Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

World of Tanks

Kuvittelin että tuossa olisi 10% mahdollisuus saada tuo mitali, mutta nyt 84 peliä takana, luulisin että reilu 70 droppia (en tiedä mistä näette tuon tarkan lukeman?), niin kaksi mitalia vasta tullut... :( eipä näyttänyt se kaksi päivää riittävän tähän...

Mulle jää kyllä tarkasti mieleen ne matsit, joissa 500 dmg ei tule täyteen :)

Prosenteista ei ole tietoa, mutta jos olisi 10% niin se on joka kerralla 10%, ei niin että joka kymmenes droppi on mitali.

Katsotaan tämän illan saldo, oma vieläkin nollassa ja tänään on pari tuntia aikaa pelata. Olen alkanut ajatella opsia vain venäjämiehistön koulutusopsina, Fatherland on jo unohdettu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: World of Tanks

Sainhan sen fatherland tankin lopulta! Eli kyllä se 2 päivää riitti. 138 peliä se otti, ja noin 90% tuli droppi. Eli melko harvakseltaan ainakin minulle noita tipahteli.
 
Vastaus: World of Tanks

Sainhan sen fatherland tankin lopulta! Eli kyllä se 2 päivää riitti. 138 peliä se otti, ja noin 90% tuli droppi. Eli melko harvakseltaan ainakin minulle noita tipahteli.

Congrats!

Mulle tuli kaks ekaa mitalia tänään aamukahvikruisailujen aikana. Rng trollaa :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: World of Tanks

Latasin tän kokeeks melkein vuoden tauon jälkeen xbox onelle ni paukahti 2v anniversiry 7päivää premiumia.
 
Vastaus: World of Tanks

World of Tanksissa alkaa vapun jälkeen massiivinen, koko kuukauden kestävä operaatio, jossa on ainakin omasta mielestäni erinomaiset palkinnot: https://console.worldoftanks.com/en/news/game-events/american-dream-machines/

Operaatiossa kerätään taas matsikohtaista kokemusta, josta saa suorituksen mukaan pisteitä 5,3, 1 tai 0. Pisteitä voi sitten käyttää oman valintansa mukaan eritasoisiin palkintoihin. Mikä parasta, operaatiota pystyy toistamaan niin monta kertaa kuin ehdit. Eli voit vaikka ensin kerätä 825 pojoa Brazilian Bulldogiin ja sen jälkeen 350 pistettä, jolla irtoaa viikon premiumia ja läjä crew boosteja, jne.

Lisäksi kaikki jenkkitankit ovat alennuksessa, mikä sopii ainakin minulle hemmetin hyvin, koska grindaan juuri T110E5:sta. :D
 
Vastaus: World of Tanks

Kyl nää pitkät opsit pitävät hienosti pelin tenhoa yllä. Ja kun peli on muutenkin varsin mainio, niin ei tule kyllä paljon muuta pelattuakaan. GG WG!
 
Vastaus: World of Tanks

Mikä tämä uus kilpailullinen juttu on? Pitääkö siinä ostaa uudestaan tankkeja mitkä jo omistaa?
 
Vastaus: World of Tanks

Mikä tämä uus kilpailullinen juttu on? Pitääkö siinä ostaa uudestaan tankkeja mitkä jo omistaa?

Ei tarvitse ostaa mitään, pelaat vaan, jos tarkoitat tuota ranked-pelimuotoa. Tällä kertaa siinä pelataan kasitason tankeilla, kuin aiemmat pari kertaa ollaan menty viitosilla.

Peli antaa sitten suorituksesi perusteella sinulle sijoituksen, kuten monissa muissakin moninpeleissä.
 
Vastaus: World of Tanks

Ei tarvitse ostaa mitään, pelaat vaan, jos tarkoitat tuota ranked-pelimuotoa. Tällä kertaa siinä pelataan kasitason tankeilla, kuin aiemmat pari kertaa ollaan menty viitosilla.

Peli antaa sitten suorituksesi perusteella sinulle sijoituksen, kuten monissa muissakin moninpeleissä.

Hitto ei mulla oo tier 8 tankkeja vielä, on vaan tier 7.
 
