aika aktiivinen pelaaja.Peli kavereiden ikä vois olla miel.yli 20.Mikki löytyy.Haen seuraa jossa pelataan joukkueelle eikä ole yksin yrittämistä.

Mahdolliset yhteyden otot pleikkarin kautta nimimerkille: hamppilan-vote

O:202

P:161+190=351

1,74 per ottelu

sijoittuminen a-

joukkuepeli b

tilastot a

kokonaisuus a-
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Morjens

Sakari Kaulaote hakee uutta seuraa nykyisten joukkuekavereiden siirryttyä bf3 pariin.Olen pelannut enimmäkseen OL,myös muut hyokkäys paikat käy jotenkin.Tykkään jaella syöttöjä ja pelaan joukkueen eteen ,omille tilastoille siis ihan sama.
Taklaan myös paljon.

Legenda 1 kortti suoritettu.olen aika aktiivinen pelaaja.Peli kavereiden ikä vois olla miel.yli 20.Mikki löytyy.Haen seuraa jossa pelataan joukkueelle eikä ole yksin yrittämistä.

Mahdolliset yhteyden otot pleikkarin kautta nimimerkille: hamppilan-vote

O:202

P:161+190=351

1,74 per ottelu

sijoittuminen a-

joukkuepeli b

tilastot a

kokonaisuus a-

Seura löytynyt, kiitos kyselijöille mielenkiiinnosta.
 
Ylös Bottom