Vastaus: World of Tanks

Kuukauden kestävä operaatio on siis alkanut eli jos ilmaiset premium-jenkkitankit kiinnostavat niin nyt pelaamaan. Itse sain eilen jo kokoon 44 pistettä noin puolessatoista tunnissa. Tähtäimessä on 825 pistettä kustantava Bulldog, joten siihen on vielä matkaa, mutta parit ekat palkinnot jo avautuivatkin.
 
Vastaus: World of Tanks

Näytti tulleen myös uusi päivitys. Pitää sisällään Proving Grounds co-op tehtäviä, uusia karttoja, kasa bugikorjauksia, sekä uusia trophyja/achievementteja, jotka ainakin itseäni kiinnostaa:

World War: Destroy 1,000 enemies in multiplayer battles.
Xbox Gamescore: 50 | PS Trophy: Silver


Viva la France: Destroy four enemies in a single multiplayer battle using a French vehicle.
Xbox Gamescore: 40 | PS Trophy: Silver


Top Shelf (grandfathered): Research a tier X vehicle of each class (MT, HT, TD, SPG).
Xbox Gamerscore: 25 | PS Trophy: Silver


Eyes Peeled: Earn 15 or more spotting assist Ribbons in a multiplayer battle.
Xbox Gamescore: 15 | PS Trophy: Silver


The League of Extraordinary Gentlemen: Play at least five Ranked Battles.
Xbox Gamescore: 10 | PS Trophy: Bronze


Ten by Ten: Win and survive 10 battles in a tier X vehicle.
Xbox Gamescore: 10 | PS Trophy: Bronze

Näiden trophyjen jälkeen kaikkien trophyjen saaminen on taas askeleen kauempana, johtuen varsinkin tuosta Top Shelf (grandfathered) trophysta. Light tankilla kun en ole pelannut juuri lainkaan, ja TD:llä tier X pääseminenkin on aika kaukana...
 
Vastaus: World of Tanks

Näiden trophyjen jälkeen kaikkien trophyjen saaminen on taas askeleen kauempana, johtuen varsinkin tuosta Top Shelf (grandfathered) trophysta. Light tankilla kun en ole pelannut juuri lainkaan, ja TD:llä tier X pääseminenkin on aika kaukana...

Itse asiassa kevyet tankit eivät kuulu tuon saavutuksen vaatimuksiin, koska niitä on konsoleilla vain tier 8:aan asti. Vaadittavat tankit ovat siis medium, heavy, tank destroyer ja tykistö. Itselläni on taas juuri tuo tykistö todella suuren työn takana. Muista luokista löytyy 8-9 tierin vekottimia runsaastikin.
 
Vastaus: World of Tanks

Itse asiassa kevyet tankit eivät kuulu tuon saavutuksen vaatimuksiin, koska niitä on konsoleilla vain tier 8:aan asti. Vaadittavat tankit ovat siis medium, heavy, tank destroyer ja tykistö. Itselläni on taas juuri tuo tykistö todella suuren työn takana. Muista luokista löytyy 8-9 tierin vekottimia runsaastikin.
Kappas vain, näinhän siinä tosiaan lukeekin kun tarkastelee tekstiä vähän tarkemmin (Research a tier X vehicle of each class (MT, HT, TD, SPG)). :) Itse tykkään tykistöstä, sillä kun on niin mukava trollailla muiden pelejä. :) Juuri grindaamassa M53/M55, jotta saan unlockattua jenkkien X-tierin ja sitä myötä platinatrophyn pääpelistä. Puuttuu kyllä vielä jotain 140 000 expaa... TD:stä menossa germaanien Sturer Emil ja brittien AT8 TD:t. En sitten tiedä kumpaan pitäisi keskittyä. Brittien linjasta tykkään enemmän, vaikka ovatkin niin pirun hitaita, mutta niissä on vaan niin mahtava tuo etuarmori. Saksalaisten linjaa pitkin olisi hieman lyhyempi matka X-tieriin, mutta kun en oikein tykkää tuosta takarivissä snipuilusta mitä noille saksalaisten TD:llä joutuu tekemään :confused:
 
Vastaus: World of Tanks

Mitä nämä cokikset ja suklaat ja kahvit käytännössä tekee, kun oon saanu niitä repullisen joskus jollain ilmatteeks? Nopeuttaako se 10% crew skills perkkien treenausta vai parantaako se perkkejä? Itsellä ei ole yhtään perkkiä niin en viittsisi tuhlatakkaan noita.
 
Vastaus: World of Tanks

Mitä nämä cokikset ja suklaat ja kahvit käytännössä tekee, kun oon saanu niitä repullisen joskus jollain ilmatteeks? Nopeuttaako se 10% crew skills perkkien treenausta vai parantaako se perkkejä? Itsellä ei ole yhtään perkkiä niin en viittsisi tuhlatakkaan noita.

Parantavat yhden matsin ajan KAIKKIA miehistösi toimia kymmenellä prosentilla eli opittuja taitoja sekä normaaleja tehtäviä kuten tykin latausta, tähtäystä, spottaus-etäisyyttä, jne. Jokaisella valtiolla on omat "eväänsä".

Jos meinaat käyttää noita, niin yleisesti neuvoisin korvaamaan varustuksesta palosammuttimen - ensiapupakkaus ja korjauspakkaus tulee käytettyä kuitenkin melkein joka erässä.
 
Vastaus: World of Tanks

Parantavat yhden matsin ajan KAIKKIA miehistösi toimia kymmenellä prosentilla eli opittuja taitoja sekä normaaleja tehtäviä kuten tykin latausta, tähtäystä, spottaus-etäisyyttä, jne. Jokaisella valtiolla on omat "eväänsä".

Jos meinaat käyttää noita, niin yleisesti neuvoisin korvaamaan varustuksesta palosammuttimen - ensiapupakkaus ja korjauspakkaus tulee käytettyä kuitenkin melkein joka erässä.

Mulla on tällä hetkellä käytössä jostain opsseista saatuja large repair kit ja large medic kit (mitä en raaski tuhlata )ku niissä on passiivinen boosti ja sitten 1 small repair kit. Muuten on 2kpl small repair kit ja 1 small medic kit. Ne suklaat ja muut mitä on jopa japseille omat on 10kpl kaikkia eli ne on tullu joskus varmaa lahjana KAIKILLE vähän niinku jotku premium tankit.
 
Vastaus: World of Tanks

Jotenkin nyt alkaa tuntumaan, että tätä peliä on oppinut pelaamaan joten kuten. Eihän siihen mennytkään kuin 6000 taistelua... :D

Jenkkien raskaslinja on noussut aivan ylivoimaiseksi suosikiksi - jokaisella tierillä löytyy hemmetin kovia tankkeja. Varsinkin nyt grindaamani tier 9:llä majaileva M103 on aivan uskomaton vekotin. Omakotitalon kokoinen tankki tuntui aluksi naurettavalta, mutta kun oppi käyttämään hyväkseen sen vahvuuksia, siitä on tullut aika pysäyttämätön vastustajasta riippumatta. M103:n tykkitorni on yksi kovimmista koko pelissä ja tankin runko on käytännössä pelkkää valtavaa telaketjua, jotka imevät kivasti vauriota.

En taida edes hennoa myydä tuota, vaikka tänä iltana kymppi-tieri napsahtaakin ostettavaksi. WN8-algoritmilla laskettua tehokkuutta ja sen kehitystä näyttävä käyrä kertoo, että noin 30 pelin jälkeen on alkanut rytistä: http://www.wotinfo.net/en/vehicles_extended/stats_historie?playerid=6545731&server=XBOX&tankid=9505

(WN8 suosii erityisesti aggressiivista vauriohakuista pelityyliä)
 
Vastaus: World of Tanks

Ensiviikolla luvassa uudelleen kirjoitettua historiaa. Yksin ja yhteistyönä kaverin kanssa. Julkaisu 22.8.

 
Vastaus: World of Tanks

Täällä ollaan Kölnissä, Wargamingin Player Partyissa. Ilmaista bissee, swägiä ja lavalla panssarivaunu. Kahdeltatoista alkaa Sabatonin (?) keikka. Talon tyttäret pukeutuneet tiukkoihin univormuihin. Mitä muuta voi enää messuviikon viimeiseltä illalta odottaa? Danke Schön, spazipa, kiitos.
 
Vastaus: World of Tanks

Hienoa, että venäläiset eivät ole vielä haksahtaneet kitkemään tätä pelimessuilla perseellä ja tisseillä myyntiä. Hyvin näköjään uppoaa... :cool:
 
Ylös Bottom